فوری/ دلاور آذربایجان شرقی، ایران را قهرمان سنگین وزن بازی های آسیایی کرد

نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در فینال با برتری برابر حریف قزاقستانی دهمین مدال طلای کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون را به دست آورد. به گزارش اعتدال پرس، در روز دهم بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد قدرت خود را به رخ کشیده و با […]

image_pdfimage_print

نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در فینال با برتری برابر حریف قزاقستانی دهمین مدال طلای کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون را به دست آورد.

به گزارش اعتدال پرس، در روز دهم بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد قدرت خود را به رخ کشیده و با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره افتخار آفرینی کردند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی باسمنجی نماینده استان در این رقابت‌ها لحظاتی پیش در دیدار نهایی برابر دولت شعبان‌بک از قزاقستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر یک این کشتی گیر را شکست داده و دهمین طلای کاروان کشورمان را در این مسابقات کسب کند.

هادی در مسابقات امروز خود در دور نخست حریف چینی را ضربه فنی کرد سپس در مرحله یک چهارم نهایی نائب قهرمان دوره گذشته این مسابقات از مغولستان را شکست داد و در نیمه نهایی نیز برابر کشتی گیر کشور میزبان صاحب برتری شده بود.

این دومین مدال نمایندگان استان در این رقابت‌ها بود. پیش از هادی، فرزاد باهر ارسباران در رشته شمشیربازی اسلحه سابر تیمی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

گفتنی است در رقابت‌های امروز کشتی آزاد علاوه بر پرویز هادی، اسماعیل پور و جوکار نیز به مدال طلا رسیده و اکبری به نقره بسنده کرده بود.

انتهای خبر