نتایج آزمون استخدامی شهرداری های آذربایجان شرقی اعلام شد

اسامی قبول شدگان اولیه (سه برابر ظرفیت) آزمون استخدامی سال ۱۳۹۳ شهرداری های استان آذربایجان شرقی منتشر شد . به گزارش اعتدال پرس، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر یادآور شد: برگزیدگان در این آزمون، مراحل اداری لازم را طی خواهند کرد تا روند گزینش آنها تکمیل شده و مشغول به کار شوند. […]

image_pdfimage_print

اسامی قبول شدگان اولیه (سه برابر ظرفیت) آزمون استخدامی سال ۱۳۹۳ شهرداری های استان آذربایجان شرقی منتشر شد .

به گزارش اعتدال پرس، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر یادآور شد: برگزیدگان در این آزمون، مراحل اداری لازم را طی خواهند کرد تا روند گزینش آنها تکمیل شده و مشغول به کار شوند.

مرتضی موحدنیا خاطر نشان کرد: برای تامین نیروی انسانی شهرداری های جدید التاسیس، طبق مصوبه معاونت راهبردی ریاست جمهوری آزمون استخدامی برگزار شد تا عدالت استخدامی در این موضوع رعایت گردد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه ای برای تبدیل روستاها به شهر نداریم و به دنبال توانمندسازی دهیاری ها هستیم.نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها امروز اعلام می شود / در حال حاضر برنامه ای برای تبدیل روستاها به شهر نداریم

مرتضی موحدنیا اظهار کرد: در طول یک سال گذشته ۳۵ روستا از نظر ما حائز شرایط تبدیل شدن به شهر و ایجاد شهرداری بودند که آنها را به وزارت کشور معرفی کردیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: از بین روستاهای معرفی شده به وزارت کشور، تنها با تاسیس ۳ شهرداری در آچاچی در میانه، مبارکه  در ملکان و جوان قلعه در عجب شیر موافقت شد و بقیه ۳۲ روستای معرفی شده،  همانند گذشته توسط دهیاری ها اداره خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: دهیاری ها به عنوان یک شهرداری کوچک، همان وظایف شهرداری را دارند و با توانمندسازی دهیاری ها، امورات عمرانی در روستاها پیگیری می شود.

برای دریافت فایل اسامی قبول شدگان آزمون روی لینک زیر کلبیک کنید.

 

انتهای خبر