ارتقاء پورتال اطلاع رسانی منطقه آزاد ارس به پورتال خدمات رسان جامع

اولین نشست بررسی پورتال جامع سازمان منطقه آزاد ارس با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان معاونتها و مدیریت های مستقل این سازمان برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، در این نشست که با ریاست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس انجام یافت، در خصوص تبیین و بررسی راهکارها در […]

image_pdfimage_print

اولین نشست بررسی پورتال جامع سازمان منطقه آزاد ارس با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان معاونتها و مدیریت های مستقل این سازمان برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، در این نشست که با ریاست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس انجام یافت، در خصوص تبیین و بررسی راهکارها در خصوص توسعه پورتال سازمان بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل های امروز منطقه و سازمان در حوزه های مختلفی نظیر اقتصادی، گردشگری، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… خواستار راه اندازی پورتال جامعی برای سازمان شد که تمام نیازهای جامعه هدف در کلیه زمینه ها را لحاظ نماید.

مختار خوش پیمان همچنین با بیان مطالبی در خصوص اهداف و چشم‌انداز آرمانی و نیز جایگاه و موقعیت منطقه آزاد ارس و تاکید بر حضور موثر در فضای مجازی، از اعضای شورای پورتال خواست تا در خصوص ساختار، کلیات وشیوه‌ برنامه‌ریزی اجرایی و موضوعات قابل طرح در پورتال به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دانش محوری و کار کارشناسی مبنای اهتمام کارشناسان روابط عمومی در زمینه پورتال سازمان بوده است، گفت: اداره کل روابط عمومی در زمینه طراحی، اجرا، بروزرسانی، تامین محتوا و پشتیبانی سایت سازمان و تفکیک آن به چند پورتال تخصصی، کارنامه مقبولی ارائه داده است ولی اکنون زمان آن فرا رسیده تا پشتیبانی فنی پورتال سازمان به واحد فناوری اطلاعات سازمان واگذار شود و روابط عمومی مسئولیت ساختار بندی و تامین محتوای آن را بر عهده بگیرد.

وی رویکرد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل در خصوص پورتال سازمان را به لحاظ توجه به رفع نیازهای جامعه هدف و ایجاد روابط عمومی الکترونیک، مهم ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود با تشکیل این جلسات و نظرات کارشناسان شورا، بزودی زاویه مناسبی در خصوص تغییرات مورد نظر در پورتال سازمان بواسطه حرکت از یک پورتال اطلاع رسان به سمت پورتال خدمات رسان جامع نمود عینی و اجرایی پیدا کند.

تعامل اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل با واحد آی تی در خصوص پشتیبانی فنی پورتال سازمان، تاکید بر انجام کارهای اداری از طریق اتوماسیون و پیپرلس، آسان سازی دسترسی کاربران به فرآیندهای مورد نیاز بصورت الکترونیک و ایجاد لینک با سایت های مورد نیاز از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

لازم به ذکر است در جریان برگزاری این نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری سایت سازمان ضمن ایراد مباحث تخصصی به بررسی راهکارها، فرصت‌ها، چرایی و چگونگی ایجاد بخشهای مختلف در پورتال و نیز نیازهای پیش‌روی پورتال سازمان منطقه آزاد ارس پرداختند.

انتهای خبر