آخرین سفر احمدی نژاد به آذربایجان شرقی

احمدی نژاد احتمالا برای آخرین بار در جایگاه رییس جمهوری اسلامی ایران طی روزهای آتی به آذربایجان شرقی سفر می کند. به گزارش اعتدال پرس، استاندار آذربایجان شرقی با اعلام این خبر در جلسه دیروز شورای اداری استان افزود: هر چند  زمان دقیق این سفر هنوز مشخص نشده  اما به احتمال فراوان این سفر  اواخر […]

image_pdfimage_print
احمدی نژاد احتمالا برای آخرین بار در جایگاه رییس جمهوری اسلامی ایران طی روزهای آتی به آذربایجان شرقی سفر می کند.

به گزارش اعتدال پرس، استاندار آذربایجان شرقی با اعلام این خبر در جلسه دیروز شورای اداری استان افزود: هر چند  زمان دقیق این سفر هنوز مشخص نشده  اما به احتمال فراوان این سفر  اواخر هفته جاری یا اوائل هفته آینده صورت خواهد گرفت.

دیدار با مردم، افتتاح چندین پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی و حضور در جلسات کارگروه های تخصصی از مهمترین رئوس برنامه سفر  محمود احمدی نژاد و اعضای هیات دولت به آذربایجان شرقی اعلام شده است.

در این سفر که در جریان دور چهارم سفرهای استانی صورت می گیرد؛ رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در جلسات کارگروه های معدن و کشاورزی استان تصمیمات مهم و محوری برای آذربایجان شرقی خواهند گرفت.

افتتاح ۳۶ هزار واحد مسکن مهر، راه اندازی چند طرح مهر ماندگار، سفر به چند شهرستان و همچنین تجلیل از تلاش گران و خدمت گذاران زلزله استان از جمله برنامه های سفر رییس قوه مجریه به استان است.

شایان ذکر است ، سال گذشته نیز چند بار مسئولین استان از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان خبر داده بودند که محقق نشد و احمدی نژاد صرفا در جریان زلزله ورزقان بود که سفر نیم روزه پیش بینی نشده جهت سرکشی از مناطق زلزله زده استان داشت.

 

انتهای خبر