حذف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الجزیزه/ پازل ناکامی ها تکمیل شد، آیا مدیرعامل همچنان به انتخابات شورا می اندیشد!؟

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست تلخ در دیدار مقابل الجزیره ازصعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیابازماند. به گزارش اعتدال پرس،همانطورکه پیش بینی می شدحاشیه های چند وقت اخیر تیم محبوب آذربایجان که بیشتر حول مدیریت باشگاه و ناسازگاری وی با عوامل فنی و چند بازیکن تاثیرگذار تیم می چرخید، سرانجام تراکتور را به قربانگاه […]

image_pdfimage_print

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست تلخ در دیدار مقابل الجزیره ازصعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیابازماند.

به گزارش اعتدال پرس،همانطورکه پیش بینی می شدحاشیه های چند وقت اخیر تیم محبوب آذربایجان که بیشتر حول مدیریت باشگاه و ناسازگاری وی با عوامل فنی و چند بازیکن تاثیرگذار تیم می چرخید، سرانجام تراکتور را به قربانگاه حذف از مدعیان قهرمانی لیگ برتر و رقابتهای قهرمانی آسیا برد. این در حالیست که انبوه هواداران و تماشگران صبر از کف داده تراکتورسازی در چند هفته اخیر بارها ضعف مدیریت باشگاه و لزوم هوشیاری و تدبیر آگاهانه از سوی وی را گوشزد کرده و حتی خواستار ترک تیم شده بودند ولی لجاجت و بی تدبیری ها سرانجام تراکتور را زمین گیر کرد.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی با شکست مقابل الجزیزه حذف شد/ وداع تلخ نماینده ایران با لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی که در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف الجزیره امارات رفته بود در این مسابقه سرنوشت ساز، ۲ بر صفر شکست خورد تا با توجه به پیروزی الجیش مقابل الشباب حذف نماینده ایران قطعی شود. اولیویرا ۹ روی اشتباه مدافعان تراکتورسازی و سبیت خاطر ۹۱ برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

تراکتورسازی در این مسابقه در بسیاری از دقایق مسابقه صاحب توپ و میدان بود اما مهاجمان نماینده ایران در زدن ضربات آخر بسیار بی دقت بودند. حتی در نیمه دوم ۲ بار بازیکنان تراکتورسازی توپ را به تیر دروازه حریف خود کوبیدند. البته مهدی ثابتی دروازه‌بان تراکتورسازی نیز در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و چندین بار موقعیت‌های گل حریف را گرفت.

در این مسابقه مهدی ثابتی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی،‌ فلاویو لوپز، محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کریمیان (۵۸ محمد ابراهیمی)، قاسم دهنوی، مهدی کیانی، جواد کاظمیان (۶۱ گیلسون) و مهدی سید صالحی به میدان رفتند.

در دیگر دیدار این گروه الجیش و الشباب به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود الجیش به پایان رسید.

در این گروه الشباب با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. الجیش با ۸ امتیاز، الجزیره با ۵ امتیاز و تراکتورسازی با ۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم،‌ سوم و چهارم قرار گرفتند.

داور مسابقه در نیمه اول به مرتضی اسدی از تراکتورسازی و عبدالله قاسم و شین هیونگ مین از الجزیره کارت زرد نشان داد.

انتهای خبر