انتقاد عضو شورای شهر تبریز از اشتغال غیرقانونی۷۰ مدیر و کارمند بازنشسته در شهرداری/ در هفته ی نکوداشت، تبریز تحقیر شد

جلسه شورای شهرتبریز امروز،بازهم شاهد اعتراض طیف منتقد شورا به مدیریت شهرداری تبریز بود. به گزارش اعتدال پرس، عضو شورای شهرتبریز با انتقاد از برنامه های هفته نکوداشت تبریز و نحوه مدیریت آن، افزود: در هفته ی نکوداشت، تبریز تحقیر شد. امیرحقیان با اشاره به حضور کم رنگ اعضای دولت در هفته نکوداشت تبریز، گفت: نماینده […]

image_pdfimage_print

جلسه شورای شهرتبریز امروز،بازهم شاهد اعتراض طیف منتقد شورا به مدیریت شهرداری تبریز بود.

به گزارش اعتدال پرس، عضو شورای شهرتبریز با انتقاد از برنامه های هفته نکوداشت تبریز و نحوه مدیریت آن، افزود: در هفته ی نکوداشت، تبریز تحقیر شد.

امیرحقیان با اشاره به حضور کم رنگ اعضای دولت در هفته نکوداشت تبریز، گفت: نماینده مجلس یک شهر دیگر ، در هفته نکوداشت تبریز سخنرانی کرد، این در حالی است که معاون رییس جمهور، برای افتتاح پروژه نیمه کاره به شیراز سفر می کند! اگر قرار بر سخنرانی نماینده مجلس است، همان بهتر که نمایندگان مجلس خودمان سخنرانی کنند.

وی همچنین در خصوص نامه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص عدم بکارگیری افراد بازنشسته در ادارات و سازمان ها، اظهار کرد: بیش از ۷۰ بازنشسته در بدنه شهرداری کار می کنند که در این بین تنها دو نفر از این تعداد اخراج شده اند.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: استخدام های بیرون از بدنه شهرداری باعث ایجاد افسردگی بین کارکنان شهرداری شده و دیگر کارکنان شهرداری امنیت شغلی ندارند.

اشتغال غیرقانونی 70 مدیر و کارمند بازنشسته در شهرداری تبریز

داود امیرحقیان اظهار کرد: تحصیلات تعدادی از کارگران تنظیفی شهرداری تبریز لیسانس و فوق لیسانس است.

وی در ادامه افزود: کدام یک از مسئولان رضایت می دهند که فرزندشان با تحصیلات عالی به عنوان کارگر تنظیفی استخدام شود؟ بارها از شهردار در خواست کرده ایم از توانایی این افراد در بخش های دیگری استفاده کند.

این عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه اعضای شورای شهر شهرداری را تریبون انتخاباتی خود کرده اند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر با سخنرانی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی، خود را تبلیغ می کنند.

وی تأکید کرد: طی نامه ای از شهردار تبریز درخواست کرده ام تا صورت جلسه جلسات شش ماهه هیات مدیره های سازمان های شهرداری را به من ارسال کند که متأسفانه این نامه در شهرداری گم شده است.

امیر حقیان از عملکرد هیات ارزیابی شهرداری انتقاد کرد و گفت: قیمت گذاری کارشناسان این هیات، باعث بروز نارضایتی بین مردم شده است، همچنین نوع روند تملک مغازه های مردم از سوی شهرداری منطقه هشت، اصلأ مناسب نیست.

گفتنی است امیرحقیان بخشی از سخنانش را به صورت فیلم و اسلاید تنها به اعضای شورای شهر نشان داد که همین موضوع باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر شد.

منبع:ایسنا

 

انتهای خبر