تغییر جدی در چینش کاندیداهای کنونی با ورود سعید جلیلی

محمدصادق شهبازی گفت: اظهارات مطرح شده هفته های اخیر مبنی بر کاندیدا نشدن آقای جلیلی متاسفانه با واقعیت همخوانی ندارد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه – دعوت از جلیلی در انتخابات، محمدصادق شهبازی مسئول هماهنگ کننده ستاد دعوت از جلیلی در همین رابطه بیان داشت: اظهارات مطرح شده هفته های […]

image_pdfimage_print

محمدصادق شهبازی گفت: اظهارات مطرح شده هفته های اخیر مبنی بر کاندیدا نشدن آقای جلیلی متاسفانه با واقعیت همخوانی ندارد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه – دعوت از جلیلی در انتخابات، محمدصادق شهبازی مسئول هماهنگ کننده ستاد دعوت از جلیلی در همین رابطه بیان داشت: اظهارات مطرح شده هفته های اخیر مبنی بر کاندیدا نشدن آقای جلیلی متاسفانه با واقعیت همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد با توجه به اینکه احتمال حضور و استقبال مردمی و نخبگانی از کاندیدای اصلح به قدری قوت گرفته است که تمام کاندیداها و سخنگویان در نشست های خبری به جای کاندیدای خود ناچار به پاسخ دادن به سوالات مربوط به دکتر جلیلی هستند طبق تاکیدات قبلی بهتر است رسانه‌ها برای دریافت آخرین اخبار و مواضع مربوط به ایشان به پایگاه رسمی ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلی رجوع کنند.

شهبازی همچنین خاطر نشان کرد: در دیدارهای اخیر صورت گرفته ایشان اعلام کرده‌اند در حال بررسی موضوع کاندیداتوری هستند. وی ادامه داد با توجه به افزایش چشمگیر دعوتها از آقای جلیلی احتمال کاندیداتوری ایشان به شدت افزایش یافته است و برآیند ما اینست که در چینش کاندیداهای کنونی انتخابات تغییرات جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر