دیدار احمدی نژاد با مردم آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز/بی خبری از زمان بندی و جزئیات کامل برنامه سفر رئیس جمهور

رئیس جمهوری ایران اسلامی فردا صبح در ورزشگاه تختی تبریز با مردم تبریز دیدار می کند و وزاری وی نیز در شهرستانهای استان حاضر خواهند شد. به گزارش اعتدال پرس، احمد علیرضابیگی گفت: دکتر محمود احمدی‌نژاد به همراه اعضای هیأت دولت، روز یکشنبه در قالب دور چهارم سفرهای استانی میهمان مردم آذربایجان شرقی خواهند بود. […]

image_pdfimage_print
رئیس جمهوری ایران اسلامی فردا صبح در ورزشگاه تختی تبریز با مردم تبریز دیدار می کند و وزاری وی نیز در شهرستانهای استان حاضر خواهند شد.

به گزارش اعتدال پرس، احمد علیرضابیگی گفت: دکتر محمود احمدی‌نژاد به همراه اعضای هیأت دولت، روز یکشنبه در قالب دور چهارم سفرهای استانی میهمان مردم آذربایجان شرقی خواهند بود.

وی با بیان این که دکتر احمدی‌نژاد همواره توجه ویژه‌ای به آذربایجان شرقی داشته، افزود: امیدواریم از فرصت حضور رییس جمهور و هیأت دولت در استان به درستی استفاده کنیم.

به گزارش اعتدال پرس هرچند زمانبندی و برنامه های کامل این سفر از سوی استانداری و دولت اعلام نشده ولی گفته میشود، وی در این سفر که دو روزه خواهد بود برنامه های مختلفی اعم از دیدار مردمی در ورزشگاه تختی، تکریم از مادران عزیز شهدا، دیدار با روحانیون و افتتاح پروژه های عمرانی را خواهد داشت.

gzkjchigvn_fjggggggggggggggggggg

احمدی نژاد  در اولین ساعات فردا صبح در تبریز حضور خواهد یافت.

رئیس جمهوری ایران اسلامی فردا صبح در ورزشگاه تختی تبریز با مردم تبریز دیدار می کند و وزاری وی نیز در شهرستانهای استان حاضر خواهند شد.

در جریان این سفر ۲۷ پروژه بزرگ عمرانی از جمله تعدادی از طرح‌های مهر ماندگار استان با حضور رئیس جمهور و سایر اعضای هیئت دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

۳۷ هزار واحد مسکن مهر، قطعه آخر آزادراه تبریز – زنجان، جاده میانه – میاندوآب، دو طرح تولید فولاد و مصالح ساختمانی، چهار باب بیمارستان، کنارگذر غربی تبریز، سه باب هتل و پروژه‌های راه روستایی از جمله طرح‌هایی است که در سفر هیأت دولت به آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.

تشکیل جلسه هیئت دولت با موضوع بررسی مصوبات سه سفر گذشته، تشکیل جلسه کارگروه‌های کشاورزی و معدن، همایش حماسه حضور و دیدار با نخبگان و مراسم تجلیل از فعالان امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده استان از دیگر برنامه‌های سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان شرقی خواهد بود.

وزرا و اعضای هیئت دولت در شهرستان‌های استان حاضر شده و  اعضای هیئت دولت با حضور در شهرستان‌ها ضمن افتتاح پروژه‌های عمرانی، مسایل و مشکلات شهرستان‌ها را نیز بررسی خواهند کرد.

انتهای خبر