دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان شرقی خبر داد: ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای لیست مشترک در شورای شهر تبریز

ویژه اعتدال پرس/دبیرجبهه پیروان خط امام و رهبری درآذربایجان شرقی ازتهیه لیست مشترک تشکلهای رسمی اصولگرا برای انتخابات شورای شهر در استان و تبریز خبرداد. مهندس ابراهیمی ضمن اعلام این خبر به اعتدال پرس گفت: در جلسه اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان تشکلها و احزاب اصولگرای تشکیل […]

image_pdfimage_print

ویژه اعتدال پرس/دبیرجبهه پیروان خط امام و رهبری درآذربایجان شرقی ازتهیه لیست مشترک تشکلهای رسمی اصولگرا برای انتخابات شورای شهر در استان و تبریز خبرداد.
مهندس ابراهیمی ضمن اعلام این خبر به اعتدال پرس گفت: در جلسه اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان تشکلها و احزاب اصولگرای تشکیل دهنده این جبهه در استان برگزار شد، درخصوص چگونگی حضور مجموعه های ثبت شده جریان اصولگرایی در رقابتهای چهارمین دوره شورای شهر تبریز و شهرهای بزرگ دیگر استان بحث و تبادل نظر به عمل آمد که نهایتا تصمیم گرفته شد یک لیست واحد با مشارکت اکثریت این تشکلها تهیه و ارائه شود.
ابراهیمی دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان افزود: در این خصوص رایزنی های اولیه با تعدادی از نامزدهای اصلح و مطرحی که دارای مقبولیت نسبی هستند انجام شده است که این رایزنی ها تا تکمیل نهایی لیست ادامه خواهد داشت.
نماینده جامعه اسلامی کارمندان در تبریز نیز در این خصوص گفت: تحقق دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شهر اسلامی و همچنین حاکمیت برنامه و استفاده از تجربیات متنوع در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و حوزه های فنی رویکرد اصلی لیست ارائه شده از سوی تشکلهای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می باشد.
بابک محمدزاده افزود: سالم سازی سیستم و اصلاح ساختارهای نهاد شهرداری از اهداف عمده تشکلهای این جبهه برای ورود به مقوله شورای شهر است.
وی گفت: باید دغدغه ها و خواستهای صنفی همه گروههای اجتماعی از جمله جامعه بزرگ کارمندی و یا جوامع فرهنگی و ورزشی و … در راهبردهای کلان و برنامه ریزی های عملیاتی شورای اسلامی کلان شهر تبریز مورد توجه و عمل قرار گیرد.

جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی کارمندان، حزب موتلفه اسلامی، جامعه زینب، جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی فرهنگیان، انجمن اسلامی پزشکان، اتحادیه اسلامی کارخانجات تبریز، جامعه اسلامی ورزشکاران و … احزاب تشکیل دهنده جبهه پیروان خط امام و رهبری است که از ۲۰ سال پیش اقدام به تشکیل جبهه واحد کرده اند.

انتهای خبر