علیپور:کمالوند برای نشستن روی نیمکت، باید تعهد بدهد

حجت الاسلام علیپور در گفت و گویی عنوان کرد که فراز کمالوند برای نشستن روی نیمکت تیم گسترش فولاد تبریز، می بایست فرم تعهدنامه مضاعف را به دست ما برساند. به گزارش اعتدال پرس، فراز کمالوند که در اردیبهشت ماه سال گذشته به دلیل پاره ای از تخلفات در تیم شهرداری تبریز، توسط کمیته انضباطی […]

image_pdfimage_print

حجت الاسلام علیپور در گفت و گویی عنوان کرد که فراز کمالوند برای نشستن روی نیمکت تیم گسترش فولاد تبریز، می بایست فرم تعهدنامه مضاعف را به دست ما برساند.

به گزارش اعتدال پرس، فراز کمالوند که در اردیبهشت ماه سال گذشته به دلیل پاره ای از تخلفات در تیم شهرداری تبریز، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۲ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محوم شده بود، با کسر و بخشیده شدن مقداری از آن، در حال حاضر می تواند به عنوان سرمربی فعالیت خود را آغاز کند.

ورود افرادی از فرقه بهاییت در هیئت مدیره سرخابی های پایتخت!

با این حال، حجت الاسلام علیپور در گفت و گویی عنوان کرد که فراز کمالوند برای نشستن روی نیمکت تیم گسترش فولاد تبریز، می بایست فرم تعهدنامه مضاعف را به دست ما برساند.

وی درباره وضعیت فراز کمالوند که سرمربی گسترش‌فولاد شده و اینکه او مشکلی برای مربیگری دارد یا نه، گفت: “از پنج نهاد در خصوص کمالوند استعلام گرفته‌ایم. اگر پاسخ استعلام‌ها به دست ما برسد، او مشکلی برای مربیگری ندارد و کارت مربیگری‌اش صادر خواهد شد.”

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ خاطرنشان کرد:” او محرومیت خود را پشت سر گذاشته که البته مقداری از آن هم کسر شده است. حتی جریمه خود را هم پرداخت کرده است. با این حال با تأیید حراست فدراسیون فوتبال و امضای تعهد مضاعف، دیگر مشکلی برای نشستن روی نیمکت گسترش‌فولاد ندارد. کمالوند باید فرم تعهدنامه مضاعف را به دست ما برساند و همچنین پاسخ استعلام‌ها در مورد او بیاید تا بتواند روی نیمکت گسترش فولاد بنشیند.”

انتهای خبر