چند خبر فوتبالی از تبریز: جدایی مربیان فوتبال تبریز یکی پس از دیگری/ استعفای شمس در اعتراض به تبانی بازیکنان!/ کمالوند دستیارانش را انتخاب کرد

طی روزهای اخیر و پس از آنکه تارتار سرمربی تیم فوبتال گسترش فولاد تبریز از این تیم جدا شد، دیروز نیز خبر رسید که حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز، استعفا داده است و همزمان، دستیار وی هم از این تیم جدا شد. به گزارش اعتدال پرس، افشین دبیری، مالک باشگاه دبیری تبریز  ضمن […]

image_pdfimage_print

طی روزهای اخیر و پس از آنکه تارتار سرمربی تیم فوبتال گسترش فولاد تبریز از این تیم جدا شد، دیروز نیز خبر رسید که حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز، استعفا داده است و همزمان، دستیار وی هم از این تیم جدا شد.

به گزارش اعتدال پرس، افشین دبیری، مالک باشگاه دبیری تبریز  ضمن تایید خبر جدایی رضا کردی، دستیار حسین شمس، گفت: در تلاش هستیم که  شمس را بازگردانیم.جدایی مربیان دبیری تبریز یکی پس از دیگری

وی افزود: به احتمال زیاد شمس در بازی برابر تیم فرش آرا هدایت تیم دبیری را برعهده نداشته و مسئولیت فنی تیم تا بازگشت وی بر عهده  شهرام دبیری می باشد.

پیش از این فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز  با بیان اینکه حسین شمس پس از بازی با پایاسازه در رختکن از بازیکنان و مسئولان تیم خداحافظی کرد، اعلام کرده بود: خوشبختانه باشگاه به همکاری‌اش با شمس ادامه می‌دهد و امیدوارم تیم به روند خوب سال گذشته برگردد.

استعفای شمس در حالی است که وی چندی پیش و به دنبال ناکامی در رقابتهای فوتسال باشگاههای آسیا، از کناره گیری از این تیم خبر داده بود که بعد از رایزنی های مسئولان باشگاه وی به حضور خود در این تیم ادامه داد.

هرچند کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار به عنوان دلیل اصلی استعفای سرمربی تیم دبیری بیان می شود ولی شنیده شده که حسن شمس از برخی اتفاقات داخل تیم از جمله شایعه تبانی برخی بازیکنان در بازی اخیر به شدت عصبانی شده است.

کمالوند ۲ تن از دستیارانش را انتخاب کرد

۲ نفر از دستیاران فراز کمالوند در تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معرفی شدند.

حضور بیژن طاهری و عباس آقایی در کادرفنی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قطعی شد.

بعد از حضور فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم، صحبت هایی برای انتخاب دستیاران وی انجام شد اما همان طور که کمالوند اعلام کرده بود او قصد دارد از نفرات حاضر در کادرفنی گذشته استفاده کند که در همین راستا حضور بیژن طاهری و عباس آقایی که دستیاران مهدی تارتار بودند در کادرفنی جدید قطعی شده و به احتمال فراوان طی دو سه روز آینده یک نفر دیگر هم به این کادر اضافه خواهد شد.

در این میان صحبت از پیمان صاحب جمعی بازیکن کرمانشاهی و اسبق تیم فوتبال استقلال هم شنیده می شود.

انتهای خبر