برد حیاتی تراکتور در بندرعباس در روز قهرمانی استقلال و سپاهان/ سپاهان قهرمان شد تا تراکتور به لیگ باشگاه های آسیا صعود کند

تیم تراکتورسازی با پیروزی مقابل آلومینیوم رتبه سومی خود را مسجل کرد و تیم سپاهان اصفهان هم توانست با قهرمانی در جام حذفی حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را به عنوان سومین نماینده ایران قطعی کند. استقلال نیز با پیروزی مقابل فولاد قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد.   به گزارش اعتدال […]

image_pdfimage_print

تیم تراکتورسازی با پیروزی مقابل آلومینیوم رتبه سومی خود را مسجل کرد و تیم سپاهان اصفهان هم توانست با قهرمانی در جام حذفی حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را به عنوان سومین نماینده ایران قطعی کند. استقلال نیز با پیروزی مقابل فولاد قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد.

 

به گزارش اعتدال پرس، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم تراکتورسازی در هرمزگان به مصاف آلومینیوم رفت و پس از 90 دقیقه تلاش توانست سه امتیاز این دیدار را تحاسب کند.

در این دیدار ابتدا سید مهدی سید صالحی و جواد کاظمیان دروازه حریف را باز کردند و تراکتور با این نتیجه به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم حملات میزبان افزایش یافت تا اینکه در صحنه مشکوک به خطا ميلاد ميداوودي یکی از گلها را جبران کرد.

در ادامه حملات آلومینیوم نتیجه نداد تا تراکتور با کسب این پیروزی 62 امتیازی شود و همچنان در رتبه سوم جدول باقی بماند.

همچنین در دیگر بازی استقلال توانست با برتری مقابل فولاد یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ برتر شود و فولاد نیز با این شکست در رقابت با تراکتور از کورس جاماند و شانس صعود به لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را از دست داد.

سپاهان قهرمان جام حذفی شد/

 

بر اساس این گزارش ، دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز فینال رقابت های جام حذفی را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند که سپاهان توانست در ضربات پنالتی قهرمان جام حذفی شود.

در این دیدار دو تیم در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند و در پایان 120 دقیقه نیز تساوی دو بر دو باعث شد تا ضربات پنالتی قهرمان این فصل از جام حذفی را رقم بزند.

در ضربات پنالتی پرسپولیسی ها دو ضربه پنالتی را از دست دادند تا سپاهان با پیروزی در این دیدار قهرمان جام حذفی لقب گیرد.

با قهرمانی سپاهان در جام حذفی و قهرمانی استقلال در لیگ برتر تیم تراکتورسازی سال آینده به عنوان سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت. این دومین حضور تراکتورسازان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خواهد بود.

انتهای خبر