ترافیک آمد و شد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز/ لنکرانی و آل اسحاق فردا در استان

اعتدال پرس: تبریز این روزها گرفتار ترافیک است. اما نه ترافیک ماشین بلکه ترافیک کاندیداهای ریاست جمهوری! در حالیکه در یک هفته گذشته، متکی، پورمحمدی و باهنر میهمان تبریز بودند فردا نیز دو کاندیدای احساس تکلیف کرده دیگر ریاست جمهوری به تبریز می آیند تا مردم این دیار که هوش سیاسی و تیزبینی بالایی دارند در […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس: تبریز این روزها گرفتار ترافیک است. اما نه ترافیک ماشین بلکه ترافیک کاندیداهای ریاست جمهوری!

در حالیکه در یک هفته گذشته، متکی، پورمحمدی و باهنر میهمان تبریز بودند فردا نیز دو کاندیدای احساس تکلیف کرده دیگر ریاست جمهوری به تبریز می آیند تا مردم این دیار که هوش سیاسی و تیزبینی بالایی دارند در آزمون میان ترم نامزدهای ریاست جمهوری نمره احساس تکلیف  این دو را هم مشخص کنند.

به گزارش اعتدال پرس، باقری لنکرانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، فردا در دانشگاه  تبریز و دانشگاه آزاد این شهر سخنرانی خواهد کرد.

لنکرانی

کامران باقری لنکرانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، فردا یکشنبه، 15 اردیبهشت 92 در دانشگاه  تبریز و بعدازظهر نیز در دانشگاه آزاد این شهر سخنرانی خواهد کرد.

وی پیش از این به استان‌های اصفهان، گیلان، خوزستان، البرز، کرمان و مازندران سفر کرده بود.یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری فردا یکشنبه مهمان تبریز خواهد بود.

همچنین خبر رسید که یحیی آل اسحاق که از سوی حزب موتلفه اسلامی نامزد کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام شده است، فردا با سفر به تبریز برنامه هایی خواهد داشت.

n00011936-b
طبق اعلام حزب موتلفه اسلامی استان، آل اسحاق فردا ساعت 9صبح به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد رفت و ضمن تجدید میثاق با شهدا، به مقام شامخ شهدای خطه آذربایجان ادای احترام خواهد نمود.

وی سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان خواهد رفت و پس از یک نشست با اصحاب رسانه استان، برای شرکت در نماز ظهر و عصر به مسجد آیت الله شهیدی خواهد رفت.
دیدار و سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز راس ساعت 15 آغاز می شود و سپس آل اسحاق برای دیدار با بازرگانان تبریزی به اتاق بازرگانی خواهد رفت.

دیدار عمومی و سخنرانی دکتر آل اسحاق، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولایت فقیه بیلانکوه خواهد بود.

انتهای خبر