اعتراض نماینده شورای شهرستان جلفا به انتصاب مسئولان غیربومی در این شهرستان

سیل گسترده انتصاب مسئولان غیربومی در شهرستان جلفا، صدای اعتراض شورای این شهرستان را درآورد. به گزارش اعتدال پرس، نماینده شهرستان جلفا در شورای اسلامی استان، از انتصاب افراد غیر بومی بجای نیروهای بومی در راس ادارات این شهرستان انتقاد کرد. صفر نعمتی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مسوولان غیر بومی نمی توانند به […]

image_pdfimage_print

سیل گسترده انتصاب مسئولان غیربومی در شهرستان جلفا، صدای اعتراض شورای این شهرستان را درآورد.

به گزارش اعتدال پرس، نماینده شهرستان جلفا در شورای اسلامی استان، از انتصاب افراد غیر بومی بجای نیروهای بومی در راس ادارات این شهرستان انتقاد کرد.

صفر نعمتی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مسوولان غیر بومی نمی توانند به خوبی مسوولان بومی در سازمان های این شهرستان ها فعالیت کنند و کاری از پیش ببرند، اظهار کرد: صراحتا اعلام می کنم که این مسوولان غیر بومی در سازمان های این شهرستان به علت عدم آشنایی و اشراف به مسایل منطقه و ارتباط گیری ضعیف با مردم و نمایندگان آنها نمی توانند کار مفیدی انجام دهند و موجب نارضایتی و ایجاد مشکلاتی برای مردم منطقه شده اند.

عضو شورای شهر جلفا و نماینده شهرستان در شورای استان، به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: نرخ بیکاری در این شهرستان همچنان بالا است و مردم منطقه انتظار دارند با وجود منطقه آزاد ارس معضل بیکاری جوانان حل شود.

دکتر نعمتی افزود: معضل محیط زیست و منابع طبیعی و نبود بانک دولتی و تجاری در بخش سیه رود این شهرستان، از شاخص ترین معضلات این شهرستان محسوب می شود که می بایست از سوی مسئولان پیگیری جدی شود.

وی متذکر شد: مسوولان در حل معضلات این شهرستان فقط وعده می دهند و با شعار نمی توان کاری از پیش برد.

 

انتهای خبر