ورود افرادی از فرقه بهاییت در هیئت مدیره سرخابی های پایتخت!

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور امروز در گفت و گویی از اتفاقی دیگر در هیئت مدیره ی سرخابی های پایتخت پرده برداشت که ظاهرا با دخالت سازمان بازرسی کل کشور، ماجرا ختم به خیر شده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از طرفداری، چندی پیش ماجرای حضور عنصری ضد انقلاب و جاسوس موساد در جلسه ی […]

image_pdfimage_print

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور امروز در گفت و گویی از اتفاقی دیگر در هیئت مدیره ی سرخابی های پایتخت پرده برداشت که ظاهرا با دخالت سازمان بازرسی کل کشور، ماجرا ختم به خیر شده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از طرفداری، چندی پیش ماجرای حضور عنصری ضد انقلاب و جاسوس موساد در جلسه ی هیئت مدیره ی باشگاه پرسپولیس و سران رئال مادرید در اسپانیا و این که این شخص چگونه و با چه هدفی خود را به این جلسات رسانده است، موضوع داغ رسانه ها بود. حتی عده ای وی را واسطه اصلی بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید معرفی کردند. با این حال، این دیدار به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد.

اما حجت‌الاسلام علیرضا علیپور امروز در گفت و گویی از اتفاقی دیگر در هیئت مدیره ی سرخابی های پایتخت پرده برداشت که ظاهرا با دخالت سازمان بازرسی کل کشور، ماجرا ختم به خیر شده است.ورود افرادی از فرقه بهاییت در هیئت مدیره سرخابی های پایتخت!

علیپور درباره حواشی دیدار حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی با مدیران باشگاه رئال مادرید که همراه با امیرحسین جهانشاهی در این باشگاه حضور یافته‌اند، گفت:” پرونده باشگاه پرسپولیس در حیطه اختیارات ما نیست. ما آنچه در حوزه اختیارات‌مان باشد را انجام می‌دهیم. حدود شش ماه قبل و زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حال شکل‌گیری بود در خصوص ورود برخی افراد که از فرقه ضاله بهاییت بودند هشدار دادیم که جا دارد از پیشگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور تشکر کنم. آنها با مدیریت و جلوگیری برخی انتصابات از ورود اعضای این فرقه جلوگیری کردند.”

علیپور در خصوص اینکه چه کسانی قصد ورود به هیئت مدیره را داشتند که از فرقه بهاییت بودند و از ورود آنها جلوگیری شده است، عنوان کرد:” بیشتر از این نمی‌توانم قضیه را باز کنم.”

وی با اشاره به حضور سیاسی در باشگاه رئال مادرید همراه با جهانشاهی ادامه داد:” نباید به خاطر ندانم کاری سیاسی و منتقمی به وزارت ورزش و جوانان خرده بگیریم و مسئولان این وزارتخانه را زیر سؤال ببریم. در حال حاضر مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان قبل از حضور در باشگاه مورد استعلام قرار می‌گیرند اما پیشنهاد من این است در خصوص اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها نیز همین عمل انجام شود. نباید فردی بیاید و با گرفتن پستی یک شبه ره صد ساله را برود و به شهرت برسد.”

انتهای خبر