آدم ربایی و قتل یک دانش آموز دختر ۱۲ ساله در بناب/ آدم ربایان دستگیر شدند+جزئیات تکمیلی

۳ آدم‌ ربا که با ربودن یک دختر دانش آموز در شهرستان بناب قصد اخاذی میلیاردی از پدرش را داشتند، گروگانشان را به قتل رساندند. به گزارش اعتدال پرس، یکشنبه هفته گذشته دختر ۱۲ساله یکی از تاجران بناب پس از تعطیلی مدرسه زمانی که در راه رفتن به خانه بود از سوی ۳مرد ربوده شد. […]

image_pdfimage_print

۳ آدم‌ ربا که با ربودن یک دختر دانش آموز در شهرستان بناب قصد اخاذی میلیاردی از پدرش را داشتند، گروگانشان را به قتل رساندند.

به گزارش اعتدال پرس، یکشنبه هفته گذشته دختر ۱۲ساله یکی از تاجران بناب پس از تعطیلی مدرسه زمانی که در راه رفتن به خانه بود از سوی ۳مرد ربوده شد. ساعتی پس از این ماجرا، آدم‌ربایان با پدر گروگانشان تماس گرفتند و او را تهدید کردند که اگر مبلغ درخواستی‌شان را تهیه نکند، دخترش را به قتل خواهند رساند.با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات برای یافتن ردی از آدم‌ربایان شروع شد.

گروگانگیران در نخستین تماس خود به تاجر آهن ۴۸ساعت فرصت داده بودند که مبلغ درخواستی آنها را تهیه کند.این در حالی بود که پدر گروگان طبق آموزش‌های پلیس وارد معامله با آنها شد تا کارآگاهان فرصت داشته باشند گروگانگیران را ردیابی کنند.به گفته سعید قاسمی‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب، کارآگاهان با تحقیقات انجام شده توانستند محل اختفای آدم‌ربایان را شناسایی و هر سه متهم اصلی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری سه نفر متهم اصلی آدم ربایی اخیر در بناب خبر داد.

، سعید قاسمی وند در جمع خبرنگاران گفت: روز یکشنبه هفته گذشته پس از تعطیلی شیفت صبح مدارس، یک دانش آموز دختر ۱۲ساله بنابی در راه بازگشت به خانه توسط سه نفر آدم ربا دزدیده شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش آدم ربایی، نهادهای مربوطه  بلافاصله دست به کار شده و اقدامات لازم را آغاز کردند.

قاسمی وند ادامه داد: آدم ربایان در اولین تماس خود با خانواده دختربچه از آنها در قبال آزادی دخترشان مبلغ قابل توجهی پول نقد درخواست کرده و قرار گذاشتند در مدت ۴۸ساعت آینده برای دومین بار تماس گرفته و محل تبادل پول را اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب همچنین اظهار کرد: باتوجه به اینکه این تماس تلفنی برقرار نشد، نیروهای امنیتی و قضایی وارد مرحله جدید از عملیات پلیسی و اطلاعاتی شدند.

سعید قاسمی وند ضمن تقدیر و تشکر از عملیات های شبانه روزی و طاقت فرسای نیروهای امنیتی و انتظامی افزود: این سربازان جان برکف انقلاب بالاخره توانستند سه متهم اصلی را در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقامات قضایی شهرستان تحویل دهند.

به گفته وی متاسفانه دو روز پس از وقوع آدم ربایی، دختربچه ۱۲ساله پس از خفگی توسط آدم ربایان، در حیاط منزل یکی از آنان دفن شده بود که شب گذشته جنازه وی توسط ماموران کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به  خانواده داغدار مقتول و شهروندان بنابی اعلام کرد: نیروهای امنیتی ، قضایی و انتظامی در کنار خانواده مقتول بوده و قول می دهیم در سریعترین زمان ممکن آدم ربایان قاتل را به سزای اعمالشان برسانیم.

انتهای خبر