شکایت میرتاج الدینی از سایت های عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری

سایت های عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری طی چند روز گذشته با انتشار مقاله ای با عنوان ‘ تصاویر چاورز و انکار میرتاج الدینی’ منتشر کردند.  سید محمد رضا تاج الدینی معاون اجرای قانون اساسی رئیس جمهور از ، سایت عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری به خاطر اهانت، تهمت و افترا شکایت کرد. […]

image_pdfimage_print

سایت های عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری طی چند روز گذشته با انتشار مقاله ای با عنوان ‘ تصاویر چاورز و انکار میرتاج الدینی’ منتشر کردند.

 سید محمد رضا تاج الدینی معاون اجرای قانون اساسی رئیس جمهور از ، سایت عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری به خاطر اهانت، تهمت و افترا شکایت کرد.

IMAGE634984485251026640

سایت عصر ایران، انتخاب و روزنامه مردمسالاری طی چند روز گذشته با انتشار مقاله ای با عنوان ” تصاویر چاورز و انکار میرتاج الدینی” منتشر کردند.
اقدام این سایت ها و روزنامه مردمسالاری منجر به شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از این رسانه ها شد.
میر تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران در خصوص اقدام این سایت ها گفت: بنده روحیه شکایت از کسی را ندارم و تابه حال نیز از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام اما اقدام این سایتها، نشر اکاذیب، اهانت، تهمت و افترا به بنده بوده است.
وی با غیر منصفانه خواندن محتوای مقاله منتشر شده گفت: بنده برای دفاع از جایگاه روحانیت و جلوگیری از رواج بد اخلاقی در عرصه رسانه های عمومی علیه این سایت ها شکایت کرده ام و این اولین شکایت بنده از رسانه هاست.
وی ادامه داد: دامن زدن به شایعات و تهمت علیه افراد زیبنده خبرنگاران و رسانه هایی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند نیست.
وی با تاکید بر اینکه بنا بر فرموده امام صادق(ع)، مهمترین برادران من کسانی اند که عیب های مرا به من هدیه کنند گفت: ” انتقاد را یک هدیه می دانم اما انتقاد سازنده با افترا و تخریب متفاوت است”.
او به اصحاب رسانه توصیه کرد که اخلاق را در سیاست رعایت کنند.

انتهای خبر