گلایه استاندار در بازدید از کلانتری های تبریز: برخی از کلانتری‌ها در شان مردم نیستند

استاندار آذربایجان شرقی بر سامان‌دهی وضعیت پاسگاه‌های کلانتری شهر تبریز تاکید کرد و گفت: محیط کلانتری‌ها باید در شان کارکنان نیروی انتظامی و مردم باشد. دکتر اسماعیل جبارزاده صبح روز جمعه در بازدید از کلانتری‌های ۱۶ محققی، ۱۵ صائب و ۱۲ عباسی در تبریز، اظهار داشت: بر اساس برخی از گزارش‌ها مطلع شدیم که وضعیت […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی بر سامان‌دهی وضعیت پاسگاه‌های کلانتری شهر تبریز تاکید کرد و گفت: محیط کلانتری‌ها باید در شان کارکنان نیروی انتظامی و مردم باشد.

دکتر اسماعیل جبارزاده صبح روز جمعه در بازدید از کلانتری‌های ۱۶ محققی، ۱۵ صائب و ۱۲ عباسی در تبریز، اظهار داشت: بر اساس برخی از گزارش‌ها مطلع شدیم که وضعیت تعدادی از کلانتری‌های شهر تبریز برای پرسنل نیروی انتظامی و شهروندانی که به آنها مراجعه می‌کنند غیرقابل تحمل است.

 وی با اشاره به این که کلانتری‌های شهر تبریز به طور متوسط روزانه بیش از ۲۰۰ مراجعه‌کننده دارند، افزود: این آمار نشان می‌دهد که کلانتری‌ها مرکز مراجعه مردم و محل ارتباط مستقیم نیروی انتظامی با شهروندان هستند.

جبارزاده با تاکید بر سامان‌دهی وضعیت کلانتری‌های شهر تبریز، خاطرنشان کرد: طبق گزارش مسوولان نیروی انتظامی اکثر کلانتری‌های این شهر نیاز به بازسازی یا تعمریات اساسی دارند تا در شان پرسنل نیروی انتظامی و مراجعه‌کنندگان باشند.

 

وی با اشاره به این که انجام این کار با اعتبارات محدود نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست، افزود: مسوولان، ریش‌سفیدان و امنای شهر باید به نیروی انتظامی کمک کنند تا این کار را به زودی به سرانجام برساند.

 

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تعدادی از مسوولان و امنای شهر تبریز نیز در این بازدید وضعیت کلانتری‌ها را مشاهده کردند و ان‌شاءالله در جلسه‌ای که با مسوولان نیروی انتظامی خواهیم داشت راهکارهای سامان‌دهی کلانتری‌ها را بررسی و برای حل مشکلات آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

وی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: مسایل امنیتی در استان آذربایجان شرقی نسبت به استان‌های دیگر تفاوت معناداری دارد که حاصل تلاش شبانه‌روزی تلاشگران عرصه نظم و امنیت عمومی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی هم در این بازدید با اشاره به این که مراجعات مردم به کلانتری‌ها در تبریز زیاد است، افزود: برخی از این کلانتری‌ها در شان مردم نیستند.

 

سردار محسن حسن‌خانی با بیان این که زیباسازی محیط کلانتری‌ها یکی از برنامه‌های طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی است، افزود: اقداماتی در این راستا در استان انجام شده اما برای تکمیل این اقدامات نیازمند کمک دستگاه‌ها و خیرین هستیم.

 

در این بازدید معاونان سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و شهردار تبریز، تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی و جمعی از خیرین و امنای شهر تبریز حضور داشتند.

انتهای خبر