تجمع دارندگان حساب در قرض الحسنه نصر بناب مقابل استانداری/ ادامه حکایت رشد قارچ گونه موسسات قرض الحسنه جلوی چشم بینای مسئولان/ آیا کسی هست که جوابگوی مردم نگون بخت باشد!؟

جمعی از دارندگان حساب در موسسه قرض الحسنه نصردر تبریز با تجمع در مقابل استانداری اعتراض خود را نسبت به عدم تحقق تعهدات این موسسه نسبت به مشتریان اعتراض کردند. به گزارش اعتدال پرس، ایسنا نوشت: این تجمع کنندگان که تعدادشان به بیش از ۱۰۰ نفر می رسد خواستار رسیدگی مسئولان ارشد استان به خواسته […]

image_pdfimage_print

جمعی از دارندگان حساب در موسسه قرض الحسنه نصردر تبریز با تجمع در مقابل استانداری اعتراض خود را نسبت به عدم تحقق تعهدات این موسسه نسبت به مشتریان اعتراض کردند.

به گزارش اعتدال پرس، ایسنا نوشت: این تجمع کنندگان که تعدادشان به بیش از ۱۰۰ نفر می رسد خواستار رسیدگی مسئولان ارشد استان به خواسته هایشان شدند.

یکی از این تجمع کنندگان که مردی مسن می باشد، در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیش از ۹ ماه است که در شعبه گلشهر این موسسه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح حساب کرده ام ومقرر بود پس از شش ماه وام ۳۰۰ میلیون ریالی برایم تخصیص بیابد که متاسفانه امروز بیش از ۹ ماه از افتتاح حساب می گذرد و لی هیچ کس در این موسسه پاسخگو نیست .

وی ادامه داد: بارها به شعبه موسسه مراجعه کرده ایم و هر بار می گویند فردا بیایید.
مرد حدودا ۳۵ ساله ای نیز به خبرنگار ایسنا گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در این موسسه افتتاح حساب داشته ایم ولی برای ما نیز بعد از ماه ها نتوانسته ایم وام خود را دریافت کنیم.
وی یادآور شد: قبل از عید جلسه ای با حضور نماینده فرماندار ترتیب دادیم و قول دادند که مشکل عدم پرداخت این موسسه رفع شود که با گذشت دو ماه باز مساله ای حل نشده است.
خانم حدود ۳۰ ساله نیز در پاسخ به اینکه آیا می توانند از حسابشان برداشت داشته باشند، گفت: برداشت با مبالغ بالا در حال حاضر امکان پذیر نیست.

دارندگان حساب در موسسه قرض الحسنه نصر تا پایان اردیبهشت ماه منتظر باشند

فرماندار تبریز گفت: دارندگان حساب در موسسه قرض الحسنه نصر برای برداشت کامل از حسابهایشان تا پایان اردیبهشت ماه منتطر باشند.
محمود چمنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی ، اظهار کرد: این موسسه ورشکست نیست و در حال حاضر به علت پرداخت بیش از حد وام به متقاضیان دچار مشکل شده است.
وی گفت: طبق مکاتبات با بانک مرکزی مسئولان مربوطه مالی کشور قول مساعد داده اند تا پایان اردیبهشت ماه موسسه قرض الحسنه نصر با یکی از بانک ها ادغام شود.
چمنی افزود: مردم نگران نباشند با دغام این موسسه ، بیشتر مشکلات مشتریان قابل رفع است.

موسسه قرض الحسنه نصر در سال ۱۳۸۰ در چهارچوب قانون پولی و بانکی کشور با هدف توسعه اقتصادی کشورمان تاسیس شد.
این موسسه مدعی است وام قرض الحسنه با کارمزدهای ۲و۳و۴ درصد و حتی در برخی از موارد بدون کارمزد در قالب تسهیلات قرض الحسنه مسکن و خودرو و تسهیلات بلند مدت قرض الحسنه اعطا می کند.

انتهای خبر