جزئیات سفر امروز رئیس جمهور به زنجان/ ادارات دولتی زنجان تعطیل نیستند

استاندار زنجان گفت: علیژرغم شرایط بد جوی و بارش‌های اخیر چند روزه طبق زمانژبندی صورت گرفته سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام می‌شود.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از  ایسنا، جمشید انصاری در حاشیه آغاز به کار ستاد پاسخ‌گویی مردمی سفر ریاست‌جمهوری استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به برنامهژریزی صورت گرفته […]

image_pdfimage_print

استاندار زنجان گفت: علیژرغم شرایط بد جوی و بارش‌های اخیر چند روزه طبق زمانژبندی صورت گرفته سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام می‌شود.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از  ایسنا، جمشید انصاری در حاشیه آغاز به کار ستاد پاسخ‌گویی مردمی سفر ریاست‌جمهوری استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به برنامهژریزی صورت گرفته رئیس‌جمهور امروز(۳۰ مهرماه) ساعت ۹:۳۰ صبح در فرودگاه زنجان مورد استقبال رسمی قرار میژگیرد و علیژرغم شرایط بد جوی این سفر انجام می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی که با همه دستگاهژهای استان در راستای طرح مسایل استانی انجام شده است به نتایج این سفر و حضور رئیس‌جمهور در استان بسیار خوشژبین هستیم.

انصاری تصریح‌کرد: مدت سفر رئیس‌جمهور دو روز تعیین شده که فعالیت ستاد پاسخ‌گویی مردمی در قالب سامانه ۱۱۱ به مدت چهار روز به‌صورت شبانه‌ژروزی آماده دریافت نقطه نظرات مردمی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: ادارات دولتی چهارشنبه تعطیل نیستند، اما با هماهنگی انجام شده با مدیران دستگاهژهای دولتی محدودیتی برای حضورافراد علاقه‌مند در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور وجود ندارد.

انتهای خبر