اولیویرا: حواشی ضربه بزرگی به تیم زد/بازی فردا تشریفاتی است

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس خبری پیش از بازی با الجیش گفت: خیلی متاسف هستم که بازی فردا تشریفاتی است. به گزارش اعتدال پرس، وی افزود: اما ما نماینده تبریز و ایران هستیم و باید با انگیزه بوده و بی اعتنا نسبت به این بازی نباشیم. وی اظهار داشت: در این مدت پنج […]

image_pdfimage_print

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس خبری پیش از بازی با الجیش گفت: خیلی متاسف هستم که بازی فردا تشریفاتی است.

به گزارش اعتدال پرس، وی افزود: اما ما نماینده تبریز و ایران هستیم و باید با انگیزه بوده و بی اعتنا نسبت به این بازی نباشیم.

وی اظهار داشت: در این مدت پنج بازی آسیایی انجام داده ایم و شاید این بازی ها، بهترین بازی های ما در طول این فصل بوده است. اما مهم تر از بازی خوب نتیجه است که نتوانستیم به آن دست بیابیم.

وی تصریح کرد: به نظر من بازی های آسیایی را خوب تمام کردیم. ما چندین بازی سخت پشت سر گذاشتیم. همچنین جا دارد از هواداران تشکر کنم که همواره در کنار ما بودند و متاسفم که نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. اما امیدوارم هوادران در بازی آینده ما را حمایت کنند.

وی افزود: انتظار هواداران از ما بیش از این بود اما متاسفانه علیرغم عملکرد خوب خود نتوانستیم موفق ظاهر شویم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان تیم گفت: ما سعی خواهیم کرد همانند همیشه یک تیم منسجم باشیم. شاید تغییراتی انجام دهیم اما تنها هدف ما برد این بازی و دفاع از حیثیت فوتبال تبریز و ایران می باشد.

وی درباره عدم نتیجه گیری تیم به دلیل فشردگی بازی های گفت: فشردگی بازی ها بر روی عملکرد ما تاثیر بسیاری داشت اما تنها دلیل عدم موفقیت ما این نبود.

وی درباره کاهش انگیزه و روحیه خود و ادامه حضور خود در تراکتور گفت: روحیه و انگیزه من همانند روز اول است. همچنین حضور من در تراکتور بستگی  به مسائل مالی دارد باید دید  هدف تراکتورسازی برای فصل آینده چه بوده و منتظر روشن شدن این وضعیت هستم.

وی درباره هواداران تیم تراکتورسازی گفت: بزرگترین قدرت تراکتور هوادارانش هستند و بدون آنها ما هیچ هستیم.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان فقط و فقط به خاطر هواداران در این تیم مانده و بازی می کنند.

وی درباره عدم موفقیت در لیگ قهرمانان گفت: دو بازیکن خارجی ما در حد بازیکنان ایرانی هستند. من از بابت کمبود مهره هشدار داده بودم.

مرتضی اسدی، کاپیتان تیم تراکتورسازی درباره بازی با الجیش گفت: تراکتور مستحق این باخت نبود و این بازی ها بایستی برای ما حکم فینال را داشت.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را  برای برد بازی های باقی مانده لیگ انجام می دهیم تا سال آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور یابیم.

وی دلیل عدم موفقیت در آسیا را مشکلات اساسی دانست و گفت: فشردگی بازی ها، مباحث مالی و حواشی ضربه بزرگی به ما زد.

انتهای خبر