اعلام داوطلبی معاون سابق استانداری در آخرین فرصت ثبت نام انتخابات شورا در تبریز

در آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر در تبریز تعداد دیگری از چهره های سیاسی با حضور در فرمانداری تبریز اعلام داوطلبی کردند. گزارش اعتدال پرس حاکی است، مهندس نقی ابراهیمی سنائی  دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان آذربایجان شرقی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور که از نیروهای شاخص […]

image_pdfimage_print

در آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر در تبریز تعداد دیگری از چهره های سیاسی با حضور در فرمانداری تبریز اعلام داوطلبی کردند.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، مهندس نقی ابراهیمی سنائی  دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان آذربایجان شرقی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور که از نیروهای شاخص جریان اصولگرایی در استان هستند از جمله نامزدهایی بود که در پایان فرصت ثبت نام کاندیداها  پا به عرصه انتخابات شورای شهر تبریز گذاشت.

بر اساس این گزارش ، وی که دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان هم هست، عضویت در شورای فرماندهی سپاه پاسداران در اوایل انقلاب ، فرماندار تبریز در دولت سازندگی، مدیرکل سیاسی و معاونت پشتیبانی استانداری آذربایجانشرقی در دولت نهم ، عضو هیئت مدیره و معاون  کارخانه های ماشین سازی تبریز ، فرمیکا سازی آذربنیاد، بلبرینگ سازی تبریز و شرکت چرخشگر را در کارنامه اجرایی و سیاسی خود در ۳۴ سال گذشته  را دارا می باشد.

این تشکل سیاسی همچنین در نظر دارد برای انتخابات شورای شهر تبریز و چند شهر دیگر استان لیست مستقل بدهد.

انتهای خبر