بازگشت امید به شرکت بحران زده تبریزکف مرند/ تبریزکف، دوباره جان گرفت + تصاویر

کارخانه تبریز کف مرند که به دلیل وجود برخی مشکلات و موانع در چرخه تولید خود وقفه‌ای ایجاد شده بود دوباره فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش اعتدال پرس، تقی کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین شهرستان مرند از فعالیت مجدد این کارخانه به خبرنگار مانداگارانا گفت : کارخانه […]

image_pdfimage_print

کارخانه تبریز کف مرند که به دلیل وجود برخی مشکلات و موانع در چرخه تولید خود وقفه‌ای ایجاد شده بود دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش اعتدال پرس، تقی کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین شهرستان مرند از فعالیت مجدد این کارخانه به خبرنگار مانداگارانا گفت : کارخانه تبریز کف دارای برند برتر است و با فعالیت دوباره‌اش امیدواریم شاهد شکوفایی و امید صنعت تولید شهرستان مرند باشیم .

فرماندار ویژه مرند با اعلام اینکه فشارهای زیادی متحمل شدیم تا از تعلیلی این کارخانه که بیش از ۲۵۰ نفر در آن مشغول هستند جلوگیری کنیم ، گفت: کارگران کارخانه تبریز کف بسیار صبور ، متخصص و زحمتکش هستند و امیدواریم با همت بلند این کارگران شاهد ادامه تولید محصولات شرکت بزرگ تبریز کف باشیم و در ضمن آن نیز مسئولین این شرکت تلاش خواهند کرد تا حق و حقوق این کارگران را پرداخت نمایند .

وی نتیجه مدیریت ، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری را در تلاش و کوشش بیش از پیش کارگران دانست و از آنها خواست تا با جدیت دوباره کار را آغاز کنند .

همچنین دکتر نجف زاده مدیر جدید کارخانه تبریز کف نیز در حاشیه این بازدید گفت : طی چند روز گذشته ، مبلغ ۷۰۰ هزار تومان از بابت حقوق و همچنین سبد کالا و کمک هزینه خرید لوازم التحریر به کارگران این شرکت پرداخت گردیده است و انشالله با چرخیدن چرخ تولید شرکت بزرگ به مرور خواهیم توانست حقوق حقه کارگران را به موقع پرداخت نمائیم.

هوشنگ فاخر مالک شرکت تبریز کف نیز با اشاره به مشکلات گریبانگیر این شرکت بزرگ تولیدی گفت : متاسفانه این شرکت بزرگ تولیدی که بیش از ۴ دهه از فعالیت آن می گذرد با مشکلات عدیدی از جمله نقدینگی و همچنین افزایش حامل های انرژی مواجه شد که علت آن هم تحریم های غیر قانونی دشمنان بود ، اما امید می رود در آینده مشکلات این شرکت خوش نام کشور حل شود.

مالک شرکت تبریز کف ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مسئولین ارشد شهرستان مرند اظهار داشت: از تمامی مسئولین که تا راه اندازی مجدد این کارخانه و حل مشکلات کارگران دست در دست هم دادند تا مشکلات هموار شود تقدیر و تشکر می کنم .قدیمی ترین شرکت مرند دوباره جان گرفت /  تبریزکف مرند به راه افتاد

براساس این گزارش ، اعضای شورای تامین شهرستان مرند بعد از بازدید از قسمت های مختلف شرکت تبریز کف مرند به همراه خبرنگاران استانی و محلی ، ناهار را نیز در کنار کارگران تبریز کف صرف کردند .

گفتنی است استاد رحیمی معاون سیاسی و انتخاباتی استاندار آذربایجان شرقی نیز به همراه اعضای شورای تامین شهرستان از این کارخانه تولیدی بازدید کردند اما در بین بازدید کنندگان عدم حضور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بسیار محسوس بود .

لازم به ذکر است دکتر نجف زاده اخیرا به عنوان مدیر جدید این کارخانه انتخاب شده است .

براساس این گزارش ، کارخانه تبریز کف مرند با بیش از چهار دهه فعالیت در حوزه تولید کاشی فعالیتش به مدت ۲ سال دچار مشکل شد و کارگران این واحد تولیدی نیز به لحاظ ایجاد مشکلاتی از قبیل عدم دریافت حقوق و دغدغه های فکری در روزهای سختی گذران عمر کردند.

شرکت تبریز کف بعنوان یک شرکت خصوصی در سال ۱۳۶۳ با هدف تولید سرامیک کف تاسیس گردید. کارخانه تبریز کف در شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی بنا شده و مجهز به مدرن ترین خط تولید ماشین آلات ایتالیایی می باشد.

کارفرمای این واحد تولیدی خود از بزرگان اتاق بازرگانی تبریز و کشور است.

منبع:مانداگارانا

انتهای خبر