طومار حمایت از کاندیدای جدید دولت در رسانه دولت/ دعوت‌نامه انتخاباتی ۲۴۰۰ فعال اجتماعی سوم تیر برای دکتر الهام +اسامی کامل

تجربه فضای سیاسی حاکم بر سالهای اخیر به ویژه انتخابات مجلس نهم نشان داد، «اتکا به کانون‌های قدرت و ثروت»، «فقدان تفکر» و سر سپردگی کورکورانه «به القائات سامانه‌های خبرساز محفلی»، محدود شدن به رویکردهای «تکنوکراتی و فن‌سالارانه»، تسلیم شدن به مناسبات «طایفه‌سالارانه و قبیله گرایانه» و… حرکت مستدام در مسیر ولایت را تضمین نمی‌کند. […]

image_pdfimage_print

تجربه فضای سیاسی حاکم بر سالهای اخیر به ویژه انتخابات مجلس نهم نشان داد، «اتکا به کانون‌های قدرت و ثروت»، «فقدان تفکر» و سر سپردگی کورکورانه «به القائات سامانه‌های خبرساز محفلی»، محدود شدن به رویکردهای «تکنوکراتی و فن‌سالارانه»، تسلیم شدن به مناسبات «طایفه‌سالارانه و قبیله گرایانه» و… حرکت مستدام در مسیر ولایت را تضمین نمی‌کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت دولتی شبکه ایران، ۲۴۰۰ نفر از فعالان اجتماعی، دانشجویی و فرهنگی گفتمان سوم تیر در نامه ای از دکتر غلامحسین الهام برای حضور در عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، دعوت به عمل آوردند.

 متن کامل این نامه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

برادر ولایت مدار و عدالت طلب آقای دکتر غلامحسین الهام

سلام علیکم

انتخابات در پهنه مردم‌سالاری دینی ، مظهر حماسه سیاسی و صحنه‌ای برای بروز اراده ملی و نشانه دلبستگی عمیق آحاد مردم مؤمن و بصیر، به مبانی و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است. از آن جمله انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری است که رقابت در آن ذیل دو گفتمان «پیشرفت انقلاب اسلامی» و «ارتجاع» به روش‌های کهنه و پوسیده اقتباسی از لیبرال دموکراسی غربی با طعم تکنوکراسی و اشرافیت‌گرایی تعریف می‌شود.

حرکت در مسیر گفتمان پیشرفت و عدالت که مُلهم از گفتمان انقلابی امام خامنه‌‌ای – مدظله‌ العالی- است، طی هشت ساله گذشته علی‌رغم برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها، امتیازات و افتخارات بی‌نظیری در ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است. از این‌روست که در ریل‌گذاری حرکت روبه جلوی ملت ایران، مقتدای جامعه اسلامی ادامه این مسیر افتخارآمیز را با اصلاح و تکمیل نواقص و رفع موانع تجویز فرموده و افق متعالی در انتظار ملت را تنها با ادامه همین گفتمان میسر دانستند. ضمن آنکه اساسا نیز گفتمان عقب گرد، ارتجاع و دست برداشتن از ارزش‌ها و آرمان‌ها  که در سال های پیش از ۸۴ بر بخش های اجرایی کشور حاکم بود نه تنها ارمغانی برای ادامه حیات انقلاب اسلامی در بر نداشته که از قدرت باز کردن گره‌های روزمره زندگی مردم نیز عاجز بوده و رنج آنان را مضاعف کرده بود. در این بین روشن است که حرکت آتی روبه پیشرفت انقلاب اسلامی محتاج مجریانی است که گفتمان انقلاب اسلامی را عمیقاً شناخته و بر راه‌های اجرایی شدن این گفتمان وقوف کامل داشته باشند.

اینجانبان،  جمعی از فعالان دانشجویی – دانشگاهی، حوزوی، رسانه‌ای، سیاسی و فرهنگی بدنه اجتماعی جبهه گفتمانی سوم تیر در سراسر کشور هستند که امید دارند دولت آینده دولتی در تراز مورد انتظار انقلاب اسلامی باشد تا با عبور موفق از «پیچ تاریخی» امروز جهان، سنگ ‌بنای «تمدن نوین اسلامی» را استوار سازد.

جناب آقای دکتر الهام!

دلبستگی عمیق و بیش از پیش مجریان به اصول مترقی انقلابی از جمله پیروی محض از آرمان‌ها ، ارزش‌ها و حرکت در جهت خطوط ترسیمی ولایت مطلقه فقیه از جمله شاخص های معتقدان به حرکت سوم تیر است. در این بین ایجاد بسط ید برای ولی فقیه فقط در سایه فهم مفاهیم کلیدی رهنمود های ترسیمی ایشان در افق متعالی پیش رو و تلاش برای ارائه برنامه عملی برای پیاده سازی آنان محقق می شود.

تجربه فضای سیاسی حاکم بر سالهای اخیر به ویژه انتخابات مجلس نهم نشان داد، حتی با وجود شیفتگی به انقلاب اسلامی، «اتکا به کانون‌های قدرت و ثروت»، «فقدان تفکر» و سر سپردگی کورکورانه «به القائات سامانه‌های خبرساز محفلی»، محدود شدن به رویکردهای «تکنوکراتی و فن‌سالارانه»، تسلیم شدن به مناسبات «طایفه‌سالارانه و قبیله گرایانه» و… حرکت مستدام در مسیر ولایت را تضمین نمی‌کند. آنچه تضمین کننده «استواری» در صراط مستقیم ولایت است، اهتمام به «تقوای فردی و جمعی»، «مجاهدت خستگی ناپذیر»، «تفکر و بصیرت» است.

حفظ امتیازات دولت فعلی که مورد توجه ، دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری –دام ظله- قرار گرفت، در آن است که مجریان همچنان از روحیه عدالت‌محوری، پرکاری، ساده‌زیستی، خدمتگذاری و نوکری بی‌منت به مردم برخوردار بوده و در جهت عمق‌بخشی به آن در کلیه بدنه دولت اهتمام ورزند.

از سوی دیگر بر این مبنا مجری اصلح برنامه‌های انقلابی، باید قابلیت گفتمان‌سازی و ایجاد ارتباط با بدنه اجتماعی مردم و نیز توان ارتباط با نخبگان سطوح مختلف حوزوی و دانشگاهی را دارا باشد.

همچنین اکنون بایستی نامزد گفتمانی ما از یکسو سابقه روشن و واضحی در مقابله با فتنه و نفاق داشته و از سوی دیگر توان گفتمانی و اجرایی پنجه‌ در پنجه انداختن با گردن کلفتان و مروّجین جریان ارتجاع را داشته باشد.

از جمله خصوصیات مورد توجه در معیارهای انقلابی،‌ دشمنی دشمن نسبت به مجری اصلح مورد توقع و انتظار انقلاب اسلامی است که هرچه دشمن ملت و انقلاب، بیشترین فاصله و عداوت و کمترین طمع ورزی را نسبت به او نشان دهد،‌ وی بیشترین قرابت با گفتمان انقلابی را خواهد داشت. ضمن آنکه او باید از سابقه و توان اجرایی و کارآمدی لازم برای پیشبرد اهداف انقلابی برخوردار باشد. همچنین لازم است که دولت آتی از غنای لازم در مبانی فکری و عقیدتی برخوردار باشد تا به راحتی تحت تأثیر القائات مزورانه و شیطنت‌‌آمیز اطرافیان قرار نگیرد.

مجری اصلح مورد انتظار انقلاب اسلامی امروز باید برای فراگیرسازی اهداف انقلاب اسلامی در محیط جغرافیایی جهان و رسیدن به تمدن اسلامی جدید با مختصات بیداری اسلامی، دارای ایده و فکری خلاق بوده و نیز سبک زندگی او مروج اخلاق و رفتار مکتبی و ارزشی باشد.

جناب آقای دکتر الهام!

اینکه امروز مع‌الاسف در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، به مبانی گفتمانی و اصیل انقلابی و ارزشی کم‌ توجهی صورت می‌گیرد ما را نگران می سازد. ما نگرانیم که امروز غالب شعارها و برنامه‌ها، کاملاً عملگرایانه ، حول محورهای سطحی و برای پاسخگویی به ذائقه محدود گروه‌ها و باندهای سیاسی می‌چرخد. اینکه امروز برخی نامزدهای ریاست جمهوری به جای رعایت معیار اصیل فتنه و طرد فتنه‌گران و ساکتین فتنه ۸۸ به پهن نمودن فرش قرمز برای فتنه‌گران مشغول‌اند بیم ما را افزون تر می نماید.

برادر انقلابی و ارزشی ما!

نیک بر این نکته واقفیم که جنابعالی به دلیل برخورداری از روحیه تکلیف‌مداری، امروز که احساس کرده‌اید استراتژی و راهبرد کلی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، مهیا ساختن زمینه «فرود آرام دولت» فعلی است، ایثارگرانه ، آبرو برکف گذارده در این مسیر، قدم نهاده‌اید تا شبهه دروغین چندگانگی در حاکمیت نیز بیش از پیش رنگ باخته و همه پشت سر مقتدای قافله انقلاب هم‌آهنگ و همنوا گردند.

اما امروز صحنه انتخابات، با مهندسی برخی از گروه‌های سیاسی تبدیل به مسابقه‌ای برای ارتجاع و طرد کلی امتیازات دولت فعلی یا توقف در دولت کنونی شده است. تا جائی که غبار برآمده از این مسابقه کذائی، افق دید برخی را محدود ساخته و فرصت توجه به گزینه‌های تکلیف‌مدار و صالحی که می‌توانند در ردیف اصلح قرار گیرند، را از آنان سلب نمود. اما امروز انتخابات صحنه‌‌ای جدید است که می‌طلبد همین روحیه تکلیف‌مداری در آن نقش‌آفرین شود.

واقعیت آن است؛ امروز که رهبری حکیم انقلاب اسلامی میدان را برای حضور همه سلیقه‌ها و مشرب‌های فکری و سیاسی دلبسته به انقلاب و آرمانها برای حضور در قالب انتخابات آماده ساخته‌اند، عقیده و ذائقه ما که حفظ امتیازات مثبت دولت فعلی و طردحاشیه ها برای رسیدن به الگوی تمدن اسلامی مورد انتظار است، هیچگونه مابه ازایی در میان کاندیداهای موجود نداشته و وضعیت فعلی، انتظارات ما را برآورده نساخته است.

در این بین ضمن حفظ احترام برای همه نامزدهای مطرح در انتخابات، بر این باوریم که کاندیداهای حاضر یا «وابسته به اردوگاه ارتجاع» بوده و پازل کلی آنان را تکمیل می‌نمایند و یا آنکه قدرت رقابت حداکثری با جریان ارتجاع و پیش بردن اهداف انقلاب اسلامی در مدت زمان برگزاری انتخابات و یا در دوران ریاست جمهوری را نخواهند داشت. بدیهی است که جریان های موسوم به «سامانه کشف نظر رهبری»، و «توقف در افق همین دولت» نیز تقابل جدی با گفتمان ارتجاع نداشته و نهایتا به کمک همان گفتمان برخواهند آمد.

از این رو لازم است تا نیرویی کاملا سوم تیری، برخوردار از عقلانیت انقلابی، ولایت مدار ، ‌انقلابی و گفتمانی وارد صحنه شده تا علاوه بر استفاده از ظرفیت همه جریان عدالت خواه در بدنه جامعه،‌ فصلی جدید از «رقابت حماسی و گفتمانی» با ارتجاع را به ظهور برساند.

معتقدیم حماسه سیاسی مد نظر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محتاج تحقق و زمینه سازی الزاماتی است که از جمله آنها تجمیع پتانسیل نیروهای عدالت خواه ذیل اهداف و گفتمان انقلاب و رهبری است.افزایش مشارکت عمومی در انتخابات که از جمله خواست ها و مطالبات امام خامنه ای- مدظله – است با ورود فردی پخته، متین، هوشمند و قاطع، با تدبیر، ‌متخلق به تقوا و اخلاق سیاسی، مرتبط با نخبگان و خبرگان اجرایی، آشنا به حقوق ملت و مناسبات منطقی قوای سه‌گانه محقق خواهد شد.

معتقدیم اخلاص، ‌تقوا،‌ نجابت وآبرویی که شما بحمدالله در طول سالیان مدید فعالیت فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی تان پس از انقلاب اسلامی و به مدد گفتمان مکتبی امام راحل عظیم الشان(ره) و راهبری رهبر حکیم انقلاب- مدظله- کسب نموده اید سرمایه‌ای است که تنها می‌‌باید برای رفع دغدغه های امروز رهبر معظم انقلاب و ملت بصیر ایران هزینه گردد.

ما معتقدیم علاوه بر شاخصه هایی که برشمرده وآنها را در شما یافته ایم، ‌خصوصیات مثبت دیگری نیز در سابقه عملکرد روشن وشفاف شما دیده می شود.

شناخت عمیق بنیان های نظری وحرکت عملی در مسیر ولایت مطلقه فقیه ،جسارت و شجاعت تحول آفرینی، بهره مندی از غنای فرهنگی و فکری در مبانی نظری گفتمانی و انقلابی،توانمندی و کارآمدی،‌ارتباط عمیق و دیرینه ونیز مورد اعتماد بودن علمای بصیر و انقلابی، نقد مبنایی و زاویه داشتن با حاشیه ها و نقاط ضعف دولت، قانون شناسی و قانون گرایی،‌ سابقه فعالیت در سطوح عالی سه قوه (شورای نگهبان، قوه قضائیه، دولت)، شناخت عمیق از قانون اساسی و ساختارهای حقوقی نظام ، سابقه روشن تقابل با جریان فتنه،گردن کلفتان ومدعیان اصلاح طلبی ،نخبه گرایی در عین مردم گرایی ، مصاحبت و همزبانی با بدنه پرشور جوانان طلبه و دانشجو، برخورداری از خانواده ای انقلابی و متصل به روحانیت ، بیان شیوا، فساد ستیزی و توان پایداری در برابر دشمن و جریانهای فتنه و فساد، برخورداری از روحیه تکلیف گرایی، قدرت گریزی و دهها وصف دیگر، ظرفیت هایی در سابقه جنابعالی است که میتواند یک فرد را «اصلح» صحنه انتخابات سازد.در همین مقال، فرصت را غنیمت می شماریم و در پیشگاه خداوند متعال و ملت با بصیرت ایران اسلامی، شهادت می‌دهیم که طی ماه‌های گذشته، بر خلاف همه آنانی که در صحنه انتخابات فعال هستند، دکتر غلام‌حسین الهام، پارسایانه از ورود به هر گفت و شنودی که بویی از احساس تکلیف برای مطالبه قدرت داشته باشد، پرهیز داشته و اتفاقاً عدم شیفتگی به قدرت را یکی از نشانه‌های اصلحیت در او یافتیم.

برادر مکتبی و عدالت خواه!

خیل عظیمی از نیروهای انقلابی و ارزشمدار همفکر ما در سراسر کشور که در وضعیت موجود، تنها جنابعالی را اصلح و نماد «تداوم گفتمان سوم تیر» و «تکامل دولت سوم تیری» میدانند، شما را دورترین فرد نسبت به ضعف های موجود در دولت فعلی و واجد ترین فرد نسبت به نقاط امتیاز این دولت می دانند و معتقدند که دعوت از شما برای حضور در صحنه رقابت های انتخاباتی، لبیکی به ندای «هل من ناصر» مقام معظم رهبری در سخنرانی مشهد مقدس و اقدامی تکلیف مدارانه و انقلابی است.

ضمن آنکه به عنوان لازمه و مقدمه رفع مشکلات، جنابعالی بیشترین شناخت را از وضعیت نقاط ضعف فعلی دارید. از این روست که مجدانه از شما میخواهیم تا همانگونه که در جبهه های جهاد اصغر و نیز جبهه های فرهنگی و اجتماعی،‌ایفای وظیفه نمودید، امروز نیز وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوید. چه آنکه در این زمان ما، تنازل از خصوصیات ذکر شده را عملی خلاف تقوا ، بصیرت و تکلیف میدانیم.در این میان نگاه های سیاه و سفید به عملکرد دولت فعلی هردو مستحق مذمت بوده و تنها شمائید که با نصرت الهی می توانید دولتی با مختصات مورد انتظار انقلاب اسلامی و مردم تشکیل داده تا شائبه ایجاد گسست میان ارکان نظام را مرتفع نماید.

جناب آقای دکتر الهام!

بدنه عظیم جریان سوم تیر هم اکنون خسته از تحزب گرایی ها و تشنه رفتارهای گفتمانی و مردمی برای پیش بردن انقلاب اسلامی است. ورود شما به صحنه رقابت تداعی کننده رقابت همه احزاب و جریان های سیاسی با کاندیدای مردم در سال ۸۴ خواهد بود. گرچه در این مسیر جریان ارتجاع می کوشد تا با هر ترفند و حیله،‌ صحنه را به گونه ای آتش باران نماید که رویش های انقلابی جرات و جسارت ایستادگی را از کف دهند. مطمئنیم که در این مواجهه که هدف آن بر هم زدن بساط کانون های قدرت و ثروت است، نصرت الهی و یاری مومنین، محرومان و مستضعفان به مدد راه آمده و انقلاب اسلامی را با گام های موثرتری به جلو خواهد برد.

ولینصرن الله من ینصره

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از «فرزندان انقلابی» امام خامنه ای ؛ فعالان بدنه اجتماعی جبهه گفتمانی سوم تیر در سراسر کشور

 

 

 

۱- محسن زارع کارشناس ارشد مدیریت تحول

۲- حمید مهری کارشناسی تهران

۳- محمد فاطمی طلبه سطح ۲ و دانشجوی ارشد ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع)

۴- حسینعلی باغبانی طلبه سطح ۲ مدرسه معصومیه حوزه علمیه قم

۵- محسن میرزا آقایی طلبه سطح ۲ مدرسه معصومیه حوزه علمیه قم

۶- سمیرا علمشاهی فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد تهران

۷- یاسر شادمانی فعال اجتماعی فوق لیسانس  و دبیر انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران

۸- محمدصادق خزایی فوق لیسانس علوم اجتماعی و رئییس انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران

۹- محمد رحمانی فعال سیاسی و روزنامه نگار

۱۰- جواد فیاض محرمی  روزنامه نگار

۱۱- حمید مشایخی راد طلبه حوزه علمیه و فعال فضای مجازی

۱۲-  سعید فرزانه  فارغ التخصیل دانشگاه تهران مهندسی مکانیک

۱۳- حسین نراقی فعال رسانه ای

۱۴- مهدی حکم آبادی فعال ستاد های انتخاباتی ۸۴ و ۸۸ محمود احمدی نژاد

۱۵- مجید محمدی فعال فرهنگی از مسجد حوری تهران

۱۶- حسین مهدوی فعال دانشجویی

۱۷- مصطفی حبیبی مدیر دبیرستان غیر دولتی

۱۸- آرش فصیح کارشناس کشاورزی

۱۹-امید شنعه مدیر عامل بنیاد کار آفرین استان تهران

۲۰- حسام الدین حصارکی کارشناس ارشد بیمه

۲۱-محمد رضا عسلی مدیر طرح های کارآفرین

۲۲-  محمد علی مقدس زاده مهندس نرم افزار

۲۳- رضا حبیبی کارشناس عمران

۲۴- علیرضا عسگری کارشناس رایانه

۲۵- محمد تقی نوروزی کارشناس مواد

۲۶- بهنام علیزاده فعال دانشجویی از دانشگاه امیر کبیر

۲۷- مصطفی زین العابدین

۲۸- محمد امین خلیل زاده فعال دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

۲۹- سید مهدی ناری مستند ساز از اصفهان

۳۰-  محسن زیرک فعال رسانه ای

۳۱- علی نورایی فعال دانشجویی دانشگاه ازاد تهران مرکز

۳۲-  محمد رضا طهرانچی  کارشناس ارشد مطالعات امریکا و فعال دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز

۳۳-تهمینه رحمانی حافظ کل قران

۳۴- مهدی دوستی صنعت گر و تولید کننده

۳۵- علی اللهیاری کارشناس ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی امیر کبیر

۳۶- سید ایمان میرزاده/دانشگاه علم و صنعت

۳۷- سید حسین سادات خوی فعال سیاسی

۳۸- مرتضی ناصری نژاد دانشگاه تهران

۳۹- علی رضا صادقی، دانشجوی رشته مهندسی صنایع

۴۰- رضا نوروزی / دانشگاه صنعتی شریف

۴۱- ‫علیرضا ملوندی  فعال فضای مجازی

۴۲- احسان تیموری فعال فضای مجازی

۴۳- حسن عبد الصمد خبرنگار

۴۴- علی جزینی فعال دانشجویی دانشگاه قوه قضائیه

۴۵- روح الله رضایی فعال دانشجویی دانشگاه ازاد تهران مرکز

۴۶- محمد مهدی تهرانی، کارشناسی ارشد نانوتکنولوژی، دانشگاه تربیت مدرس تهران

۴۷- حمید رضا نوری بصیرت، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی ( MBA ) و دانشجوی دکترا مدیریت استراتژیک ( DBA ) مرکز آموزش عالی بهار علمی و کاربردی و  دانشگاه lulea سوئد وفعال سیاسی دانشجویی و فضای مجازی و مطبوعاتی

۴۸- مهدی قربانعلی زاده

۴۹- حوریه رحمانی طلبه

۵۰- عفت میرمالک خواهر شهید و فعال فرهنگی

۵۱- مرتضی بهرامی دانشگاه آزاد اراک

۵۲- مهدی امیری آزاد اراک

۵۳- حمید قربانی آزاد اراک

۵۴- ایمان کربلایی مهرابی آزاد اراک

۵۵- سجاد ساریخانی ملی ملایر

۵۶- اشکان مصطفایی فرملی ملایر

۵۷- سجاد شهسواری ملی ملایر

۵۸- مهدی وهنانی ملی ملایر

۵۹- سید وحید رفیعی پور ملی ملایر

۶۰- ایوب سرخوش ملی ملایر

۶۱- باقر مختاری ملی ملایر

۶۲- بهرام جیریایی ملی اراک

۶۳- مهدی اسد ایوبی ملی اراک

۶۴- بهزاد مطلبی آزاد شیراز

۶۵- پوریا دبیری ملی ملایر

۶۶-عرفان علیزاده ملی ملایر

۶۷- آرش قنبری فرد ملی ملایر

۶۸- جواد باقری ملی ملایر

۶۹- جواد لیاقت ملی ملایر

۷۰- سید جواد شوبیری آزاد ملایر

۷۱- ایمان عبدلی آزاد ملایر

۷۲- آرش زند حقیقی آزاد ملایر

۷۳- حامد کاظمی ملی ملایر

۷۴- حامد محمد کاظمی بوعلی

۷۵- حسین نجفی ملی ملایر

۷۶- مهسا رحیمی ملی ملایر

۷۷- زهرا سوری ملی ملایر

۷۸- رضاسرابی بوعلی

۷۹- رضاعارفی ملی ملایر

۸۰- سبحان معطر ازاد ملایر

۸۱- سروش خانجانی ملی ملایر

۸۲- سید احسان موسوی ملی ملایر

۸۳- عرفان ناجی پور ملی ملایر

۸۴- مهدی بیات ملی ملایر

۸۵- فرامرز منصوری ملی ملایر

۸۶- علی اخوندی ازاد ملایر

۸۷- علی نصیری ملی ملایر

۸۸- فرزاد نجفی ملی ملایر

۸۹- ایمان یاری صنعتی همدان

۹۰- فرشید ترکزبان دانشگاه تبریز

۹۱- فرهاد هدایتی ملی ملایر

۹۲- فریبرز حقی ملی ملایر

۹۳- مجید اریایی ملی ملایر

۹۴- محمد روستایی ملی ملایر

۹۵- مرتضی عاملی ملی ملایر

۹۶- مسعود بهرامی ملی ملایر

۹۷- مسعود رحمانی ملی ملایر

۹۸- میلاد شفیعی ملی ملایر

۹۹- سید نیما شوبیری ملی ملایر

۱۰۰- یاسرفراهانی ملی ملایر

۱۰۱- مهدی کرمی ازاد بروجرد

۱۰۲- امیرسبحان ملکی ازاد شیراز

۱۰۳- احسان شکری تهران

۱۰۴- عباس امینی بوعلی

۱۰۵- محسن احمدوند بوعلی

۱۰۶- رضاقهرمانی بوعلی

۱۰۷- اتابک متقی بوعلی

۱۰۸- مرتضی بهرامی بوعلی

۱۰۹- سجاد زهره وندی بوعلی

۱۱۰- محسن عبدالملکی ملی ملایر

۱۱۱- رضابنی عامریان ملی ملایر

۱۱۲- سعید رجایی/برق

۱۱۳- حمید آزمایش/برق

۱۱۴- فرزین خدارحمی/برق

۱۱۵- سجاد هزاوه ای/برق

۱۱۶- سعید خادمی/برق

۱۱۷- فرزین فرزانه/برق

۱۱۸- مصطفی خوانین زاده/برق

۱۱۹- هدایت آزادی/برق

۱۲۰- محمد حسین همدانیان/برق

۱۲۱- عبدالرسول رشیدی/برق

۱۲۲- هادی مددی/برق

۱۲۳- حسین مسحنه/برق

۱۲۴- روح الله اسماعیلی/برق

۱۲۵-سعید آرام/برق

۱۲۶-محمد امینی/برق

۱۲۷- فرشید امینی/ برق

۱۲۸-مهران بیات/برق

۱۲۹- محمد شاه مرادی /برق

۱۳۰- میلاد نقدی/برق

۱۳۱- قاسم انصاری/برق

۱۳۲- امید نوابی/برق

۱۳۳- رامین رسولی/برق

۱۳۴- رامین سوری/برق

۱۳۵-حامد آزاد بخش/برق

۱۳۶- ابراهیم کردیان/مکانیک

۱۳۷- سجادخورشیدی/مکانیک

۱۳۸- امیرحسین گماسایی/مکانیک

۱۳۹- سید وحید رفیعی پور/مکانیک

۱۴۰- باقرمختاری/مکانیک

۱۴۱- فریبرزحقی/مکانیک

۱۴۲- پوریا دبیری/مکانیک

۱۴۳- مهران مهرابی/مکانیک

۱۴۴- رضا پرهون/مکانیک

۱۴۵- فرهادهدایتی/مکانیک

۱۴۶-امین سرایه جهان/مکانیک

۱۴۷- میلاد گمار/مکانیک

۱۴۸- مسعودرحمانی/مکانیک

۱۴۹- مهدی وهنانی/مکانیک

۱۵۰- مصطفی بیات/مکانیک

۱۵۱- حسین زندیه/مکانیک

۱۵۲- حسین کولیوند/ مکانیک

۱۵۳- رسول چگینی/ مکانیک

۱۵۴- محمد روستایی/ مکانیک

۱۵۵- داوود عبدلی/ مکانیک

۱۵۶- شهاب زندی/ مکانیک

۱۵۷- محمد کریمی/ مکانیک

۱۵۸- جلال زارعی/مکانیک

۱۵۹- میلاد رضا حسین آبادی/مکانیک

۱۶۰- ابراهیم رسولی/ مکانیک

۱۶۱- امیرحسین تاروردی/ مکانیک

۱۶۲- امیر بیاتی/ مکانیک

۱۶۳- حمید صفی/ مکانیک

۱۶۴- مهدی یادخدا/مکانیک

۱۶۵- محسن امیری/مکانیک

۱۶۶- علی رشیدی/مکانیک

۱۶۷- سهراب احمدوند/معماری

۱۶۸-مهران ناصری/معماری

۱۶۹-محمدروستایی/عمران

۱۷۰-افشین حاتمی فر/عمران

۱۷۱- اشکان مصطفایی فر/عمران

۱۷۲-پوریا ولیی/عمران

۱۷۳- مجید اریایی/عمران

۱۷۴- مجید امام جمعه/عمران

۱۷۵- رضا شوکت مداری/عمران

۱۷۶- رسول شمس/عمران

۱۷۷- محمد خلیل زاده/عمران

۱۷۸- سید جلال هاشمی/عمران

۱۷۹- میثم محمدی/عمران

۱۸۰- سید علی صابری فر/عمران

۱۸۱- حسین شاعری/عمران

۱۸۲-محمد رضایی/عمران

۱۸۳- حمید دهنوی/عمران

۱۸۴- محمد گلی/عمران

۱۸۵- میثم دلشاد/ عمران

۱۸۶- میلاد خنجری/ عمران

۱۸۷- مهدی واحدیان/ عمران

۱۸۸- رضا یزدانی/ عمران

۱۸۹- محمود درویشی/عمران

۱۹۰- بهمن نظری مقدم/ عمران

۱۹۱- حسام مهری/ عمران

۱۹۲- بابک کریمی/عمران

۱۹۳- محمود حسینی/عمران

۱۹۴- صادق مسکینی/عمران

۱۹۵- محمد اولیایی/ عمران

۱۹۶- فردین سیاهی/ عمران

۱۹۷- محمد غیاثوند/ عمران

۱۹۸- محمدرضا ابوترابی/ عمران

۱۹۹- آرمان حیدری/ عمران

۲۰۰- شکیبا کیان/عمران

۲۰۱- جمال بختیاری/عمران

۲۰۲- سعید منصوری/کامپیوتر

۲۰۳- محمد رضا وحیدی فر/کامپیوتر

۲۰۴- وحید عزیزی/کامپیوتر

۲۰۵- بهنام محمدی/کامپیوتر

۲۰۶- حسن موسوی/ کامپیوتر

۲۰۷- علی سلطانی/کامپیوتر

۲۰۸- میثم عباسی/کامپیوتر

۲۰۹- محمد رضا وحیدی/کامپیوتر

۲۱۰- مهدی بهادری/کامپیوتر

۲۱۱- مهرداد حیدرپور/کامپیوتر

۲۱۲- امیر حاج حیدری/کامپیوتر

۲۱۳- سامان نورایی/کامپیوتر

۲۱۴- دانا رستمی/کامپیوتر

۲۱۵- مهدی رضاپور/کامپیوتر

۲۱۶- احمدرضا زمانی/کامپیوتر

۲۱۷- علی سرلک/کامپیوتر

۲۱۸- جواد حصاری/مواد سرامیک

۲۱۹- رضاقوامی/مواد سرامیک

۲۲۰- سعید بهرامی/مواد سرامیک

۲۲۱- محمد علیجانی/مواد سرامیک

۲۲۲- پدرام فرجی/ مواد سرامیک

۲۲۳- کاوه صادقی/ مواد سرامیک

۲۲۴- نظام حسینی/ مواد سرامیک

۲۲۵- نوید بهرامی/ مواد سرامیک

۲۲۶- خالد فتاحی/ مواد سرامیک

۲۲۷- میلاد احسانی/فیزیک

۲۲۸- ایوب حمید /فیزیک

۲۲۹- فرشید غفاری/فیزیک

۲۳۰- محمد فریدونی/فیزیک

۲۳۱- مرتضی آقایی/فیزیک

۲۳۲- زهرا نوروزی/فیزیک

۲۳۳- سمیرا زارعی/فیزیک

۲۳۴- محمد تکلو/فیزیک

۲۳۵- امین کردی/فیزیک

۲۳۶- بهمن صیدی/فیزیک

۲۳۷- سعید ترکاشوند/فیزیک

۲۳۸- یزدان نادری/فیزیک

۲۳۹- عرفان رسولی/فیزیک

۲۴۰- ایمان نوروزی/ریاضی

۲۴۱- محمدباقر نریمانی/ریاضی

۲۴۲- راحیل داوری/ریاضی

۲۴۳- معصومه صالحی/ریاضی

۲۴۴- مهسا خاوری/ریاضی

۲۴۵- مریم فرجادی/ریاضی

۲۴۶- طیبه گودینی/ریاضی

۲۴۷- مریم چناری/ریاضی

۲۴۸- لیلا وکیلی/ریاضی

۲۴۹- اعظم قربانی/ریاضی

۲۵۰- شیوا کیانی/ریاضی

۲۵۱- احسان جعفری/آمار و کاربردها

۲۵۲- علی محمودی/آمار و کاربردها

۲۵۳- مهرداد باباجانی/آمار و کاربردها

۲۵۴- یسرا رحیمی/آمار و کاربردها

۲۵۵- زهرا جعفری/ادبیات زبان انگلیسی

۲۵۶- ستار رضایی/ادبیات زبان انگلیسی

۲۵۷- نادر کامرار/ادبیات زبان انگلیسی

۲۵۸- مسلم ترکزبان/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۵۹- دیاکو ابراهیمی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۰- هوشیار کریم پور/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۱- حمزه پریانی/ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۲- کاظم زنجانی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۳- مهسا احمدی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۴- محمد جاپلقی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۵- بلال یعقوبی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۶- طارا مستوفی/ ادبیات زبان انگلیسی

۲۶۷- اسماعیل زارعی/علوم تربیتی

۲۶۸- سارا محمودی/عاوم تربیتی

۲۶۹- فرشته ساکی/علوم تربیتی

۲۷۰- مجید ولی زاده/ روانشناسی

۲۷۱- علیرضا دولتی/ روانشناسی

۲۷۲- مهرداد پروازی/روانشناسی

۲۷۳- روح الله بردستانی/روانشناسی

۲۷۴- زهرا بهرامی/ شیمی

۲۷۵- سجاد ونایی/منابع طبیعی

۲۷۶- مرتضی اسدی/منابع طبیعی

۲۷۷- بهمن سماعی/منابع طبیعی

۲۷۸- رسول دارایی نیا/ منابع طبیعی

۲۷۹- جواد علی میرزایی/ منابع طبیعی

۲۸۰- نعیم ساسان پور/منابع طبیعی

۲۸۱- سجاد صمدی/منابع طبیعی

۲۸۲- رامین نوری/منابع طبیعی

۲۸۳- محمد لطیفی/منابع طبیعی

۲۸۴- اکبر اسدیان/منابع طبیعی

۲۸۵- میلاد کاکی/منابع طبیعی

۲۸۶- میثم پورملک/منابع طبیعی

۲۸۷- حامد قیصری/منابع طبیعی

۲۸۸- فرانک مرادی/کشاورزی

۲۸۹- ابوالفضل بلوچ قرائی/کشاورزی

۲۹۰- فریده محمدی/کشاورزی

۲۹۱- خاطره محمدی/کشاورزی

۲۹۲- نرگس روح بخش/ محیط زیست

۲۹۳- حسن دادگر/محیط زیست

۲۹۴- عابدین فرهادی/محیط زیست

۲۹۵- سید محسن موسوی/محیط زیست

۲۹۶- حامد پریانی/مرتع و ابخیز داری

۲۹۷- دلشاد بهرامی/مرتع و آبخیزداری

۲۹۸- احسان قاسمی/مرتع و آبخیزداری

۲۹۹- محمد رضا رضایی/مرتع و آبخیز داری

۳۰۰- صادق طاقتی/مرتع و آبخیز داری

۳۰۱- عبدالرحمن شریفی/مرتع و آبخیز داری

۳۰۲- افشین دشتی/مرتع و آبخیز داری

۳۰۳- احد پرنا ادبیات عرب داشگاه رازی

۳۰۴- عبدالحسین سراب ادبیات عرب دانشگاه رازی

۳۰۵- عباس گمار اقتصاد دانشگاه رازی

۳۰۶- امیر لاهوتی اقتصاد دانشگاه رازی

۳۰۷- محمد شاداب فر شیمی دانشگاه رازی

۳۰۸- محمد عطایی شیمی دانشگاه رازی

۳۰۹- احسان فرشادفر شیمی دانشگاه رازی

۳۱۰- حسنا احمدی امار و کاربرد ها دانشگاه رازی

۳۱۱- جلال بابایی برق دانشگاه رازی

۳۱۲- امیر آقایی برق دانشگاه رازی

۳۱۳- میلاد قیسوندی برق دانشگاه رازی

۳۱۴- یزدان رحمت آبادی زیست دانشگاه رازی

۳۱۵- جواد کاظمی زیست دانشگاه رازی

۳۱۶- احسان مطهری زیست دانشگاه رازی

۳۱۷- نیما خرمی عمران دانشگاه رازی

۳۱۸- پیام حیدریان عمران دانشگاه رازی

۳۱۹- شاهین کهریزی معماری دانشگاه رازی

۳۲۰- محمد رضا حسینی مکانیک دانشگاه رازی

۳۲۱- محمد رضا پاشائیان مکانیک دانشگاه رازی

۳۲۲- محمدرضا جلیلیان مکانیک رازی کرمانشاه

۳۲۳- صابر کهریزی زبان انگلیسی دانشگاه رازی

۳۲۴- مهدی قاضی زبان انگلیسی دانشگاه رازی

۳۲۵- ارمان معیری صنایع آزاد یزد

۳۲۶- علی محبی برق ازاد کرمانشاه

۳۲۷- علی چلوی عمران ازاد کرمانشاه

۳۲۸- پرهام خوشبو عمران جهاد سازندگی کرمانشاه

۳۲۹- مازیار احدیit صنعتی کرمانشاه

۳۳۰- امیرحسین صادقی it صنعتی کرمانشاه

۳۳۱- سعید رمضانی مهندسی شیمی صنعتی کرمانشاه

۳۳۲- میلاد قاسمی نفت اهواز

۳۳۳- میلاد بینش پژوه نفت اهواز

۳۳۴- مجتبی صالح آبادی نفت اهواز

۳۳۵- آرش محمدی نفت اهواز

۳۳۶- حسین گودینی نفت اهواز

۳۳۷- مسعود حقی قبادی پزشکی کرمانشاه

۳۳۸- محمدجواد احمدوند داروسازی کرمانشاه

۳۳۹- صابر ایرانی دندان پزشکی همدان

۳۴۰- فرید سلیمانی دندان پزشکی شیراز

۳۴۱- سعید محمد پور عمران ازاد تهران مرکز

۳۴۲- علی فرازمند فر عمران ازاد تهران مرکز

۳۴۳- حسین کرمی مکانیک علوم تحقیقات

۳۴۴- امید خرمی صنایع ازاد کرمانشاه

۳۴۵- حسن خرمی صنایع ازاد کرمانشاه

۳۴۶- دکتر مهدی بادپا-زمین شناسی دانشگاه فردوسی

۳۴۷- دکتر ابوذر فنایی-مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت

۳۴۸- دکتر ملیحه دهقانی محمد آبادی-شیمی دانشگاه فردوسی

۳۴۹- محمد امین خلیل زاده -علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۰- سید حمید علیزاده –ادبیات دانشگاه فردوسی

۳۵۱- روح الله قاسم زاده-علوم تربیتی دانشگاه فردوسی

۳۵۲- مهدی پاینده نژاد- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۳- صادق کوثری-تاریخ دانشگاه فردوسی

۳۵۴- محمد امین پارسا- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۵- مهدی عباسپور- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۶- حجت جعفرزاده- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۷- یوسف براتی– علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۸- محسن روسی– علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۵۹- محسن نگاری– علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۶۰- سیروس اسدی -طلبه حوزه علمیه مشهد مقدس

۳۶۱- مهرداد شفیقی-فقه و حقوق اسلامی –دانشگاه فردوسی

۳۶۲- علی عدالتیان-جغرافیای روستایی دانشگاه فردوسی

۳۶۳- امیر حسین شیخ زاده-حقوق پیام نور مشهد

۳۶۴- سعید حسین زاده-مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

۳۶۵- جواد براتی- مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

۳۶۶- مجید خلیل زاده-مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی

۳۶۷- زینب افخمی-کارشناس ارشد علوم تربیتی

۳۶۸- مهدی پیله ور-جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی

۳۶۹- ابراهیم مولایی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۷۰- فرشید فرهادی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۷۱- محمد عباسیان- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۷۲- محمد رضا صالحی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۷۳- زینب اوسطی-حسابداری دانشگاه فردوسی

۳۷۴- حمید کیانی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۷۵- دکتر مسلم صادقی-دامپزشکی دانشگاه فردوسی

۳۷۶- علی انتظار عرب-الهیات دانشگاه فردوسی

۳۷۷- علی مردانی –مهندسی برق دانشگاه باهنر

۳۷۸-روح الله شهریاری-فقه وحقوق دانشگاه باهنر

۳۷۹- محمد رضا قطبی-علوم سیاسی دانشگاه باهنر

۳۸۰- جهانگیر یوسفی-جغرافیا پیام نور مرکز کرمان

۳۸۱- حسن امیری- جغرافیا دانشگاه زاهدان

۳۸۲- احمد مولایی-حسابداری پیام نور کرمان

۳۸۳- حامد جعفری-مدیریت دولتی پیام نور

۳۸۴- علی یوسفی-مدیریت بازرگانی دانشگاه باهنر

۳۸۵- محمد نادی-مهندسی عمران دانشگاه خاوران

۳۸۶- محمد هاشمی مقدم –مهندسی ای تی دانشگاه امام رضا(ع)

۳۸۷- سینا ترابی-علوم زیستی دانشگاه آزاد مشهد

۳۸۸- حمید حسن پور فرد-مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

۳۸۹- مسعود کارگر مرودستی- مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

۳۹۰- اشکان ملک پور- مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

۳۹۱- بنیامین دهقانی محمد آبادی-مهندسی شهرسازی دانشگاه یزد

۳۹۲- بهروز اسماعیل زادگان- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۹۳- علی اکبرپور الماجوقی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

۳۹۴- امید رحیمی-مهندسی برق دانشگاه صنعتی سهند تبریز

۳۹۵- احسان علیزاده-حسابداری جهاد دانشگاهی بجنورد

۳۹۶- محمد ساقیان  فعال رسانه ای

۳۹۷- احمد جان نثاری فعال رسانه ای

۳۹۸- مجید خدابخشی فوق لیسانس حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۳۹۹- رضا عین علی لیسانس برق قدرت دانشگاه بوعلی همدان

۴۰۰- حامد موسوی لیسانس برق قدرت دانشگاه بوعلی همدان

۴۰۱- احسان میرزایی فوق لیسانس حقوق دانشگاه سیرجان

۴۰۲- حمید خان میرزایی لیسانس مکانیک دانشگاه آزاد تهران

۴۰۳- سعید آشوری لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران

۴۰۴- یاسر نظارت لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

۴۰۵- قاسم رئیس اکبری فوق لیسانس پرستاری دانشگاه محلات

۴۰۶- محمود شاه محمدی لیسانس حقوق دانشگاه آزاد تهران

۴۰۷- محمود رضا امیری لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

۴۰۸- دکتر فاطمه سوری فرزند شهید و رزیدنت رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران

۴۰۹- دکتر سمیه سوری فرزند شهید و رزیدنت داندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۱۰- دکتر سمانه سوری فرزند شهید و رزیدنت دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۱۱- دکتر فاطمه اکبری پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

۴۱۲- دکتر سعید فرج زاده پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۱۳- دکتر نیما قمیشی متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

۴۱۴- رمضان دوستی لیسانس مدیریت دانشگاه امام حسین (ع)

۴۱۵- دکتر مرتضی اکبری استاد و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران

۴۱۶- سید علی ابراهیمی لیسانس بهداشت محیط دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۱۷- رضا عشاقی لیسانس نرم افزار کامپیوتر دانشگاه اسلامشهر

۴۱۸- داود رضایی فوق دیپلم پرستاری دانشگاه اراک

۴۱۹- دکتر محمد رضا رضایی متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۲۰- محمد سودمند لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

۴۲۱- مهدی رفیعی لیسانس پرستاری دانشگاه دلیجان

۴۲۲- رضا گوهری لیسانس ادبیات عرب دانشگاه قم

۴۲۳- حمید اکبری لیسانس کامپیوتر سخت افزار دانشگاه اراک

۴۲۴- آرامه محمدی لیسانس نرم افزار کامپیوتر دانشگاه تهران

۴۲۵- رضا دهقانیان لیسانس تاریخ دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۲۶- علی اکبر کریمی فوق لیسانس تربیت بدنی دانشگاه تهران

۴۲۷- دکتر کاوه قناد رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۲۸- دکتر امیر احمدی متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۲۹- دکتر بهادر اوشندری رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۳۰- دکتر محسن آرایش خواه متخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

۴۳۱- دکتر فاطمه اناری پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۳۲- دکتر مجید برزی متخصص بیهوشی استان هرمزگان

۴۳۳- دکتر محمود دهقان متخصص داخلی دانشگاه کرمان

۴۳۴- دکتر رضا عشاقی رزیدنت پوست دانشگاه تهران

۴۳۵- دکتر سهیل نوروزی متخصص جراحی دانشگاه گلستان

۴۳۶- دکتر محمد بانصیری متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۳۷- دکتر محمد اسماعیلی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۳۸- دکتر رضا فضلی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

۴۳۹- دکتر رضا قاسمی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۴۰- دکتر یاسر قادری متخصص گوش و حلق و بینی استان آذربایجان غربی

۴۴۱- دکتر محمد اسدی متخصص گوش و حلق و بینی کهکلویه و بویر احمد

۴۴۲- دکتر منصور هادیلو فوق تخصص جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

۴۴۳- دکتر سعید حقانی راد متخصص جراحی استان البرز

۴۴۴- دکتر امیر شمس فوق تخصص جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران

۴۴۵- دکتر محمد کاکاوند متخصص جراحی بروجرد

۴۴۶- دکتر فریبرز رشنو متخصص جراحی لرستان

۴۴۷- دکتر رضا حسین پور متخصص جراحی یاسوج

۴۴۸- دکتر امین رضا زاده متخصص جراحی اردبیل

۴۴۹- دکتر امیر علی میر فخرایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۵۰- دکتر محمود ققایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۵۱- دکتر داود رمزی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۵۲- دکتر تسلی بخش رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۵۳- دکتر قنبر زاده رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۵۴- دکتر مجید بهرام آبادی متخصص جراحی کرمانشاه

۴۵۵- ندا آزادی فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران

۴۵۶- دکتر محمود هارونی متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۴۵۷- دکتر مریم حیدری انستیتو پاستور تهران

۴۵۸- دکتر مهدی جعفری پزشک عمومی اصفهان

۴۵۹- دکتر هادی خردمند داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۰- دکتر غلامحسین فقیه رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۱- دکتر مهدی احمدی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۲- دکتر عباس آقا زاده داندانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۳- دکتر مسلم سوری داندانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۴- دکتر ذبیح الله خیری متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۵- دکتر رضا محمودی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۶- حسین مهرپور لیسانس فیزیک دانشگاه تهران

۴۶۷- رضا ملک لیسانس کامپیوتر همدان

۴۶۸- دکتر سید هادی میر هاشمی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۶۹- فرشته سوری فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران

۴۷۰- دکتر مهدی مرشدی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم(عج) تهران

۴۷۱- محمد توسلی فوق دیپلم پرستاری محلات

۴۷۲- هوشنگ امیری لیسانس علوم آزمایشگاهی قم

۴۷۳- رضا مقدم لیسانس زمین شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۷۴- حمید سروش لیسانس فلسفه دانشگاه تهران

۴۷۵- رضا یارمحمدی لیسانس فقه حوزه علمیه محلات

۴۷۶- سالار کیا لیسانس کشاورزی دانشگاه تهران

۴۷۷- محمد یار محمدی لیسانس کامپیوتر محلات

۴۷۸- رضا خالویی لیسانس کشاورزی دانشگاه تهران

۴۷۹- محسن معین آرا لیسانس فیزیوتراپی تهران

۴۸۰- دکتر معینی متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۸۱- دکتر امین منصوری متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

۴۸۲- دکتر مصطفی زاده متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

۴۸۳- دکتر حمید متقی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

۴۸۴- دکتر نریمان متخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۸۵- محمود ناصری لیسانس الهیات دانشگاه تهران

۴۸۶- رضا ناطقی لیسانس شیمی دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۸۷- حمید ناصری لیسانس زمین شناسی دانشگاه تهران

۴۸۸- سعید نعمتی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۸۹-محمد نیک پور لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۹۰- رضا نوروزی لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۹۱- رضا اورنگ لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۹۲- محمدجلالیان لیسانس مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۹۳- حسین فلاحتی فوق لیسانس پرستاری دانشگاه شهید بهشتی تهران

۴۹۴- دکتر رضا شوکتی متخصص پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران

۴۹۵- دکتر منصور شاهرخی پزشک عمومی اراک

۴۹۶- دکتر رضا شاکری متخصص اطفال مشهد

۴۹۷- دکتر سحر قویدل پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۹۸- دکتر مسعود ستایش مهر متخصص اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۴۹۹- دکتر صمدی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۰۰- الهه اعتضادی فوق دیپلم بیهوشی اراک

۵۰۱- مریم عابدی لیسانس مدیریت صنعتی اراک

۵۰۲- جواد سالاری لیسانس فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۰۳- مهدی هدایتی نژاد فوق لیسانس کامپیوتر دانشگاه تهران

۵۰۴- محمد جعفری لیسانس بهداشت محیط دانشگاه شهید بهشتی تهران

۵۰۵- وحید جدیدی لیسانس مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران

۵۰۶- زهرا رستمی لیسانس پرستاری دانشگاه اراک

۵۰۷- محمد سروری لیسانس فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۰۸- محمد ستاری لیسانس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۰۹- محمد کاشانی لیسامس مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتی تهران

۵۱۰- دکتر محمد رضا رفاهی پزشک عمومی لرستان

۵۱۱- دکتر اسماعیل رزقی متخصص اورولوژی ارومیه

۵۱۲- دکتر محمد صالحی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۱۳- رضا پازوکی فوق لیسانس برق دانشگاه تهران

۵۱۴- دکتر حسین اردهالی فوق تخصص ICU و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۱۵- دکتر محسن سوری فرزند شهید و متخصص جراحی عمومی ، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۵۱۶- دکتر محمد جوانبخت پزشک عمومی دانشگاه تهران

۵۱۷- آرمان شریفی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۱۸- علی یگانه (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات )

۵۱۹- جواد زمردیان ( فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۰- محمد جواد ساعدی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۱- بهراد بهرامپور (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۲- صادق خطیبی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۳- مصطفی درودیان (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۴- محسن فیض(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۵- سید محمد فراهانی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۶- مهیار محمودی پور (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۷- نادر ملکان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۸-هرمز صادق‌زاده (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۲۹- بروز هداوند (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۰ -شاهین صوری(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۱- ساسان کرامتی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۲- حسین پروین(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۳- اشکان طریقت (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۴- رضا ناصری (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۵- شایان فتحی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۶- حسین محمدیان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۷- رضا ابتهاج (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۸- محمد حسن کریمی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۳۹- محمدرضا کریمی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۰- امیرضا نبوی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۱- سعید بخشی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۲- جمال محمدزاده(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۳- جواد اربابی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۴- بیژن کامکار(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۵- مهدی مهربان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۶- پوریا شریفی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۷- کشتکار (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۸- محمدرضا دربندی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۴۹- سعید ریحانی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۰-  جواد شهبازی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۱- سارا اکبری (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۲- نگار جوادی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۳- طیبه مرادی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۴- پویا تهرانی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۵- نسترن کاشی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۶- بهاره خسروی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۷- نازنین محمودی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۸- اکرم محمدی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۵۹- سارا ابوالفتحی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۰- زهرا سلطانی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۱- عبدالحسین نبی دوست (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۲- عارف سبحانی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۳- کیوان مهری(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۴- یوسف کیان‌مهر(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۵- باقر رضایی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۶- زینب یوسف‌زاده (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۷- محمدرضا احمدی(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۸- سینا محبوبی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۶۹- پارسا کاظمی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۰- نعمت جلال زاده(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۱- شادی محبی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۲- اعظم محنت(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۳- آتوسا قدسی(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۴- آرشا احیاء (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۵- احسان سعد آبادی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۶- مهدی پیروزی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۷- امیر رسول زاده (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۸- اصغر علی باوی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۷۹- سبحان مایلی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۰- شاهین پرورش (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۱- حمیدرضا صفاریان (عمران دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۲- محسن جهانبخش (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۳- رسول اکرم زاده (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۴- عادل افشار (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۵- نگین واعظ زاده (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۶- محسن نبوی (مکانیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۷- هدایت مجیدی (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

۵۸۸- فرهاد برهانی (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۸۹- اصغر محبوب (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۰- آرش کمالی (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۱- امید یگانه‌ (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۲- یوسف یکتاپرست (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۳- علیرضا باغبان (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۴- مرتضی باوند پور (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

۵۹۵- علی پورمحمد (هوافضا علوم و تحقیقات )

۵۹۶- شهروز صالحی (هوافضا علوم و تحقیقات)

۵۹۷- محسن نعمت‌اللهی (هوافضا علوم و تحقیقات)

۵۹۸- علی هاشم زاده (هوافضا علوم و تحقیقات)

۵۹۹- امیرحسین حیدری (هوافضا علوم و تحقیقات)

۶۰۰- کیوان قیداری(هوافضا علوم و تحقیقات)

۶۰۱- محمد عباسیان‌پور(هوافضا علوم و تحقیقات)

۶۰۲- سینا نظری(هوافضا علوم و تحقیقات)

۶۰۳- کاوه صفدرزاده(هوافضا علوم و تحقیقات)

۶۰۴- حامد برقعی (صنایع علوم و تحقیقات)

۶۰۵- سعید مالکی (صنایع علوم و تحقیقات)

۶۰۶- احمدرضا مهدوی (صنایع علوم و تحقیقات)

۶۰۷- مهرداد عزیز محمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۰۸- جابر منصوری (حقوق علوم و تحقیقات)

۶۰۹-امیر هاشم یوسفی (حقوق علوم و تحقیقات)

۶۱۰- حسین بکتاش (حقوق علوم و تحقیقات)

۶۱۱- خسرو سلیمانی (عمران علوم و تحقیقات)

۶۱۲- عرفان زارع( مکانیک علوم و تحقیقات)

۶۱۳- شهاب ترنجیان (مکانیک علوم و تحقیقات)

۶۱۴- محمود اسماعیلی (برق علوم و تحقیقات)

۶۱۵- مسعود صدر واقفی(برق علوم و تحقیقات)

۶۱۶- امیررضا عباسی(برق علوم و تحقیقات)

۶۱۷- محمد ایزدی(برق علوم و تحقیقات)

۶۱۸- عباس کمال‌وند(برق علوم و تحقیقات)

۶۱۹- شاهرخ امین‌پور (دانشگاه پیام نور)

۶۲۰- حسن رحیمیان (دانشگاه پیام نور)

۶۲۱- محمد مهدی افشار (دانشگاه پیام نور)

۶۲۲- صفا تبریزی (عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۳- بهروز جعفری (عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۴-حجت عزیزی(عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۵-حامد فخر‌الدینی(عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۶- جلال میرزابیگی(عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۷- سید کمال قریشی(عمران علوم و تحقیقات)

۶۲۸- جلیل احمدی (فنی علوم و تحقیقات)

۶۲۹- رضا سمیعی (برق علوم و تحقیقات)

۶۳۰- علی امراللهی (برق علوم و تحقیقات)

۶۳۱- علی دهقان‌پور (برق علوم و تحقیقات)

۶۳۲- امین سیار (مکانیک علوم و تحقیقات)

۶۳۳- نیما امین (مکانیک علوم و تحقیقات)

۶۳۴- فرهاد جوان (مکانیک علوم و تحقیقات)

۶۳۵- پرویز هاشمی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۳۶- احمدرضا شهاب (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۳۷- علی محمد معتمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۳۸- احسان علیمحمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۳۹-حمید حیدرزاده (اقتصاد علوم و تحقیقات)

۶۴۰- ابوالحسن اطاعتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۱- امیرحسین صانعی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۲- محمدرضا باقریان(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۳- سعید یوسفی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۴- نیما خسروی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۵- نیما رضوانی (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۶- جواد ابطحی (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۷- علیرضا ذاکری(فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۸- حمید مجتهدزاده (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۴۹- عبدالحسین مینایی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۰- محمد جواد رضایت (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۱- هوشنگ بهرامی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۲- سید رضا صفوی  (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۳- امیررضا قاسم خانی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۴- بهروز خسروی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۵- عرفان سیاه‌پوش (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۶- مهدی حیدری (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۷- عوض  کمالی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۸- سعید حسین‌زاده (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۵۹- عبدالکریم کریم اللهی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۰- جواد سنجابی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۱- رضا اکرمی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۲- امیر حسین یارمحمدی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۳- حمزه غفارمنش (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۴- علیرضا مولایی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۵- حمیدرضا محدث (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۶- رضا جعفرنژاد (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۷- کمال صفوی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۸- نیما خسروپناه (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۶۹- حبیب اقبالی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۰- رحیم کشاورز (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۱- محمد کشاورز (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۲- حسین حقگو (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۳- بهرام رضایی (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۴- عبدالرضا پویان (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۵- حمید حاج علی  (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۶- کریم صفایی (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۷- امین محمدزاده (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۸- جمال محمدزاده (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۷۹- جلال محمدزاده (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۰- کامیار باقری (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۱- وحید قلیچ (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۲- سعید کامرانی (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۳- سعید نجفی (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۴- حسین کدخدا (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۵- حبیب دهقانی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۶- رضا خسروشاهی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۷- محمدرضا طریقت (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۸- هادی کرمانی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۸۹- هادی یحیوی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۰- حامد ساجدی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۱-حسین موسوی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۲- عباس بروجردی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۳- مهرداد خسروی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۴- هاشم صبوحی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۵- بهادر اصغرپور (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۶- محمد جانزاده (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۷- عبدالحمید شهیدی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۸- عباس کشانی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۶۹۹- مصطفی پورنجاتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۰- محمد حسین زاده (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۱- علیرضا نهاوندی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۲- حسین کوهی  (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۳- محمدباقر نجاتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۴- علی یاهو(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۵- امیررضا تالش (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۶- جواد مهلوجی  (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۷- حسن گل محمدی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۸- محمد عزیزی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۰۹- سعید پورقاسم (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۰- حسن اصغرپور (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۱- جلال رضوانی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۲- محمد علی بخشی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۳- علی حاج کاظمی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۴- منصور صداقت (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۵- حمید صداقت (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۶- کمال شرفی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۷- ایمان شریفی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۸- رضا قاضی(علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۱۹- حسین قاضی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۰- محمد تقی صفار (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۱- نادر ورمزیار (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۲- شایان الهیاری  (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۳- رسول حیایی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۴-  رضا صفدری (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

۷۲۵- پارسا حمیدزاده (حقوق شهید بهشتی)

۷۲۶- علی کوهزادی (حقوق شهید بهشتی)

۷۲۷- امیر قلی زاده (حقوق شهید بهشتی)

۷۲۸- بهروز بخشی (حقوق شهید بهشتی)

۷۲۹- ایمان رزاقی (حقوق شهید بهشتی)

۷۳۰- شاهرخ ناظمی (علوم سیاسی شهید بهشتی)

۷۳۱- امیر پورسینا (علوم سیاسی شهید بهشتی)

۷۳۲- بشیر رستمی (ادبیات دانشگاه تهران)

۷۳۳- کاوه پورسیف (ادبیات دانشگاه تهران)

۷۳۴- احمدرضا هوشمند (الهیات دانشگاه تهران)

۷۳۵- شاهین احمدی(الهیات دانشگاه تهران)

۷۳۶- شهرام حقیقی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۳۷- ملیسا شمس (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص )

۷۳۸- مریم باستانی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۳۹- مرجان بهرام‌پور(زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۰- سودابه زعفرانی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۱- نازنین احمدوند (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۲-لیدا بنی هاشم (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۳- سامان مقدم خادم (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۴- شیوا یکتا (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

۷۴۵- محسن احمدوند (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۴۶- رضا غیاثی (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۴۷- هاشم جلوداری (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۴۸- مسعود افراخته (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۴۹- جواد باقری (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۵۰- بشارت مجد (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۵۱- صادق مروی (پلی تکنیک امیر کبیر)

۷۵۲- احمد کاشی وند (فلسفه علامه طباطبایی)

۷۵۳- حجت ذوالفقاری (فلسفه علامه طباطبایی)

۷۵۴- حامد کرم‌پور (فلسفه علامه طباطبایی)

۷۵۵- عماد حقگو (فلسفه علامه طباطبایی)

۷۵۶- رضا چراغ‌پور (فلسفه علامه طباطبایی)

۷۵۷- ساحل علی‌پور (علوم سیاسی علامه طباطبایی)

۷۵۸- رضا وطن دوست (علوم سیاسی علامه طباطبایی)

۷۵۹- بهادر هرمز (فقه حوزه)

۷۶۰- محمدعلی امجد(فقه حوزه)

۷۶۱- صابر کریم‌زاده(فقه حوزه)

۷۶۲- شهاب میناپور(فقه حوزه)

۷۶۳- صفار صفری(فقه حوزه)

۷۶۴- سید حسین حسینی (فقه حوزه)

۷۶۵- باقر هادوی (فقه حوزه)

۷۶۶- تیمور کشکولی (فقه حوزه)

۷۶۷- عبدالله اسکندرپور (فقه حوزه)

۷۶۸- حبیب سرخوش (فقه حوزه)

۷۶۹- صداقت حر (فقه حوزه)

۷۷۰- مجتبی منصوریان (فقه حوزه)

۷۷۱- سید اکبر اکبرپور (فقه حوزه)

۷۷۲- محمد جواد آل اسحاق (فقه حوزه)

۷۷۳- امیر محمد قریشی (فقه حوزه)

۷۷۴- مهیار صلاحی (فقه حوزه)

۷۷۵- محمدرضا بروجردی (فقه حوزه)

۷۷۶- سعید یحیوی (دانشگاه پیام نور)

۷۷۷- کاوش پرهام  (دانشگاه پیام نور)

۷۷۸- مینا زاهدی (دانشگاه پیام نور)

۷۷۹- حمیدرضا غنچه (دانشگاه پیام نور)

۷۸۰- احمد صفارنژاد (دانشگاه پیام نور)

۷۸۱- محمد تقی امکانیان (دانشگاه پیام نور)

۷۸۲- امیرحسین فتحی پور (دانشگاه پیام نور)

۷۸۳- جواد مولائی (دانشگاه پیام نور)

۷۸۴- مصطفی کرم رودی (دانشگاه پیام نور)

۷۸۵- باقر باقر پور (دانشگاه پیام نور)

۷۸۶-  مجتبی قادری کارشناس کارآفرین

۷۸۷- حجت الاسلام والمسلمین سعید میرزایی طلبه دروس خارج حوزه علمیه قم

۷۸۸- قاسم شیر محمدی دانشجوی کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی بهزیستی قزوین

۷۸۹-  سید باقر حسینی دانشجوی کاردانی برق دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان

۷۹۰- اباصلت خانی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

۷۹۱-محمد شیر محمدی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

۷۹۲- محمد رضا پیر هادی دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران

۷۹۳- محمد رضا نقدی کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

۷۹۴-احمد حاجیان وکیل پایه یک دادگستری

۷۹۵- علی اصغر خانی دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی شریف

۷۹۶- امید دهقانی دانشجوی کارشناسی الهیات دانشگاه پیام نور قزوین

۷۹۷- جعفر شیر علیان دانشجوی کاردانی علمی کاربردی دانشگاه پارسیان قزوین

۷۹۸- رحیم صالحی کارشناس مدیریت دانشگاه آزاد قزوین

۷۹۹- سیروس رمضانی کاردان برق دانشگاه گناباد خراسان جنوبی

۸۰۰- وحید رضایی کاردانی برق دانشگاه شهید بابایی قزوین

۸۰۱-  سید میثم حسینی کارشناس ارشد عمران

۸۰۲- قاسم نجف پور دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

۸۰۳- امیر علی شیر محمدی کارشناس حسابداری دانشگاه پیام نور تاکستان

۸۰۴- فردین رمضانی دانشجوی کارشناسی کشاورزی دانشگاه سمنان

۸۰۵- احمد توکلی کارشناس ارشد برق دانشگاه آزاد قزوین

۸۰۶- مرتضی مافی فعال سیاسی قزوین

۸۰۷-  سید جعفر حسینی ایثارگر قزوین

۸۰۸- سید اکبر حسینی ایثارگر قزوین

۸۰۹- یوسف جانی جانباز و برادر شهید قزوین

۸۱۰- کریم معصومی ایثارگر قزوین

۸۱۱-  مهدی دوستی صنعت گر و تولید کننده

۸۱۲- محمد شیر محمدی ایثارگر قزوین

۸۱۳- محمد عظیمی فعال سیاسی قزوین

۸۱۴- عبدالله عظیمی ایثارگر قزوین

۸۱۵- محمد علی ابراهیمی برادر شهید  قزوین

۸۱۶- ابراهیم ابراهیمی فعال سیاسی قزوین

۸۱۷- محمد معصومی جانباز قزوین

۸۱۸- ابراهیم معصومی جانباز قزوین

۸۱۹- حسین حیدری فعال سیاسی و ایثارگر قزوین

۸۲۰- سیف الله شیر محمدی ایثارگر قزوین

۸۲۱- عزت الله شیر محمدی جانباز  قزوین

۸۲۲- سید قاسم حسینی جانباز قزوین

۸۲۳- سید جلال موسوی رزمنده قزوین

۸۲۴- سید کاظم حسینی فعال سیاسی قزوین

۸۲۵- محمد شکری فعال سیاسی قزوین

۸۲۶- رضا کریم بابایی فعال سیاسی قزوین

۸۲۷- باقر شیر محمدی فعال سیاسی قزوین

۸۲۸- عیسی دهقانی فعال سیاسی قزوین

۸۲۹- باقر بابایی ایثارگر قزوین

۸۳۰- عباس بابایی فعال سیاسی قزوین

۸۳۱- احمد رسولی فعال سیاسی قزوین

۸۳۲- سید کمال موسوی رزمنده و جانباز قزوین

۸۳۳- محمد یوسف علی ایثارگر

۸۳۴- علی یوسف علی جانباز قزوین

۸۳۵- رضا شیر علیان و فرهاد ایثارگر قزوین

۸۳۶- ناصر عظیمی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین

۸۳۷- حجت الاسلام والمسلمین حسن امامی نیا استاد و امام جماعت حصار خروان قزوین

۸۳۸- محمد حاجی آبادی دانشجوی کاردانی برق صنعتی دانشگاه بوئین زهرا

۸۳۹- رسول یوسف علی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه پیام نور ابهر

۸۴۰- علیرضا زهرایی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور رشت

۸۴۱- میثم زهرایی دانشجوی کاردانی علوم و فنون قزوین

۸۴۲- نیما گل رخ دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه پارسیان قزوین

۸۴۳- سجاد ترابی دانشجوی علمی الکترونیک قزوین

۸۴۴-  امین محمدی مهندس عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۸۴۵- محمد نوروزی کارشناس ارشد حقوق جزا دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۸۴۶- مسعود دهقانی فعال فرهنگی قزوین

۸۴۷-  باقر صفری فعال فرهنگی قزوین

۸۴۸-  مرتضی شیر محمدی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین

۸۴۹-  مرتضی خالقی فعال فرهنگی قزوین

۸۵۰- اصغر کدخدایی فعال فرهنگی قزوین

۸۵۱- حسین حیدری ایثارگر قزوین

۸۵۲- محمد رضائیان فعال سیاسی و فعال فرهنگی قزوین

۸۵۳- حاج صادق دهقانی ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین

۸۵۴-  اباصلت خانی ایثارگر و هم رزم شهید دکتر چمران قزوین

۸۵۵-  ولی خیری ایثارگر قزوین

۸۵۶- مصطفی دهقانی فعال فرهنگی قزوین

۸۵۷- رضا یوسف زاده ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین

۸۵۸- علی اکبر سیاهکاله مرادی کارگر نمونه قزوین

۸۵۹- مهدی محمدی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۰- قاسم دهقانی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۱- سید هادی حسینی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۲-ابوالفضل شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۳- میثم خالقی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۴- سید احمد حسینی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۵- میثم دهقانی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین

۸۶۶-سید محمد موسوی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۷-  مجتبی زهرایی کارگر نمونه وفعال فرهنگی قزوین

۸۶۸- سعید ترابی فعال فرهنگی قزوین

۸۶۹- جواد صالحی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین

۸۷۰- حسین شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین

۸۷۱-جواد اسدی فعال فرهنگی قزوین

۸۷۲- تقی کشاورز فعال فرهنگی قزوین

۸۷۳- سجاد یوسفی فعال فرهنگی قزوین

۸۷۴- ابراهیم مداحی فعال سیاسی قزوین

۸۷۵- عباس محمدی فعال سیاسی قزوین

۸۷۶- سجاد رفیعی فعال سیاسی قزوین

۸۷۷- علی اصغر نقیلو طلبه پایه ۶ تهران

۸۷۸-سعید زارعی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه شیراز

۸۷۹- ابوالفضل احمدی لیسانس تهران

۸۸۰- امین محمدی کارشناس ارشد معماری

۸۸۱- امرالله گیوری فوق دیپلم تهران

۸۸۲- محسن عامری فوق لیسانس حقوق و وکیل دادگستری

۸۸۳- روح الله بختیاری فعال سیاسی قزوین

۸۸۴- مسلم مداحی فعال سیاسی قزوین

۸۸۵- حمید خلج فعال سیاسی قزوین

۸۸۶- ابراهیم رسولی طلبه پایه ۶ تهران

۸۸۷- اسماعیل یوسفی جانباز و برادر شهید قزوین

۸۸۸- محمد سعید ذاکری طلبه حوزه علمیه تهران و فعال فرهنگی‌فسیاسی و رسانه ای

۸۸۹- سید روح الله انوری تفتی طلبه پایه ۹ حوزه علمیه تهران و فعال سیاسی و فرهنگی و رسانه ای

۸۹۰- امیررضا قوامی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۱- حمید صناعی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۲- دلشاد دهدار (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۳- حسین داوری (فلسفه دانشگاه تهران)

۸۹۴- رضا محمدی (فلسفه دانشگاه تهران)

۸۹۵- حمید اللهی (فلسفه دانشگاه تهران)

۸۹۶- احمد انصاری (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۷- فاطمه فرامرزی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۸- منوچهر رضا زاده(علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۸۹۹- حبیب موسوی (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۰۰- کاوه اسماعیلی (علوم دانشگاه تهران)

۹۰۱- عباس کوهستانی (الهیات دانشگاه تهران)

۹۰۲-کریم عرب (الهیات دانشگاه تهران)

۹۰۳- وحید عربی (دانشگاه فنی)

۹۰۴- آرش خیراندیش (اقتصاد دانشگاه تهران)

۹۰۵- فرزاد آشوری (اقتصاد دانشگاه تهران)

۹۰۶- سیامک فرزین (اقتصاد دانشگاه تهران)

۹۰۷- صابر علیخانی (اقتصاد دانشگاه تهران)

۹۰۸ – فرج کاوش (هنر دانشگاه تهران)

۹۰۹- بهار کسری(هنر دانشگاه تهران)

۹۱۰- کسری محمودوند(اقتصاد دانشگاه تهران)

۹۱۱- جواد روشن(فنی دانشگاه تهران)

۹۱۲- حمیدرضا وحیدی(فنی دانشگاه تهران)

۹۱۳- کاظم طاهری(فنی دانشگاه تهران)

۹۱۴- پیمان دست خوش (فنی دانشگاه تهران)

۹۱۵- حجت‌اله قیرتی (فنی دانشگاه تهران)

۹۱۶- مسعود کرامت (فنی دانشگاه تهران)

۹۱۷- عماد زارع (فنی دانشگاه تهران)

۹۱۸- مصطفی عسگری (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۹۱۹- رهی مسکونی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۹۲۰- حجت پرستویی(الهیات دانشگاه تهران)

۹۲۱- بهرام اسدی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

۹۲۲- میلاد اسدالله پور (فنی دانشگاه تهران)

۹۲۳- مهدی اشرف (فنی دانشگاه تهران)

۹۲۴- ابراهیم بابایی (الهیات دانشگاه تهران)

۹۲۵- پرویز خدایی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

۹۲۶- سوسن صانعی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

۹۲۷- ناصرهادی زاده (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

۹۲۸- امیر مولایی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

۹۲۹- مریم طاهرزاده (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۳۰- سعیده پورجعفر (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۳۱- محمود رضایی (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۳۲-حمیدرضا غلامی(فلسفه دانشگاه تهران)

۹۳۳- صباقوی قلب(حقوق دانشگاه تهران)

۹۳۴- مهسا قوی قلب(حقوق دانشگاه تهران)

۹۳۵- مجتبی دهقان (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۳۶- میثم عباسی(تاریخ دانشگاه تهران)

۹۳۷- شهاب محمدی (تاریخ دانشگاه تهران)

۹۳۸- رسول حسینی(تاریخ دانشگاه تهران)

۹۳۹- حسین افتخاری (تاریخ دانشگاه تهران)

۹۴۰- هادی پرونده (تاریخ دانشگاه تهران)

۹۴۱- مهسا رحمان‌دوست(تاریخ دانشگاه تهران )

۹۴۲- محمد داوری/عمران

۹۴۳- علی خردمند/کامپیوتر

۹۴۴-   میلاد خیر علی دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه غیر انتفاعی قزوین

۹۴۵- جواد طباطبایی(تاریخ دانشگاه تهران)

۹۴۶- عماد همدانی (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۴۷- محمدرضا سامره(فلسفه دانشگاه تهران)

۹۴۸- علی رئوفی(الهیات دانشگاه تهران)

۹۴۹- علی رضا کشاورز(الهیات دانشگاه تهران)

۹۵۰- فرشید بادپا(الهیات دانشگاه تهران)

۹۵۱- امیر محمدی (الهیات دانشگاه تهران)

۹۵۲- امیرعلی حق‌شناس(فلسفه دانشگاه تهران)

۹۵۳- سعید امیدیان (فلسفه دانشگاه تهران)

۹۵۴- حشمت دامغانی(فنی دانشگاه تهران)

۹۵۵- حسن متحمل (فنی دانشگاه تهران)

۹۵۶- عباس فتحعلی (فنی دانشگاه تهران)

۹۵۷- بهروز شفیعی(فنی دانشگاه تهران)

۹۵۸- دارا صفایی (فنی دانشگاه تهران)

۹۵۹- صادق نامی(فنی دانشگاه تهران)

۹۶۰- سینا حاج داود (فنی دانشگاه تهران)

۹۶۱- صادق دینور زاده (فنی دانشگاه تهران)

۹۶۲- سهیل امینی (فنی دانشگاه تهران)

۹۶۳-هاشم فرهانی (فیزیک دانشگاه تهران)

۹۶۴- بهروز خسروی (فیزیک دانشگاه تهران)

۹۶۵- ناصررادمهر (فیزیک دانشگاه تهران)

۹۶۶- محسن کاظمی(فنی دانشگاه تهران)

۹۶۷- نیما رجبی (فیزیک دانشگاه تهران)

۹۶۸- سعیده شیرازی (فیزیک دانشگاه تهران)

۹۶۹- امیر جمشیدی (علامه طباطبایی )

۹۷۰- حمید کفایتی (علامه طباطبایی)

۹۷۱- امیر علی صادق (علامه طباطبایی)

۹۷۲- اسماعیل حسن‌پور(فنی دانشگاه تهران)

۹۷۳- هادی قمری (الهیات دانشگاه تهران)

۹۷۴- فرامرز حیدری (الهیات دانشگاه تهران)

۹۷۵- امیر حسین خرسند (فنی دانشگاه تهران)

۹۷۶- مهدی کاظمی (آزاد قم)

۹۷۷- حافظ امیرکمالی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۹۷۸- علیرضا شفیعی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

۹۷۹-کاوه نوریان (فنی دانشگاه تهران)

۹۸۰- رضا کوهین فلسفه دانشگاه تهران

۹۸۱- رسول یاراحمدی(هنر دانشگاه تهران)

۹۸۲- محمد زرگری (روانشناسی دانشگاه تهران)

۹۸۳- صابر بهبهانی (روانشناسی دانشگاه تهران)

۹۸۴- وحید قریشی (روانشناسی دانشگاه تهران)

۹۸۵- عماد رحمتی (روانشناسی دانشگاه تهران)

۹۸۶- سعید شاه‌محمدی (رواشناسی دانشگاه تهران)

۹۸۷- محمد پور مخبر (جامعه شناسی دانشگاه تهران)

۹۸۸- علی‌حسن زاده (جامعه شناسی دانشگاه تهران)

۹۸۹- امیرعلی بهبودی(شیمی دانشگاه تهران)

۹۹۰- رشید محمودآبادی(شیمی دانشگاه تهران)

۹۹۱- حسین رشیدی (شیمی دانشگاه تهران)

۹۹۲- اصغر زاکانی (عمران دانشگاه تهران)

۹۹۳- علی بغوری(عمران دانشگاه تهران)

۹۹۴- فرخ محتشم (عمران دانشگاه تهران)

۹۹۵- سید حسین کریمی (عمران دانشگاه تهران)

۹۹۶- محمد حسن مودت(عمران دانشگاه تهران)

۹۹۷- شادی سبحانی (عمران دانشگاه تهران)

۹۹۸- ندا رئوف (عمران دانشگاه تهران)

۹۹۹- حجت هاشمی (عمران دانشگاه تهران)

۱۰۰۰- سعید فیاض (کشاورزی دانشگاه تهران)

۱۰۰۱- کرمعلی سپهوند (کشاورزی دانشگاه تهران )

۱۰۰۲- احسان رحمتی (کشاورزی دانشگاه تهران)

۱۰۰۳- امیر منتظری (برق علوم تحقیقات)

۱۰۰۴- صابر جباری برق علوم تحقیقات)

۱۰۰۵- سهیل بشیری (برق علوم تحقیقات)

۱۰۰۶- یوسفعلی ساداتیان (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۰۷- نعیم عباسی (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۰۸- نادر اکبری (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۰۹- پندار شفاهی (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۱۰-رضا یوسف زاده(مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۱۱- امیرحسین بورزگری (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۱۲- آرسا عالی (مکانیک صنعتی علوم تحقیقات )

۱۰۱۳- اسحاق شربیانی (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۱۴- سینا پور یوسف (مکانیک علوم تحقیقات)

۱۰۱۵- حمید پاشایی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

۱۰۱۶- مجید عمران زاده (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

۱۰۱۷- احمد پور صمیمی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

۱۰۱۸- رضا کربلایی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

۱۰۱۹- هوشنگ حافظی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

۱۰۲۰- مهدی شمس نورایی فعال فرهنگی و سیاسی تهران

۱۰۲۱- .امید رحیمی، دانشجوی مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی سهند و عضو هیأت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان

۱۰۲۲- کاوه داودی تربیت بدنی

۱۰۲۳- مجید  نوری زاده (تربیت بدنی علوم تحقیقات)

۱۰۲۴- مهدی ابراهیمی، دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی سهند و عضو شورای مرکزی جامعه سلامی دانشجویان

۱۰۲۵- امین سلطانی اهری، دانشجوی مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند و عضو شورای مرکزی انجمن علمی مهندسی مواد

۱۰۲۶- مرتضی عاشوری، دانشجوی مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی سهند

۱۰۲۷- عبدالله شاهرضایی، دانشجوی مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک دانشگاه صنعتی سهند

۱۰۲۸- محمد پورامین  مهندس عمران فعال فرهنگی

۱۰۲۹- فرهاد فرهادی فعال فضای مجازی

۱۰۳۰- احمد عمویی طلبه مشهد مقدس

۱۰۳۱- محمد جواد آشتیانی طلبه حوزه علمیه قم،.فعال رسانه ای

۱۰۳۲- مجتبی سعیدی طلبه حوزه علمیه قم.فعال سیاسی

۱۰۳۳- احمد سبحانی-دانشجوی جهاد کشاوری خراسان-فعال فضای مجازی

۱۰۳۴- یوسف احمدی-فعال فضای مجازی- دانشجوی دانشگاه پیام نور ایلام

۱۰۳۵- مهدی صادقی کاشانی فعال سیاسی کارشناشی ارشد مدیریت

۱۰۳۶- محمود آقایی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۰۳۷- حسین کاظمی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۰۳۸- سید مصطفی آل علی فعال فضای مجازی

۱۰۳۹- محمد حسن مرصعی، کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه شریف

۱۰۴۰- احمد شربتیان، کارشناسی عمران، دانشگاه شریف

۱۰۴۱- مهدی طهماسبی، کارشناسی فیزیک، دانشگاه شریف

۱۰۴۲- حمید رسولی، کارشناسی ریاضی، دانشگاه شریف

۱۰۴۳- سجاد کاظمی، کارشناسی هوافضا، دانشگاه شریف

۱۰۴۴- سید آرین آل احمد، کارشناسی آی تی، دانشگاه شریف

۱۰۴۵- جواد درویش، فارغ التحصیل فلسفه علم، دانشگاه شریف

۱۰۴۶- رقیه محمد زاده، کارشناسی ارشد مدیریت شهری، دانشگاه تهران

۱۰۴۷- فرشته محمد زاده، فارغ التحصیل کارشناسی صنایع، دانشگاه الزهرا

۱۰۴۸- جلال عباسیان دبیر تشکیلات سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

۱۰۴۹- سید ایمان میرزاده، معاون سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

۱۰۵۰- علیرضا یاری دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

۱۰۵۱- صمد بهنام، دبیر هیأت مؤسس و دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

۱۰۵۲- محمدجواد نوری، قائم مقام سابق دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

۱۰۵۳- احسان شریف احمدیان، قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی  دانشجویان

۱۰۵۴- محسن احمدی، مهندسی برق دانشگاه ملایر

۱۰۵۵- سحرشادرام، فوق لیسانس رشته مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی دانشگاه علم و صنعت و پذیرفته شده دوره دکتری دانشگاه علم و صنعت  ایران، عضو بسیج فعال پایگاه شهید مطهری حوزه ۲۱۸

۱۰۵۶- هانیه محمدی دوستدار، فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر – نرم افزار، دانشگاه آزاد قزوین.

۱۰۵۷- زینب قرآیی، دانشجوی فوق لیسانس مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران

۱۰۵۸- زینب پروازی، لیسانس رشته ژنتیک، عضو بسیج فعال- دبیر شورای جوانان مسجد جامع امام علی (ع) شهرک قدس

۱۰۵۹- نعیمه آشوری، فوق لیسانس اصلاح نباتات، مربی طرح حلقه¬های صالحین بسیج، عضو کانون قرآن و عترت

۱۰۶۰- بهجت جلیلوند، لیسانس علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبائی، کارشناس فرهنگی دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی.

۱۰۶۱- مهین صمدزاده، دیپلم فعال فرهنگی و سیاسی

۱۰۶۲- مریم سعیدی راد، دیپلم و فعال فرهنگی و سیاسی

۱۰۶۳- حوریه محمدی دوستدار، لیسانس مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد – واحد تهران جنوب.

۱۰۶۴- آزیتا سادات غضنفری هاشمی، فوق لیسانس عمران، دانشگاه تربیت مدرس.

۱۰۶۵- حسن قرآیی، فوق لیسانس مدیریت، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز آموزش¬های مدیریت دولتی.

۱۰۶۶- فرشته همدان چی، فوق لیسانس سلولی تکوینی گیاهی، دانشگاه تربیت معلم تهران.

۱۰۶۷- فاطمه نظری، دانشجوی دکتری ژنتیک پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، عضو کانون قرآن و عترت.

۱۰۶۸- الهام سلیمانی، رشته میکروبیولوژی، دانشگاه آزاد – واحد تهران شمال.

۱۰۶۹- الهه سلیمانی، فوق لیسانس علوم سلولی – مولکولی، دانشگاه گیلان.

۱۰۷۰- محمد نوری، کارشناسی ارشد هوافضا دانشگاه شریف

۱۰۷۱- محدثه نوری، کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه شریف

۱۰۷۲- نصیبه مربوبی، کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشگاه تربیت مدرس تهران

۱۰۷۳- محمد جواد مربوبی، کارشناسی ارشد مکانیک، دانشگاه علم و صنعت

۱۰۷۴- مصطفی مربوبی، دانشجوی کارشناسی ارشد الهیات، دانشگاه پیام نور

۱۰۷۵- محمد مهدی میرزایی‏پور، کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک، دانشگاه امیرکبیر

۱۰۷۶- صادق محبوبی، دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات، دانشگاه علوم و تحقیقات

۱۰۷۷- نسترن عبادی، دکترای علوم پزشکی تهران

۱۰۷۸- علی درودیان، لیسانس برق، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین

۱۰۷۹- احسان جاودان، کارشناسی مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد قزوین

۱۰۸۰- عباس دانشطلب، کارشناسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت

۱۰۸۱- وحید خاوه‏ای، کارشناسی معماری، دانشگاه علم و صنعت

۱۰۸۲علی نورایی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۳- مهدی باغجری دانشجوی کارشناسی شیمی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۴- هاشم تفکری بافقی دانشجوی کارشناسی نمایش دانشگاه سوره

۱۰۸۵- مسعود خاجی دانشجوی کارشناسی الکترونیک واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۶- علی شابهاری دانشجوی کارشناسی شیمی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۷- امین خسروی دانشجوی کارشناسی عمران واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۸- حسین پورمعیری دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی روستایی واحد تهران مرکز  دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۸۹- سجاد صادقی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران

۱۰۹۰- حمید فکور دانشجوی کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی

۱۰۹۱- حمید مشایخی راد طلبه مدرسه علمیه شهید صدوقی قم

۱۰۹۲- علی نقدی دانشجوی کارشناسی عمران واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۹۳- محسن راحتیان دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع و ادبیات عرب دانشگاه پیام نور  تهران

۱۰۹۴- امیرحسین وظیفه دانشجوی کارشناسی الهیات واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۹۵- مجتبی نظری عارف فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی معماری واحد تهران جنوب دانشگاه  آزاد اسلامی

۱۰۹۶- امید سهرابیان دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک سیالات دانشگاه شهید چمران  اهواز

۱۰۹۷-حمید ایزدی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

۱۰۹۸- علی جعفری وبلاگ نویس

۱۰۹۹- محمد حسین کاظمی، فارغ التحصیل برنامه ریزی شهری و منطقه ای،دانشگاه علامه طباطبایی

۱۱۰۰- داود فلاحی   کارشناس علوم ارتباطات فعال فرهنگی

۱۱۰۱- فائزه جوکار   کارشناس فلسفه  فعال فرهنگی

۱۱۰۲- حسن رضائی     کارشناس ارشد علوم سیاسی و فعال فرهنگی و فرزند شهید

۱۱۰۳-  مهندس محمد جواد قادری    کارشناس ارشد تغذیه و فعال فرهنگی

۱۱۰۴- محمد رضا نژاد کارشناس ارشد    فعال فرهنگی و ایثارگر

۱۱۰۵- مهندس حسن ارشادی کارشناس ارشد   فعال فرهنگی

۱۱۰۶- حسین نایب کبیر فعال فرهنگی

۱۱۰۷- دکتر  شوشیان    پزشک عمومی و فعال فرهنگی و ایثارگر

۱۱۰۸- حسین واعظی    کارشناس ارشد حقوق جزا و ایثارگر

۱۱۰۹- علی اصغر کرمی کارشناس ارشد صنایع   و فعال سیاسی و ایثارگر

۱۱۱۰- حمید رضا لشگری  کارشناس و ایثارگر

۱۱۱۱- رضا زمانی دانشجوی دانشگاه تهران

۱۱۱۲- محسن صادقی فعال فرهنگی

۱۱۱۳- آمنه صادقی دانشجوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

۱۱۱۴- علیرضا صادقی دانشجوی دانشگاه تهران

۱۱۱۵- مرتضی ناصری نژاد دانشجوی دانشگاه تهران

۱۱۱۶- محمدمهدی ترکمان رحمانی دانشجوی دانشگاه تهران

۱۱۱۷- محمد محبوبی دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

۱۱۱۸- مرضیه احمدی  دانشگاه اصفهان مدیریت دولتی

۱۱۱۹- زهرا عسگری  فعال فرهنگی

۱۱۲۰- زهرا مجیدی فر  فعال فرهنگی

۱۱۲۱- سمیرا امیدیان  دانشگاه اصفهان

۱۱۲۲- نفیسه مرتضوی  فعال فرهنگی

۱۱۲۳- صفورا راعی  فعال فرهنگی

۱۱۲۴- فاطمه خرسندی فعال فرهنگی

۱۱۲۵- طاهره رجبی  فعال فرهنگی

۱۱۲۶- فاطمه نگینی  فعال فرهنگی

۱۱۲۷- منصوره سادات مرتضوی  فعال فرهنگی

۱۱۲۸- زهره زالی  دانشگاه اصفهان

۱۱۲۹- مرضیه خانی  فعال رسانه ای

۱۱۳۰- مرضیه عبدالهی  فعال رسانه ای

۱۱۳۱- ساره گلشن  فعال رسانه ای

۱۱۳۲- وجیهه آزاد پور  فعال رسانه ای

۱۱۳۳- زینب بوستان افروز فعال رسانه ای

۱۱۳۴- شیوا سرجوقیان فعال رسانه ای

۱۱۳۵- عادله رضایی فعال رسانه ای

۱۱۳۶- مریم موذنی  فعال رسانه ای

۱۱۳۷- شیرین سلجوقیان فعال رسانه ای

۱۱۳۸- فرزانه زهتاب فعال رسانه ای

۱۱۳۹- فاطمه حیدری فعال رسانه ای

۱۱۴۰- مهرداد کاظمی فعال رسانه ای

۱۱۴۱-حامد نظری فعال رسانه ای

۱۱۴۲- مهدی سلطان آقایی فعال رسانه ای

۱۱۴۳- محمدحسین کفعی علوم سیاسی دانشگاه اصفهان

۱۱۴۴- مهدی محمدی  فعال رسانه ای

۱۱۴۵- علی براتی فعال رسانه ای

۱۱۴۶- مهدی سموعی  فعال رسانه ای

۱۱۴۷- احسان خادمی  فعال رسانه ای

۱۱۴۸- علیرضا جلوانی  فعال رسانه ای

۱۱۴۹- ابوذر یادگاری  فعال رسانه ای

۱۱۵۰- علیرضا آرچین  فعال رسانه ای

۱۱۵۱- سعید مستاجران  فعال رسانه ای

۱۱۵۲- رضا مردیها  فعال رسانه ای

۱۱۵۳-علیرضا مجیدی فر فعال رسانه ای

۱۱۵۴- سید شهاب سجادیان  فعال رسانه ای

۱۱۵۵-محمد کریم پورسینا  فعال رسانه ای

۱۱۵۶- امیر صادقی  فعال رسانه ای

۱۱۵۷- محسن خراسانی زاده فعال رسانه ای

۱۱۵۸- محمدحسین زارعان  فعال رسانه ای

۱۱۵۹-محسن خضریان زاده  فعال رسانه ای

۱۱۶۰- سید محمد شریعتی  فعال رسانه ای

۱۱۶۱- احمد نکوئیان  فعال رسانه ای

۱۱۶۲-امیر حسین زمانی  فعال رسانه ای

۱۱۶۳- مهدی جان نثاری حقوق دانشگاه اصفهان

۱۱۶۴- احسان خردمند نژاد فعال فرهنگی

۱۱۶۵- حمید احمدی  فعال فرهنگی

۱۱۶۶- محمدمجتبی نادریان  فعال فرهنگی

۱۱۶۷- محمدمصطفی نادریان  فعال فرهنگی

۱۱۶۸- حسین کار سنجی  فعال فرهنگی

۱۱۶۹- مجتبی بابایی مکانیک آزاد خمینی شهر

۱۱۷۰- ناصر کارسنجی  فعال رسانه ای

۱۱۷۱- اصغر زمانی  اقتصاد بازرگانی آزاد خمینی شهر

۱۱۷۲- محمد حسین حکمتپور  فعال رسانه ای

۱۱۷۳- مهدی ربانی  فعال رسانه ای

۱۱۷۴- مهدی حسین زاده فعال رسانه ای

۱۱۷۵- سید مسعود احمدی فعال رسانه ای

۱۱۷۶- میلاد کرمی فرد فعال رسانه ای

۱۱۷۷- حمید زارع فعال رسانه ای

۱۱۷۸- افشار سلطانی فعال رسانه ای

۱۱۷۹-مرتضی شریف زاده فعال رسانه ای

۱۱۸۰- محمد کاظمی فعال رسانه ای

۱۱۸۱- شاهین سجادیان فعال رسانه ای

۱۱۸۲- مهدی رحیمی فعال رسانه ای

۱۱۸۳-محمد رضا حدادی فعال رسانه ای

۱۱۸۴- داوود دافعیان فعال رسانه ای

۱۱۸۵- سید رسول احتشامی فعال رسانه ای

۱۱۸۶- جلال مختاری فعال فرهنگی

۱۱۸۷- علی ایراندوست فعال فرهنگی

۱۱۸۸- حمیدرضا  صمدانی علوم سیاسی ازاداشتیان

۱۱۸۹- علیرضا توکلی فعال فرهنگی

۱۱۹۰- مهدی حمصی دانشگاه اصفهان عمران

۱۱۹۱- سعید قدسی فعال فرهنگی

۱۱۹۲- محمد ولی پور فعال فرهنگی

۱۱۹۳- سید علیرضا موسوی فعال فرهنگی

۱۱۹۴- محمد علی گرامیان نقشه کشی وطراحی صنعتی فنی شهرکرد

۱۱۹۵- محمد رضا همتی فعال رسانه ای

۱۱۹۶- زین العابدین بهزاد پور فعال رسانه ای

۱۱۹۷- علی طائبی فعال رسانه ای

۱۱۹۸- علی سعادت نیا فعال رسانه ای

۱۱۹۹- امید محزونیه فعال رسانه ای

۱۲۰۰- حسین عباسی فعال رسانه ای

۱۲۰۱- محمد شجاعی فلسفه وحکمت اسلامی مدرسه عالی شهیدمطهری

۱۲۰۲- مصطفی رفیعی فعال فرهنگی

۱۲۰۳- مهدی رجایی  فعال فرهنگی

۱۲۰۴- نوید  ادریس فعال فرهنگی

۱۲۰۵- محمدامین شریف احمدیانit شیخ بهایی

۱۲۰۶- حسین رامپناهی حسابداری ازادخوراسگان

۱۲۰۷-فهیمه نیلی احمدآبادی الکترونیک شهرکرد

۱۲۰۸- امیرحسین امامی حسابداری خوراسگان

۱۲۰۹- مهدی نیلی فعال فرهنگی

۱۲۱۰- محمدنیلی احمدآبادی فعال فرهنگی

۱۲۱۱- سمانه نیلی احمدآبادی نرم افزار فنی سمیه

۱۲۱۲- مهدی رجایی it پیام نوراصفهان

۱۲۱۳- احمدرجایی مهندسی صنایع ازادنجف اباد

۱۲۱۴- یوسف زمانی it شیخ بهایی

۱۲۱۵- محمدحاجیان it شیخ بهایی

۱۲۱۶- احسان شریف احمدیان مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

۱۲۱۷- صادق سهراب خانی  فارغ التحصیل مهندسی برق – الکترونیک – دانشگاه کرج

۱۲۱۸-مهدی معارف وند   فارغ التحصیل مهندسی برق – الکترونیک – دانشگاه کرج

۱۲۱۹- اکبر میر قاسمی    فارغ التحصیل مهندسی برق – الکترونیک – دانشگاه کرج

۱۲۲۰- میلاد عیدی      فارغ التحصیل (دکترا دامپزشکی)

۱۲۲۱- محمد ذاکر منش   فارغ التحصیل (لیسانس متالوژی)

۱۲۲۲- امیر اسماعیل زاده    دانشجوی کارشناسی رشته کنترل دانشگاه انقلاب

۱۲۲۳- منصور پاشایی   دانشجوی کارشناسی رشته کنترل دانشگاه انقلاب

۱۲۲۴- مجتبی آزاد فلاح    دانشجوی کارشناسی ارشد رشته الکترونیک دانشگاه آزاد تهران جنوب

۱۲۲۵- مصطفی شهنانی  دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مکانیک

۱۲۲۶- محمد رضا احمدی دانشجوی ارشد صنایع – دانشگاه پیام نور تهران

۱۲۲۷- عبدالله بقایی فارغ التحصیل مهندسی برق – الکترونیک

۱۲۲۸- سید محسن میر احمدی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی – دانشگاه علم وصنعت

۱۲۲۹- رضا نارون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع – دانشگاه آزاد ابهر

۱۲۳۰- رحمت نبی زاده فعال رسانه‌ای

۱۲۳۱- سکینه کریم آبادی فعال فرهنگی – کارشناس علوم اجتماعی

۱۲۳۲- مالک سعیدی کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی – دانشگاه علوم و تحقیقات

۱۲۳۳- مجتبی درویشی مهندسی کشاورزی – دانشگاه آزاد

۱۲۳۴- حسین شاه قلعه فعال فرهنگی

۱۲۳۵- سید محمد سادات اخوی دانشجوی  ارشد اقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات

۱۲۳۶- حسین دلاوری فعال رسانه ای

۱۲۳۷- فضل ا… سرزعیم فعال فرهنگی/ فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران

۱۲۳۸- محمد دلیری وکیل پایه یک دادگستری

۱۲۳۹- احمد دانشی کارشناس اقتصاد

۱۲۴۰- مصطفی دستوری فعال فرهنگی

۱۲۴۱- امیر جوکار کارشناس ارشد حقوق

۱۲۴۲- فاطمه خداداد طلبه حوزه علمیه خواهران تهران

۱۲۴۳- زینب خداداد کارشناسی ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور تهران

۱۲۴۴- حسین زاده دانشجوی دکتری و فعال سیاسی

۱۲۴۵- محمد حسن محمدی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران

۱۲۴۶- حمید زارعی کارشناسی مدیریت دانشگاه آزاد گرگان

۱۲۴۷- رضا سعیدی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

۱۲۴۸- احمد کیخواه کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

۱۲۴۹- عباس حیدری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد تهران

۱۲۵۰- مصطفی اسکندری دانشجوی دکترای مهندسی مواد تهران

۱۲۵۱-رضا رضایی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۲۵۲- یعقوب معصومی کارشناس ارشد علوم قرآنی

۱۲۵۳- اکرم غفاری کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

۱۲۵۴- حسن مصفا فوق لیسانس عمران سمنان

۱۲۵۵- علی صادقی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران

۱۲۵۶- داود قاسم پور طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران

۱۲۵۷- حسن محمودی کارشناس مدیریت دانشگاه تهران

۱۲۵۸- عبدالله لطیفی کارشناس ارشد ریاضی اهواز

۱۲۵۹- نبی کریم پور دانشجوی دکتری زبان دانشگاه تهران

۱۲۶۰- علیرضا ابراهیمی کارشناسی صنایع دانشگاه آزاد تهران

۱۲۶۱- علی صادقی دکترای علوم قرآنی

۱۲۶۲- عباس جدی کارشناس ارشد صنایع دانشگاه آزاد تهران

۱۲۶۳- مجتبی شاکری کارشناس ارشد تربیت بدنی تهران

۱۲۶۴- علی بارانی کارشناس ارشد حوزوی

۱۲۶۵- علی اکبر عرب یار محمدی کارشناس ارشد حوزوی تهران

۱۲۶۶- روح الله حاجی پور کارشناسی مخابرات تهران

۱۲۶۷- محمدعلی جعفر پور کارشناس ارشد حمل و نقل تهران

۱۲۶۸- سید حسین فاطمی کارشناس حقوق تهران

۱۲۶۹- محمد علی فروغی کارشناس ارشد علوم سیاسی تهران

۱۲۷۰محمد حسن دیاج مندی دانشجوی دکترای حقوق

۱۲۷۱- علی سبکبار کارشناسی معدن

۱۲۷۲- فرزانه گودرزی کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

۱۲۷۳- امیر حسین میلی کارشناس مدیریت

۱۲۷۴- محسن ولی پور کارشناسی مدیریت تهران

۱۲۷۵- منصور ولی پور کارشناس مدیریت تهران

۱۲۷۶- شاهرخ یادگاری کارشناسی مدیریت تهران

۱۲۷۷- محمد توانا کارشناس ارشد صنایع مشهد

۱۲۷۸- جمال عباسپور کارشناس ارشد مدیریت تهران

۱۲۷۹- سید حمید حسینی کارشناسی عمران اراک

۱۲۸۰- علی طیبی کارشناسی مدیریت تهران

۱۲۸۱- سید ابراهیم حسینی کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه صنعتی شریف

۱۲۸۲- سمیه چراغی کارشناسی فلسفه کرج

۱۲۸۳- علی رجایی فعال دانشجویی

۱۲۸۴- محمد تولایی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۱۲۸۵- رضا بهرامی کارشناسی خبرنگاری دانشگاه آزاد تهران

۱۲۸۶- رضا کریمی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه آزاد تهران

۱۲۸۷-مرتضی اربابی کارشناس ارشد علوم سیاسی تهران

۱۲۸۸- محمد عالمی کارشناسی ارشد حقوق شهید بهشتی

۱۲۸۹- محمد فارسی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه ازاد تهران

۱۲۹۰-احمد پورمندی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

۱۲۹۱- سید عظیم حسینی نژاد کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

۱۲۹۲- نیره قائمی کارشناسی ارشد فقه زابل

۱۲۹۳- جعفر حسین پور کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

۱۲۹۴ – مصطفی پور موسوی کارشناس ارشد پژوهش هنر تهران

۱۲۹۵- مهدی پور ابراهیمی دانشجوی دکترا تهران

۱۲۹۶- مصطفی وجدانی دکترای شهرسازی تهران

۱۲۹۷- سید حامد طاهری دانشجوی دکترای علوم قرآنی

۱۲۹۸- حمید محمدی دانشجوی مدیریت فرهنگی تهران

۱۲۹۹- مینا توکلی دکترای پزشکی

۱۳۰۰- پیمان فرخنده کیش دانشجوی دکترای مدیریت تهران

۱۳۰۱- علیرضا هاشم پور دکترای مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

۱۳۰۲- مجید عباسی دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۱۳۰۳-حسن یوسفی دکترای شیمی تهران

۱۳۰۴- امیر افشاری دکترای پزشکی

۱۳۰۵- جلال محب نیا دکترای مدیریت دانشگاه آزاد تهران

۱۳۰۶- حشمت امیری دکترای شیمی تهران

۱۳۰۷- سید مهدی موسوی طلبه پایه ۸ حوزه علمیه تهران

۱۳۰۸- خدیجه قنبری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی

۱۳۰۹- زهره ابوالحسنی کارشناس طراحی

۱۳۱۰- سمیه مقدم کارشناس ارشد مدیریت

۱۳۱۱- فاطمه پورصمد کارشناس علوم سیاسی

۱۳۱۲- سید حمید درخشان دکترای پزشکی تهران

۱۳۱۳- مهدی مراد قلی کارشناسی عمران

۱۳۱۴- محمود زاهدی کارشناسی مکانیک

۱۳۱۵- علیرضا شیخ کارشناس ارشد صنایع

۱۳۱۶- حمید آذری کارشناس ارشد ژنتیک

۱۳۱۷- سیاوش مراد پور کارشناس ارشد فلسفه

۱۳۱۸- ابوذر ادیب کارشناس ارشد ریاضی

۱۳۱۹- سعید هادی کارشناس ارشد مکانیک

۱۳۲۰- فراز حسینی کارشناس ارشد روابط بین الملل

۱۳۲۱- امیر حسین اصفهانی کارشناس ارشد علوم سیاسی

۱۳۲۲- نرگس غفاری کارشناس ارشد شیمی تجزیه

۱۳۲۳- سارا رنجبری کارشناسی ارشد بیولوژی دریا

۱۳۲۴-مهدی قدرتی کارشناس ارشد مدیریت

۱۳۲۵- رضا نظامی کارشناس ارشد شیمی

۱۳۲۶- رضا کارگر کارشناس ارشد مدیریت

۱۳۲۷- علی حمزه لو کارشناس ارشد علوم سیاسی

۱۳۲۸-سعید اکبری کارشناس ارشد عمران تهران

۱۳۲۹- حسن حسین زاده دکترای پزشکی

۱۳۳۰- فرهاد اعظمی دکترای بیو مواد

۱۳۳۱- ساسان توکلیان دکترای پزشکی

۱۳۳۲- سید علی حسینی دکترای مدیریت

۱۳۳۳- علی افتخاری کارشناس ارشد زبان انگلیسی اهواز

۱۳۳۴-علیرضا  افتخاری کارشناس بهداشت اهواز

۱۳۳۵- یوسف یوسفی کارشناس علوم سیاسی آزاد اهواز

۱۳۳۶- خدایار فتحی کارشناس مشاوره علامه طباطبایی تهران

۱۳۳۷- محمود الهی کارشناس عمران اهواز

۱۳۳۸- علی صادقی کارشناس ارشد زمین شناسی بهبهان

۱۳۳۹- علی محمد یوسفی کارشناس مدیریت رامهرمز

۱۳۴۰- محرم مقتدری کارشناس امور ابتدایی بهبهان

۱۳۴۱- امید نقدی کارشناس ارشد زراعت تهران

۱۳۴۲- نصرت الله یوسفی کارشناس مشاوره اهواز

۱۳۴۳- غلامرضا فلسفی کارشناس علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تهران

۱۳۴۴- روح الله چرنگ کارشناس عمران آزاد بهبهان

۱۳۴۵- حکمت الله بابایی کارشناس مشاوره بهبهان

۱۳۴۶- رضا دانایی مهندسی نفت

۱۳۴۷- جواد چک مهندسی شیمی

۱۳۴۸- محسن یوسفی کارشناس مدیریت بهبهان

۱۳۴۹- رضا نقدی کارشناس ارشد زراعت اهواز

۱۳۵۰- مهپویا دماوند فعال فرهنگی و فضای و مجازی

۱۳۵۱- مصطفی زین العابدین  دانشگاه امیرکبیر

۱۳۵۲- هادی حیدری فعال فرهنگی و سیاسی

۱۳۵۳- زینب دانشطلب فعال فرهنگی و سیاسی

۱۳۵۴- محیا ملک محمدی کارشناس صنایع دانشگاه علم و فرهنگ

۱۳۵۵- محمد کرمی نژاد کارشناس ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

۱۳۵۶- زکیه جهاندیده، دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه تهران

۱۳۵۷- انوشیروان کوهستانی دانشجوی کارشناسی جامعه شناسی دانشگاه امام خمینی قزوین

۱۳۵۸- اسدالله کلهر کاردانی علوم و فنون زیباشهر و فعال سیاسی قزوین

۱۳۵۹- سید قاسم حسینی کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۶۰- جلال کوهستانی دانشجوی تربیتی دانشگاه امام خمینی قزوین

۱۳۶۱- داریوش کوهستانی فعال سیاسی قزوین

۱۳۶۲- حمید نادری پور کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۶۳- محمد رفیعی کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۶۴- سعید کوهستانی دانشجوی کارشناسی برق غیر انتفاعی دارالفنون قزوین

۱۳۶۵- سید عیسی حسینی فعال سیاسی و ایثارگر محمدیه قزوین

۱۳۶۶- مهدی کریمی دانشجوی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۶۷- حمید بابایی فعال اجتماعی محمدیه قزوین

۱۳۶۸- جواد پرهون دانشجوی کارشناسی مخابرات دانشگاه آزاد ابهر

۱۳۶۹- امیر پیرو کارشناس مدیریت بازرگانی غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۷۰- جواد اکبری کارشناس مدیریت بازرگانی غیر انتفاعی البرز قزوین

۱۳۷۱- محمد رضا محقق دانشجوی کارشناسی علوم اجتماعی قزوین

۱۳۷۲- محسن نودل کاردانی برق البرز قزوین

۱۳۷۳- فردوس گلرخ فعال اجتماعی و سیاسی محمدیه قزوین

۱۳۷۴- غلامرضا عزیز زاده فعال اجتماعی سیاسی محمدیه قزوین

۱۳۷۵- محمد رضا نصیری دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه کار الوند قزوین

۱۳۷۶- سعید توکلی دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد قزوین

۱۳۷۷- حسین پولچی خانی دانشجوی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی علامه قزوین

۱۳۷۸- علی کریمی کاردانی حسابداری غیر انتفاعی دارالفنون قزوین

۱۳۷۹- روح الله مردخانی کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد قزوین

۱۳۸۰- موسی انصاری کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

۱۳۸۱- صالح ربیعی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

۱۳۸۲- معرفت الله مراد وردی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

۱۳۸۳- مهران زنگی وند کاردانی حسابداری  دانشکده شهید بابایی قزوین

۱۳۸۴- وحید همتی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

۱۳۸۵- عبدالله کریمی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی بصیر آبیک قزوین

۱۳۸۶- جواد محمدی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی بصیر آبیک قزوین

۱۳۸۷- مجید بیگلری کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی رجا قزوین

۱۳۸۸- کوروش عابدینی کارشناس امور شهری و فعال سیاسی تهران

۱۳۸۹- محمد امین خلیل زاده کارشناس علوم سیاسی فردوسی مشهد

۱۳۹۰- حمید حسن پور فرد کارشناس مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت مشهد

۱۳۹۱- آرش هران فعال سیاسی

۱۳۹۲- مهرداد رزم آرا فعال سیاسی و اجتماعی

۱۳۹۳- شهرام امیانپور کارشناسی ارشد کهکلویه و بویر احمد

۱۳۹۴- زهرا لعالی کارشناسی ارشد و فعال سیاسی

۱۳۹۵- امید رحیمی کارشناس وفعال سیاسی

۱۳۹۶- سید حسین افشین کارشناس و فعال سیاسی

۱۳۹۷- امین پروازی کارشناسی تبریز

۱۳۹۸- حامد جان فزا فعال سیاسی و فرهنگی

۱۳۹۹- مهدی دارستانی کارشناسی تهران

۱۴۰۰- دکتر جلال عباسیان فعال سیاسی مشهد

۱۴۰۱- علیرضا کاشی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۰۲- مسعود کارگریان مروستی کارشناسی مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت یزد

۱۴۰۳- مهدی حیدری سطح خارج حوزه علمیه قم

۱۴۰۴- کاوه سخایی کارشناسی ارشد

۱۴۰۵- مجتبی طبرستانی راد

۱۴۰۶- فرشته آسمانی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۰۷- یکتا معرفت فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۰۸- فاطمه شامخ زاده فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۰۹- محمود مهربد فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۱۰- محمد جواد آشتیانی طلبه حوزه علمیه

۱۴۱۱- سعید حدادیان فعال سیاسی شیراز

۱۴۱۲- امیر بیجارچیان فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۱۳- مجتبی احمدیان کارشناسی ارشد

۱۴۱۴- اشکان ملک پور مهندسی کشتی صنعت نفت اصفهان

۱۴۱۵- هادی جروقی کارشناسی

۱۴۱۶- سعید وکیلی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۱۷- وحید عاملی حوزه علمیه شیراز

۱۴۱۸- سید فریبرز نجومی کارشناسی کرمانشاه

۱۴۱۹- علی اکبر حر فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۰- لیلا شاه کرمی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۱- حسین عباسی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۲- حسن سلیمانی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۳- امیر رضا آل حبیب کارشناسی ارشد تهران

۱۴۲۴- علی پاک فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۵- سید علی نجومی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۶- قدسی غیاث آبادی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۷- طیبه کاظمی کارشناسی ارشد

۱۴۲۸- سید محمد جواد نجومی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۲۹- مهدی پاک فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۳۰- امیر حسین شیروی کارشناسی

۱۴۳۱- احسان شریف احمدیان کارشناسی ارشد

۱۴۳۲- رضا حبیبی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۳۳- مهدی محلوجی قمی فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۳۴- مجید حسین زاده فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۳۵- غلامحسین صفری فوق دیپلم لامرد

۱۴۳۶- محمد فاطمی طلبه سطح ۲ حوزه علمیه

۱۴۳۷- مجتبی نعمتی کارشناسی ارومیه

۱۴۳۸- خلیل شمسی نیا کارشناسی لامرد

۱۴۳۹- غلامعلی صفری لامرد فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۴۰- محمد امین شریف احمدیان کارشناسی

۱۴۴۱- محمد احسان جاودان پناه کارشناسی

۱۴۴۲- تینا فرزین فعال سیاسی و فرهنگی

۱۴۴۳- سید یاسین میر آقایی کارشناسی ارشد

۱۴۴۴- امیر علی مهدوی  کارشناس فرهنگی و سیاسی

۱۴۴۵- مجتبی کریمی راد کارشناسی اندیمشک

۱۴۴۶- کاظم واحدی مهندس صنایع کرج

۱۴۴۷- سید عماد شفیعی لیسانس سخت افزار کامپیوتر کرج

۱۴۴۸- امیر کرمی تکنسین شبکه کرج

۱۴۴۹- سعید درخشان لیسانس ریاضی فعال فرهنگی نظرآباد کرج

۱۴۵۰- سیاوش جور قاسمی لیسانس و دبیر آموزش و پرورش کرج

۱۴۵۱- زهرا خلخالی لیسانس کرج

۱۴۵۲- حسن علی آژیر لیسانس محمد شهر کرج

۱۴۵۳- سحر احسانی کارشناس ارشد کرج

۱۴۵۴- مهندس زارع کارشناس IT کرج

۱۴۵۵- معصومه مرادی کارشناس علوم تربیتی کرج

۱۴۵۶- کزازی کارشناس مترجمی کرج

۱۴۵۷- علی علیجانی طلبه قزوین

۱۴۵۸- ساسان کرمی طلبه قزوین

۱۴۵۹- حسن عطاران تکنسین برق شهر جدید هشتگرد

۱۴۶۰- عباس عطاران بازنشسته ارتش شهر جدید هشتگرد

۱۴۶۱- فاطمه احمدیان دانشجوی پیام نور هشتگرد

۱۴۶۲- سمانه عطاران دانشجوی پیام نور نظر آباد کرج

۱۴۶۳- حسن رحمانی صنعتگر تهران

۱۴۶۴-  زهرا میرزایی مهندسی معماری – دانشگاه اراک

۱۴۶۵- رضا ممسنی فعال فرهنگی / کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه تهران

۱۴۶۶- محمد اکبرزاده فعال فرهنگی

۱۴۶۷- علی اصغر قربانی فعال فرهنگی

۱۴۶۸- علی اصغر شیرخانی فعال فرهنگی/دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات دانشگاه پیام نور

۱۴۶۹- نسیبه السادات کاظمی دانشجوی دکتری برق – مخابرات دانشگاه علوم تحقیقات

۱۴۷۰- میثم ترابی فعال رسانه ای

۱۴۷۱- محمد زیبا دین فعال دانشجویی

۱۴۷۲- علیرضا آگاهی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران – فعال رسانه ای

۱۴۷۳- حسین مداحی   فعال رسانه ای

۱۴۷۴- وحید رشیدی وبلاگ نویس – کارشناسی علوم سیاسی – دانشگاه تهران مرکز

۱۴۷۵-  امیر جوادی کارشناس علوم سیاسی تهران

۱۴۷۶- مهدی خانعلی دکترای روانشناسی

۱۴۷۷- علی شیرمحمدی دانشجوی کارشناسی علوم و فنون دانشگاه قزوین

۱۴۷۸- حمید عارف نیا کارشناس تربیت بدنی دانشگاه قزوین

۱۴۷۹- عبدالله احمدی دانشجوی کاردانی عمران ابهر

۱۴۸۰- حمزه عباسی دانشجوی برق علوم و فنون قزوین

۱۴۸۱- رمضان عباسی دانشجوی کاردانی مکانیک دانشگاه کار شهر صنعتی البرز

۱۴۸۲- یوسف جانی جانباز و برادر شهید وفعال سیاسی قزوین

۱۴۸۳-محمد علی ابراهیمی برادر شهید و فعال سیاسی قزوین

۱۴۸۴- کریم معصومی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

۱۴۸۵- عباس خانی جانباز و فعال سیاسی قزوین

۱۴۸۶- محمد کریم بابایی فعال فرهنگی قزوین

۱۴۸۷- شیما صالحی(فیزیک دانشگاه تهران)

۱۴۸۸- سید صلاح الدین موسوی فعال فرهنگی

۱۴۸۹- مهدی نصری لیسانس حقوق دانشگاه آزاد اسلامشهر

۱۴۹۰- سید محمد حسین انوری لیسانس حقوق دانشگاه جامع علمنی و کاربردی تهران

۱۴۹۱- عباس نایبی لیسانس ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۱۴۹۲- معصومه نایب کبیر فعال فرهنگی

۱۴۹۳- داود ملا اسماعیلی لیسانس عمران دانشگاه امام خمینی(ره)

۱۴۹۴- نیره ملا اسماعیلی لیسانس روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران

۱۴۹۵- محبوبه نایب کبیر طلبه حوزه علمیه خواهران تهران

۱۴۹۶- مصطفی نایب کبیر فوق دیپلم امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران

۱۴۹۷- فرهاد غلامی فوق لیسانس حقوق دانشگاه قم

۱۴۹۸- سید محمد حسن پور موسوی طلبه حوزه علمیه قم

۱۴۹۹- سید ابراهیم موسوی فرد شیمی تجزیه دکترا دانشگاه تربیت مدرس

۱۵۰۰- حامد سفر نهاده کارشناس ارشد فلسفه اسلامی از تربیت معلم

۱۵۰۱- محمد ناصر آل حبیب   مدیر کل و کاردار اسبق وزارت خارجه

۱۵۰۲- محمد نادر آل حبیب   مهندسی معدن اکتشاف

۱۵۰۳- امیررضا آل حبیب   فعال رسانه ای و فعال دانشجویی

۱۵۰۴- نجمه آل حبیب  کارشناسی ارشد حسابداری

۱۵۰۵- مجید آل حبیب    کارشناسی ارشد معدن  اکتشاف

۱۵۰۶- محمد هادی آل حبیب   کارشناس علوم ارتباطات فعال دانشجویی

۱۵۰۷- احمد آل حبیب     کارشناس ارشد حقوق

۱۵۰۸- حسام الدین آل حبیب    کارشناسی روانشناسی

۱۵۰۹- زهرا آل حبیب    کارشناس حسابداری فعال دانشجویی

۱۵۱۰- آمنه آل حبیب   کارشناس بانکداری

۱۵۱۱- محمد جواد آل حبیب     فوق لیسانس باستان شناسی

۱۵۱۲- محمد صالح آل حبیب    کارشناس ادبیات فارسی

۱۵۱۳- سمیه آل حبیب    کارشناس نرم افزار

۱۵۱۴- محمد علی آل حبیب   کارشناس بانکداری

۱۵۱۵- بهناز تبریزیان    کارشناسی معماری

۱۵۱۶- معصومه حبیبیان پور مهندس کامپیوتر مدیر کانون عطر سیب

۱۵۱۷- حمید فکور   کارشناس روابط عمومی

۱۵۱۸- سید محمد خوانساری استاد دانشگاه و عضو مشاورین جوان ریاست جمهوری

۱۵۱۹- فائزه سرخوش کارشناس نرم افزار

۱۵۲۰- حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر براتی طلبه سطح خارج و فعال سیاسی

۱۵۲۱- طاهر قاسمی   کارشناسی ارشد عمران و آب فعال رسانه ای

۱۵۲۲- بهاره معینی   کارشناس علوم تربیتی گرایش مدیریت فعال رسانه ای

۱۵۲۳- داریوش درستی  کارشناسی ارشد نرم افزار

۱۵۲۴- مهندس مسعود درستی کارشناسی ارشد  مدیریت بانکداری

۱۵۲۵- دکتر سید نجات حسینی    فوق تخصص جراحی پلاستیک

۱۵۲۶- آتنا سیف معموریان   کارشناس ارشد ادبیات فارسی فعال رسانه ای

۱۵۲۷- امید رحیمی    مهندسی برق عضو هیئت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان

۱۵۲۸- معین ظابطی  دکترای علوم سیاسی و استاد دانشگاه

۱۵۲۹- پیمان تاتار    مهندسی نرم افزار

۱۵۳۰- احمد جوهری   دکترای دامپزشکی

۱۵۳۱- علی فلاح نژاد    کارشناسی مهندسی مواد متالوژی

۱۵۳۲- ابراهیم محبی    کارشناسی آی تی

۱۵۳۳- احسان اصفهانی   فعال رسانه ای

۱۵۳۴- میرحسین حامدی  کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

۱۵۳۵- مهدی کربلایی    کارشناسی صنایع

۱۵۳۶- محمد حسین چوپان  کارشناسی مهندسی مواد متالوژی

۱۵۳۷- امیر حسین صادقی  کارشناس صنایع

۱۵۳۸- شهرام معینی   فعال رسانه ای

۱۵۳۹- علی معاونی   کارشناسی ارشد حقوق

۱۵۴۰- بردیا روشنی     فعال رسانه ای

۱۵۴۱- جمال کریم کریم‌نیا – کارشناس ارشد تاریخ اردبیل

۱۵۴۲- امیرحسین پسندیده       کارشناس علوم سیاسی

۱۵۴۳- سید مهدی سید رضایی    روزنامه نگار و فعال رسانه ای

۱۵۴۴- قاسم خاکی جوان    کارشناس ارشد حقوق و روزنامه نگار

۱۵۴۵- مهدی قربانعلی زاده   کارشناس مهندسی مخابرات

۱۵۴۶- نجمه عابدی    کارشناسی روانشناسی

۱۵۴۷- محمود باران چشمه      فعال رسانه ای

۱۵۴۸- حمید عربی     فعال رسانه ای

۱۵۴۹- احمد گودرزی    کارشناس علوم ارتباطات

۱۵۵۰- حجت الاسلام سید صدر الدین حسینی

۱۵۵۱- حجت الاسلام جواد ادبی

۱۵۵۲- حجت الاسلام دیباپسند

۱۵۵۳- حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی

۱۵۵۴- مصطفی علوی کاردانی روابط عمومی

۱۵۵۵- انصار قربانی  فعال سیاسی

۱۵۵۶- ایوب قربانی بسیجی فعال

۱۵۵۷- ابراهیم اسدی لیسانس تاسیسات آستارا

۱۵۵۸-عظیم اصغری  رزمنده

۱۵۵۹- امین اصغری بسیجی فعال

۱۵۶۰-اشرف علوی رزمنده

۱۵۶۱- صیاد آذری فعال سیاسی مشگین شهر

۱۵۶۲- فرشاد نعمتی لیسانس حسابداری رشت

۱۵۶۳- رضا نعمتی لیسانس حقوق تبریز

۱۵۶۴-فرداد نعمتی لیسانس مدیریت اردبیل

۱۵۶۵- فرشید بیگ وردی فعال سیاسی لاهیجان

۱۵۶۶- رمضان علیپور فعال سیاسی لاهیجان

۱۵۶۷- رسول احدی پدر شهید و جانباز و رزمنده

۱۵۶۸- محمد گل محمدی کارشناس عمران دانشگاه تهران

۱۵۶۹- هادی حاتمی کاردانی تاسیسات اردبیل

۱۵۷۰- حمید علوی فرهنگی گرمی

۱۵۷۱- حمید حمیدی مقدم کاردانی کامپیوتر اردبیل

۱۵۷۲-حسین محمدی بسیجی فعال

۱۵۷۳-حسین محبی فعال سیاسی لاهیجان

۱۵۷۴-حسین حمیدی جانباز تالش

۱۵۷۵-اسماعیل حمیدی رزمنده تالش

۱۵۷۶-ایرج احدی فوق لیسانس حقوق قشم

۱۵۷۷-پرویز احدی لیسانس حقوق

۱۵۷۸-یوسف کریم زاده فوق لیسانس حقوق دماوند

۱۵۷۹- مجید آداش پور فعال سیاسی تهران

۱۵۸۰- محمدرضا آداش پور کارشناسی ارشد حسابداری

۱۵۸۱-مسعود احمد نژاد بسیجی فعال از اردبیل

۱۵۸۲-مهدی وظیفه کارشناس حسابداری

۱۵۸۳-مهرداد یوسفی کارمند بهزیستی

۱۵۸۴-نجف یوسفی فعال سیاسی اردبیل

۱۵۸۵-رسول محمدی کارشناس روابط عمومی

۱۵۸۶- مرتضی علوی بسیجی فعال اردبیل

۱۵۸۷- علی اکبر نقدی فرهنگی اردبیل

۱۵۸۸- مسعود نقدی فعال رسانه ای اردبیل

۱۵۸۹- علی پارچینی کاردانی کامپیوتر

۱۵۹۰- رادمهر فعال صنایع چوب

۱۵۹۱-یحیی احدی جانباز لنگرود

۱۵۹۲-محمد احدی بسیجی لنگرود

۱۵۹۳-سعید گل محمدی فرهنگی

۱۵۹۴- بهرام گل محمدی بسیجی اردبیل

۱۵۹۵- احد اخوی پرستار

۱۵۹۶- مجید اخوی رزمنده

۱۵۹۷- فیروز علی نژاد آزاده

۱۵۹۸- حسام الدین علویبسیجی فعال رباط کریم

۱۵۹۹- احمد علوی فعال سیاسی کوثر

۱۶۰۰- ارسلان شهبازی کاردانی کامپیوتر

۱۶۰۱- سلدوز علی اسکندری رزمنده اردبیل

۱۶۰۲- وحید شادمنش لیسانس کا مپیوتر

۱۶۰۳- عین الله آرش رزمنده

۱۶۰۴- بهنام آقاجانی فعال رسانه ای  اردبیل

۱۶۰۵- الله وردی آقازاده بسیجی اردبیل

۱۶۰۶- آیت اکبری فعال نساجی تهران

۱۶۰۷- رحیم احدی فعال سیاسی بابلسر

۱۶۰۸- حسین احمدنژاد کاردانی  کامپیوتر

۱۶۰۹- مهدی احمدی کاردانی کامپیوتر اردبیل

۱۶۱۰- مسعود اخوی  لیسانس برق اردبیل

۱۶۱۱- توحید مصطفی وند   رزمنده

۱۶۱۲- حسین مصطفی وند   بسیجی فعال

۱۶۱۳- اسلام اسدی   کاردانی حسابداری

۱۶۱۴- بهزاد اسکندری  شغل آزاد

۱۶۱۵- اباصلت اسکندری  شغل آزاد

۱۶۱۶- عزیز دنیادیده   فعال سیاسی اردبیل

۱۶۱۷- منصور خیری  بسیجی فعال

۱۶۱۸- عادل داداشی  بسیجی فعال

۱۶۱۹- کریم داداشی  بسیجی فعال نیر

۱۶۲۰- رسول دشتی  فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۲۱- محمد دوستان    مداح اهل بیت

۱۶۲۲- قادر راستانی فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۲۳- رحمت داداشی بسیجی

۱۶۲۴- رضا ایلات    رزمنده

۱۶۲۵- جبرائیل رضا نژاد

۱۶۲۶-جواد زندی   فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۲۷- ساسان حاتمی   فعال اجتماعی

۱۶۲۸- ناطق مجرد فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۲۹- آیدین محمدنژاد    فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۳۰- سعید نقدی    دانشجویی حقوق کرج

۱۶۳۱- محرم خدایی فرزند شهید

۱۶۳۲- رضا خسروی   کارشناسی ارشد زمین شناسی

۱۶۳۳- مهدی خسروی    کارشناسی مدیریت

۱۶۳۴- حمید خسروی    کارشناسی حسابداری اردبیل

۱۶۳۵- شاهرخ خسروی    شغل آزاد

۱۶۳۶- عزیز جهاندیده    فعال اجتماعی

۱۶۳۷- جواد حیدری     فعال نساجی تهران

۱۶۳۸- حسن بلوری     شغل آزاد

۱۶۳۹- اکبر اقبالی   بسیجی فعال

۱۶۴۰- مهدی اصغری   کارمند جهاد پارس آباد

۱۶۴۱- یحیی اصغری    فرهنگی اردبیل

۱۶۴۲- پیمان پورشیرزادی  مهندس معماری

۱۶۴۳- علی اصغر علوی     کارشناسی علوم سیاسی کرج

۱۶۴۴- علی افشار    لیسانس کشاورزی تبریز

۱۶۴۵- هرمز افشار   لیسانس علوم تربیتی تبریز

۱۶۴۶- عباس آقاجانی     شغل آزاد

۱۶۴۷- اکبر زاهدی    فرزند شهید

۱۶۴۸- نادر الله قلیزاده     فوق دیپلم کامپیوتر

۱۶۴۹- خلیل پور قنبر   فعال سیاسی لاهیجان

۱۶۵۰- کوروش بلوک نژاد   بسیجی فعال

۱۶۵۱- فریدون بدری   فعال سیاسی نمین

۱۶۵۲- عادل صباحی    بسیجی فعال نمین

۱۶۵۳- هوشنگ افشار لیسانس علوم تربیتی  اردبیل

۱۶۵۴- بهزاد بدری    فعال سیاسی اردبیل

۱۶۵۵- بهلول داداشی    مداح اهل بیت اردبیل

۱۶۵۶- پژمان پورشیرزادی   مداح اهل بیت اسلامشهر

۱۶۵۷- افشین تقاعدی    فرزند شهید

۱۶۵۸- علی اخشی   فرزند شهید

۱۶۵۹- یوسف دانش    فرزند شهید

۱۶۶۰- جهانگیر آرش    فعال اجتماعی اردبیل

۱۶۶۱- توحید سیفی    بسیجی فعال

۱۶۶۲- اسماعیل مرادی  مهندسی متالوژی کرج

۱۶۶۳- وحید فرجی لیسانس حسابداری اردبیل

۱۶۶۴- کلام اله اسدی    شغل آزاد

۱۶۶۵- حسین محمدزاده قهرمان ووشو

۱۶۶۶- حاج قربان قدیمی   فعال سیاسی تهران

۱۶۶۷- رضا اکبری     دبیر

۱۶۶۸- موسی اسکندری بسیجی فعال اردبیل

۱۶۶۹- قاسم علوی  فعال سیاسی تهران

۱۶۷۰- هادی علوی بسیجی فعال اردبیل

۱۶۷۱- سیاوش سید محمدی  بسیجی اردبیل

۱۶۷۲- مهدی علوی   بسیجی اردبیل

۱۶۷۳- احد پهناور  کاردانی کامپیوتر اردبیل

۱۶۷۴- حمزه عیسی زاده   شغل آزاد اردبیل

۱۶۷۵- سیاوش مهدی پور مدرس دانشگاه

۱۶۷۶-رضا رمضانی مدرس دانشگاه

۱۶۷۷- مهدی ملک محمدی مدرس دانشگاه

۱۶۷۸- اشرف جعفری مدرس دانشگاه فوق لیسانس حسابداری و مدرس دانشگاه

۱۶۷۹- حجت الاسلام فاطمی پور طلبه سطح خارج حوزه اصفهان

۱۶۸۰- احسان الهی فرد  دکترای مهندسی صنایع

۱۶۸۱- علیرضا فتحی زاده  دکترای مدیریت دولتی

۱۶۸۲- محسن دریابیگی   دانشجوی دکترای مدیریت

۱۶۸۳- زینب خد ری   کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق

۱۶۸۴- علیرضا زید آبادی نژاد کارشناسی ارشد علوم سیاسی

۱۶۸۵- احسان اکبری نسب کارشناسی ارشد متالوژی

۱۶۸۶- مجتبی احمد زاده   کارشناسی ارشد عمران

۱۶۸۷- عبدالله نجیب  کارشناسی ارشدعمران

۱۶۸۸- علی رشیدی کارشناسی ارشد عمران

۱۶۸۹- حجت ایمانی کارشناسی ارشد متالوژی

۱۶۹۰- وحید پور شهسواری کارشناسی ارشد مدیریت

۱۶۹۱- ابولفضل خراسانی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۶۹۲- محسن خاجویی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۶۹۳- راضیه میرزاده  کارشناسی ارشد صنایع

۱۶۹۴- ابوذر زینلی کارشناسی ارشد حسابداری

۱۶۹۵- مهدی رهنما کارشناسی ارشد الهیات

۱۶۹۶- علی رنجبر کارشناسی ارشد روان شناسی

۱۶۹۷- سیمین آذر پیکان  کارشناسی ارشد حسابداری

۱۶۹۸- مهدیه پور ابراهیمی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۶۹۹- مرتضی درفشی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۰۰-احمد اکبری نسب کارشناسی ارشد معدن

۱۷۰۱- احسان مسلمی کارشناسی ارشد متالوژی

۱۷۰۲- علی امیری  کارشناسی ارشد شیمی

۱۷۰۳- علی زید آبادی  کارشناسی ارشد الهیات

۱۷۰۴- علی اسدی  کارشناسی ارشد علوم تربیتی

۱۷۰۵- سید محسن حسینی کارشناسی ارشد عمران

۱۷۰۶-سید مهدی حسینی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۰۷- محسن برجسته  کارشناسی ارشد صنایع

۱۷۰۸- بهنام زینلی کارشناسی ارشد IT

۱۷۰۹- رضا برجی  کارشناسی ارشد روان شناسی

۱۷۱۰- رضا حسن بیگی روزنامه نگار

۱۷۱۱- فاطمه نهایی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۱۲- فهیمه احتشام  کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۱۳- سجاد رحیمی کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۱۴- علی رحیمی کارشناسی ارشد علوم تربیتی

۱۷۱۵- صالح اندیشه کارشناسی ارشد شیمی

۱۷۱۶- نوشین ضابطی  کارشناسی ارشد زبان

۱۷۱۷- صادق اندیشه  دانشجوی پزشکی

۱۷۱۸- جواد اسفندیار پور کارشناسی ارشد متالوژی

۱۷۱۹- غلامحسین اسلامی  دکترای علوم سیاسی

۱۷۲۰- جواد شهبا  دکترای جامعه شناسی

۱۷۲۱- محمد غیب زاده کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۲۲- روح الله گوئینی  کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۲۳- عباسعلی قنبر پور  کارشناسی ارشد ریاضی

۱۷۲۴- بهروز توکلی کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۲۵- سعید حلوایی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی

۱۷۲۶- محمد احمد زاده کارشناسی ارشد جامعه شناسی

۱۷۲۷- مریم زید آبادی کارشناسی ارشد روزنامه نگاری

۱۷۲۸- مهسا نعیما  کارشناسی ارشد الهیات

۱۷۲۹- مریم نعیما  کارشناسی ارشد الهیات

۱۷۳۰- اکبر رمضانی کارشناسی ارشد علوم سیاسی

۱۷۳۱-صادق ایران نژاد کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۳۲- متین هاشمی کارشناسی ارشد متالوژی

۱۷۳۳- محمد روح الامینی  کارشناسی ارشد صنایع

۱۷۳۴- رقیه شهریاری کارشناسی ارشد کشاورزی

۱۷۳۵- اشرف شهریاری کارشناسی ارشد زبان

۱۷۳۶- عباس بادیه نشین کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۳۷- محمد جواهری کارشناسی ارشد کشاورزی

۱۷۳۸- جلال کاظمی کارشناسی ارشد علوم تربیتی

۱۷۳۹- حسن کشاورز کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۴۰- کیوان قنبری کارشناسی ارشد متالوژی

۱۷۴۱- مریم میرزاده  کارشناسی ارشد مدیریت

۱۷۴۲- علی اسدی کارشناسی ارشد صنایع

۱۷۴۳- محمد رضا زید آبادی کارشناسی ارشد الهیات

۱۷۴۴- محمد رضا خاجویی کارشناسی ارشد بازرگانی

۱۷۴۵- نسرین رضایی  کارشناسی ارشد حسابداری

۱۷۴۶- علی رضایی کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۴۷- وحید رضایی کارشناسی ارشد زبان

۱۷۴۸- سعید رضایی  کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

۱۷۴۹- حسین احسانی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی

۱۷۵۰- حجت الاســـــــــلام حســـن خـــدامـــی  طلبه

۱۷۵۱- کمیل مظفر پور کارشناسی ارشد شیمی

۱۷۵۲- محمد مرادپور   کارشناسی ارشد علوم سیاسی

۱۷۵۳- حمیدرضا محتشم کارشناسی ارشد الهیات

۱۷۵۴- صادق رفعتی  کارشناسی ارشد کامپیوتر

۱۷۵۵- فرزاد رفعتی کارشناسی ارشد IT

۱۷۵۶- مهسا دولت آبادی  کارشناسی ارشد IT

۱۷۵۷- علی فلاح نژاد  لیسانس مهندسی مواد متالوژی

۱۷۵۸- علی نظر   فعال حوزه رسانه

۱۷۵۹- محمد کربلایی   فعال حوزه رسانه

۱۷۶۰- شهرام معینی فعال سیاسی

۱۷۶۱- مهدی عسگری  کارشناس مدیریت صنعتی

۱۷۶۲- دکتر خادمیان دکترای عمومی و متخصص بیهوشی

۱۷۶۳- احمد جوهری دکترای دامپزشکی

۱۷۶۴- علی اسدی فوق لیسانس مدیریت صنعتی

۱۷۶۵- سعید یاسا دکترای دامپزشکی

۱۷۶۶- هاشم غفاری تهرانی دانشجوی کارشناسی طراحی وب

۱۷۶۷- احمد پور پیرعلی جانباز جنگ تحمیلی

۱۷۶۸- اکبر تیموری مهندسی نقشه کشی

۱۷۶۹- امید ملکوتی  کارشناس مهندسی مواد

۱۷۷۰- امیر تاج الدینی لیسانس مهندسی صنایع

۱۷۷۱- امیرحسین جعفری  لیسانس مهندسی صنایع

۱۷۷۲- ایمان نوجوان حصاری   لیسانس مهندسی مواد

۱۷۷۳- محمد جواد آل حبیب  کارشناسی ارشد معماری

۱۷۷۴- حمیدرضا آل حبیب  لیسانس باستان شناسی

۱۷۷۵- گل پیرا آل حبیب   دکترای تغذیه

۱۷۷۶- سعیده آل حبیب   کارشناسی ارشد حسابداری

۱۷۷۷- عاطفه آل حبیب  کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

۱۷۷۸- بهاره آل حبیب کارشناسی ارشد بانکداری

۱۷۷۹- مهشید آل حبیب  مهندسی صنایع

۱۷۸۰- زهرا آل حبیب   مهندسی عمران

۱۷۸۱- سارا آل حبیب  کارشناسی ارشد روان شناسی

۱۷۸۲- جواد دهقانی پور   دانشجوی مهندسی مواد

۱۷۸۳- حمید جندقی   کارشناس علوم اداری

۱۷۸۴- زینب ترابیان ادبیات دکتری phd

۱۷۸۵- ولی  نظری زاده جغرافیا دکتری phd

۱۷۸۶- امیر  حیدریان آینده پژوهی کارشناسی ارشد

۱۷۸۷- محمد  مردی فلسفه دکتری phd

۱۷۸۸- علی فرامرزی علوم سیاسی کارشناسی ارشد

۱۷۸۹- سمیه نجف اشرفی جامعه شناسی کارشناسی ارشد

۱۷۹۰- مهدی صالح وند جغرافیای شهری کارشناسی ارشد

۱۷۹۱- مهدی واحدی ادبیات کارشناسی ارشد

۱۷۹۲- اسلام رجبی حقوق کارشناسی ارشد

۱۷۹۳- پیمان محمدی نیک علوم سیاسی کارشناسی ارشد

۱۷۹۴- حسین رسولی نژاد عرفان و ادیان کارشناسی ارشد

۱۷۹۵- مهدی اسماعیلی الهیات کارشناسی ارشد

۱۷۹۶- امیر قنبری مدیریت دولتی کارشناسی ارشد

۱۷۹۷- اسماعیل ایران دوست مدیریت  کارشناسی ارشد

۱۷۹۸- ماشاالله رفیعی   اقتصاد دکتری phd

۱۷۹۹- حسین رجبی عیوضی مدیریت منابع انسانی کارشناسی ارشد

۱۸۰۰- احمد آتشگر داخلی دکتری تخصصی

۱۸۰۱- محمد اسکندریان اطفال دکتری تخصصی

۱۸۰۲- مجتبی اطلسی جراح عمومی دکتری تخصصی

۱۸۰۳- پرویز ایزدی  جراح عمومی دکتری تخصصی

۱۸۰۴- محمد حاجی زاده قلب و عروق دکتری عمومی

۱۸۰۵- کبری حسینی اطفال دکتری تخصصی

۱۸۰۶- مرضیه خضری پرستاری دکتری تخصصی

۱۸۰۷- مرتضی طارمی چشم بورد تخصصی

۱۸۰۸- زهرا قربعلی زنان دکتری تخصصی

۱۸۰۹- فاطمه کرمانی زنان دکتری تخصصی

۱۸۱۰- رضا مرتضایی جراح عمومی دکتری تخصصی

۱۸۱۱- عارف مصلایی فارکومولوژی دکتری تخصصی

۱۸۱۲- محمد نظرزاد جراح  دکتری تخصصی

۱۸۱۳- سمیه  یوسف کرم بیوتکنولوژی دکتری تخصصی

۱۸۱۴- راحله ستایشی دندانپزشکی دکتری

۱۸۱۵- هادی عصاریان نژاد بیهوشی دکتری تخصصی

۱۸۱۶- نظر  ابراهیمی  رادیولوژی دکتری تخصصی

۱۸۱۷- محمد مهدی تقوی دندانپزشکی دکتری عمومی

۱۸۱۸- صغرا محمدی پاتولوژی دکتری عمومی

۱۸۱۹- حمیده زورقی چشم دکتری تخصصی

۱۸۲۰- رضا عبدی   گوش حلق بینی دکتری تخصصی

۱۸۲۱-   علی محمدرضاییان پروتز دندان دکتری تخصصی

۱۸۲۲- عباس محمدپور پزشکی قانونی دکتری تخصصی

۱۸۲۳- غلام عباس نایینی طب اورژانس دکتری تخصصی

۱۸۲۴- عاطفه میری پوست دکتری تخصصی

۱۸۲۵- بهداد حیدری اصل دندانپزشکی دکتری عمومی

۱۸۲۶- محمد رفعتی داخلی دکتری عمومی

۱۸۲۷- شکیبا محبی   آنوکولوژی دکتری تخصصی

۱۸۲۸- انسیه حسنی اطفال دکتری عمومی

۱۸۲۹- حمید رضازاده دندانپزشکی دکتری

۱۸۳۰- مریلا شکری  دندانپزشکی اطفال دکتری

۱۸۳۱- حامد مقدم دندانپزشکی دکتری

۱۸۳۲- سعیده نورداد دندانپزشکی دکتری

۱۸۳۳- علی خالقی فن آوری کارشناسی ارشد

۱۸۳۴- حسین مهدیخانی عمران کارشناسی ارشد

۱۸۳۵- وحید بیگدلی راد برنامه ریزی شهری کارشناسی ارشد

۱۸۳۶- محمدحسن دانشگرنژاد تصویرسازی کارشناسی ارشد

۱۸۳۷- محمد علی حضرتیها  زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد

۱۸۳۸- داود وارسته نسب برق کارشناسی ارشد

۱۸۳۹- زهرا درافشانی فقه و حقوق کارشناسی ارشد

۱۸۴۰- محمد حسین خاکساران علوم حوزوی سطح ۳

۱۸۴۱- حسین اویسی فقه و حقوق کارشناسی ارشد

۱۸۴۲- عین اله خنجری کامپیوتر دکتری phd

۱۸۴۳- فرامرز حریری مقدم  کشاورزی کارشناسی ارشد

۱۸۴۴- خدیجه باقری کشاورزی .  کارشناسی ارشد

۱۸۴۵- محمد عابدینی الکترونیک کارشناسی ارشد

۱۸۴۶- مهدی قربانی شیمی کارشناسی ارشد

۱۸۴۷- حامد قربانی موینی متالوژی و مواد کارشناسی ارشد

۱۸۴۸- فرج اله فکری ادبیات فوق لیسانس

۱۸۴۹- بهروز گشتی  ادبیات لیسانس

۱۸۵۰- علی صدارتی باستان شناسی فوق لیسانس

۱۸۵۱- حسین فاضلی  باستان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۵۲- فرید الدین امین زاده برنامه ریزی آموزشی فوق لیسانس

۱۸۵۳- حوا امین تاریخ ایران فوق لیسانس

۱۸۵۴-  مصطفی علویان تاریخ تمدن و ملل اسلامی فوق لیسانس

۱۸۵۵- مجتبی خلعتبری تاریخ فرهنگ دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۵۶- رضا طراح تحقیقات آموزشی فوق لیسانس

۱۸۵۷- مجتبی حاجی زاده تعلیم و تربیت دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۵۸-  حامد شمسی تعلیم و تربیت دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۵۹-خدیجه  آرام تکنولوژی آموزشی

۱۸۶۰- حسن فرهای جامعه شناسی فوق لیسانس

۱۸۶۱- فیض  استاجی جامعه شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۶۲- علی کاظمی جامعه شناسی فوق لیسانس

۱۸۶۳- احمد آقائی  حسابداری فوق لیسانس

۱۸۶۴- سعید باقری حسابداری دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۶۵- رضا حجازی حسابدازی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۶۶- محمد شرافت  حقوق دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۶۷- معصومه صادقی حقوق فوق لیسانس

۱۸۶۸- غلام حامدی حقوق لیسانس

۱۸۶۹- محمد کیانی  علوم سیاسی فوق لیسانس

۱۸۷۰- رحمن حسنی  علوم سیاسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۱- اسماعیل مازندانی علوم سیاسی لیسانس

۱۸۷۲- یاسمن هوشیاری فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۳-  مهدی باقری  فلسفه فوق لیسانس

۱۸۷۴- صغری عبدالهی مدیریت بازرگانی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۵- مجید ضیغمی مدیریت دولتی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۶- رضا پاک طینت مدیریت دولتی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۷- عباس باقر مژاد مدیریت صنعتی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۷۸- میناسادات موسوی میریت بازرگانی لیسانس

۱۸۷۹- جواد ناصری MBA فوق لیسانس

۱۸۸۰- حسن  تهرانی MBA فوق لیسانس

۱۸۸۱- احمد کاری MBA

۱۸۸۲- سمیه نصیر شلال کتابداری فوق لیسانس

۱۸۸۳- حسین خاموشی گفتار درمانی فوق لیسانس

۱۸۸۴- محمد همتی گمرک لیسانس

۱۸۸۵- نفیسه  یگانه مرمت آثار باستانی فوق لیسانس

۱۸۸۶- حجت رحمانیان مدیریت بهداشت ودرمان دکترای تخصصی پزشکی

۱۸۸۷- حسین سحری مدیریت پرستاری فوق لیسانس

۱۸۸۸- فاطمه ناظری مدیریت اجرائی لیسانس

۱۸۸۹- زهرا مرزبان نژاد علوم تربیتی فوق لیسانس

۱۸۹۰- محمد مرتضوی باستان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۹۱- زهرا جبلی فلسفه تعلیم وتربیت

۱۸۹۲- حبیبیان فاطمه روابط بین الملل فوق لیسانس

۱۸۹۳- فاطمه حبیبیان روابط بین الملل فوق لیسانس

۱۸۹۴- فاطمه پرلو جغرافیا فوق لیسانس

۱۸۹۵- ناصر  دهنوی حقوق دکترای تخصصی غیر پزشکی

۱۸۹۶- سید علی مسجدی مدیریت محیط زیست فوق لیسانس

۱۸۹۷- فرحناز یاری مشاوره فوق لیسانس

۱۸۹۸- حانیه خوش  روانشناسی فوق لیسانس

۱۸۹۹- جلال سعیدی مدیریت دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۰۰- زهرا مردی حقوق فوق لیسانس

۲۰۰۱- رضا مطلبی حقوق فوق لیسانس

۲۰۰۲- فیروز الماسی مدیریت دفاعی فوق لیسانس

۲۰۰۳- حبیب اله قنبرپور مدیریت فوق لیسانس

۲۰۰۴- ایرج فولادی مدیریت صنعتی فوق لیسانس

۲۰۰۵- جلال خدایی فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۰۶- پریسا دهکردی روانشناسی فوق لیسانس

۲۰۰۷- احمدرضا عصاریان روابط بین الملل دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۰۸- رحمت معمار جامعه شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۰۹- یدالله کریمی پور جغرافیا دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۱۰- محمد سیف M.B.A فوق لیسانس

۲۰۱۱- احمد اصلی زاده مدیریت دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۱۲- سعید شیبانی زبان دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۱۳- شعله خسرویان الهیات فوق لیسانس

۲۰۱۴- ابوذر صالحی روابط بین الملل فوق لیسانس

۲۰۱۵- حسین علی دارایی معارف لیسانس

۲۰۱۶- پژمان فتحی مدیریت دولتی فوق لیسانس

۲۰۱۷- رضا کیانی فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۱۸-  نقی سرپناه تکنولوژی

۲۰۱۹- راحله  صالحی علم اطلاعات و دانش شناسی فوق لیسانس

۲۰۲۰- علی خسروپور ارتودنسی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۲۱- وحید نجاران  ارولوژی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۲۲- مریم امین بیماریهای عفونی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۲۳- رحمت  شریفی  بیماریهای عفونی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۲۴- محمد  آزما پزشک دکترای حرفه ای

۲۰۲۵- فاطمه اسلامی  پزشک دکترای حرفه ای

۲۰۲۶- بتول موسوی پزشکی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۲۷- الهام امیرزاده  پزشکی فوق لیسانس

۲۰۲۸- صغری  دوست پزشکی –  زنان دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۲۹- احمد فیاض  پزشکی بهداشت دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۰- نادر احمدی پزشکی عمومی

۲۰۳۱-  رضا علی حسینی پوست دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۲- ولی  عباس پور پوست دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۳- مینا  ظامی پوست و مو دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۴- مرتضی کجینه باف    کارشناسی ارشد متالوژی صنعتی

۲۰۳۵-مهرداد برادری ترمیمی و زیبائی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۶- سید جعفر حسینی جراح زنان دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۷- محسن سوریان جراحی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۸- نسرین اسطوره جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۳۹- لیلا سعدی جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۰- مهوش اسمعیلی جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۱- هادی  امیری جراحی عمومی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۲- محمد منصوری چشم دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۳- الهه رجائی چشم پزشک دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۴- قربانعلی حسینی چشم پزشکی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۵- نیکی وکیلی  داروسازی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۴۶- مجتبی اسماعیل زاده داروسازی PHD

۲۰۴۷- حوریه جوادی داروسازی دکترای حرفه ای

۲۰۴۸- مهدی کدخدایی دندانپزشکی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۴۹- روح اله ازغدی دندانپزشکی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۰- سمیه سروری قلب و عروق دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۱- داودرضا شفاعتیان گوش وحلق بینی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۲- محسن زارعی گوش وحلق وبینی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۳- مریم باقری مامائی فوق لیسانس

۲۰۵۴-  فاطمه  رحیم پرور مامائی فوق لیسانس

۲۰۵۵- آمنه صفرزاده مامائی فوق لیسانس

۲۰۵۶- فاطمه بزرگی  اطفال دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۷-نرگس کریمی ماعصاب دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۸- محبوبه دلیرروی  فوق تخصص اطفال دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۵۹- عصمت منش زاده  دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۶۰- نوید الحسینی همدانی پزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۶۱- مرضیه لطفعلی یان دندانپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۶۲- علی  زمانی  دکترای حرفه ای

۲۰۶۳- زهرا موهبت زنان و زایمان دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۶۴- آزاده قهار  دکترای حرفه ای

۲۰۶۵- محمود قاسم  آبادی جراحی دکترای تخصصی پزشکی

۲۰۶۶- زهرا فراهانی دندانپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۶۷- زهرا ابراهیمی دندانپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۶۸-  اکبر شهری دندانپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۶۹- فاطمه عبداله   دکترای حرفه ای

۲۰۷۰- سعید  صدرآبادی پزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۷۱- شکوفه شهریار پزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۷۲- نوشین زارعی  دکترای حرفه ای

۲۰۷۳- مرضیه حاج علی   دکترای حرفه ای

۲۰۷۴- محمد شوروز  دکترای حرفه ای

۲۰۷۵- علیرضا خاجی  دکترای حرفه ای

۲۰۷۶- معصومه اسماعیل پور دندانپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۷۷- زهرا کرمانیان  دکترای حرفه ای

۲۰۷۸- هاله احمدی پزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۷۹- مرضیه رضائی  دکترای حرفه ای

۲۰۸۰- سمیرا رشید  دکترای حرفه ای

۲۰۸۱- محسن نورانی دامپزشکی دکترای حرفه ای

۲۰۸۲- مژگان دهقانی عمومی دکترای حرفه ای

۲۰۸۳- کرم اله علیمردانی عمومی دکترای حرفه ای

۲۰۸۴- محمد   تهرانی نوزادان فوق تخصصی پزشکی

۲۰۸۵- مهدی کفایت  هسته ای فوق لیسانس

۲۰۸۶- مرتضی اسماعیلی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۸۷- اکبر صفری عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۸۸- سهیل غیاثی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۸۹- امیر  درویش زاده کشاورزی فوق لیسانس

۲۰۹۰- رضا رضائی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۹۱- جواد کریم کشاورزی فوق لیسانس

۲۰۹۲- فاطمه حیاتی کشاورزی لیسانس

۲۰۹۳- مسعود زارعی مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۰۹۴- آیدین اکبری  مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۰۹۵- منصور وکیلی مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۰۹۶- مهدی کاظمیان مهندسی صنایع لیسانس

۲۰۹۷- راشد صحرایی مهندسی صنایع دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۰۹۸- آزاده ثروتیان مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۰۹۹- فهیمه اسماعیلی مهندسی صنایع غذائی فوق لیسانس

۲۱۰۰- عباسعلی رنجبر مهندسی صنایع غذایی فوق لیسانس

۲۱۰۱- میثم جعفرپور مهندسی مکانیک فوق لیسانس

۲۱۰۲- مهدی رضائی مهندسی مکانیک فوق لیسانس

۲۱۰۳- بابک اکبری مهندسی مواد دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۰۴- بهرام امینی  مهندسی هیدرولیک دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۰۵- فاطمه قدیمی  مهندسی عمران فوق لیسانس

۲۱۰۶-  اکبر محمدی   شهرسازی فوق لیسانس

۲۱۰۷- امیر  حاجیلو شهرسازی فوق لیسانس

۲۱۰۸- سعید   آبادی برق فوق لیسانس

۲۱۰۹- صدیقه دهقان مهندسی برق فوق لیسانس

۲۱۱۰- زهرا صدوق مهندسی پزشکی فوق لیسانس

۲۱۱۱- هاجر پاکی مهندسی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۲- علی  فیروزیان عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۳-  اصغر فیروزی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۴- امیر بستی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۵- امیر فکور مکانیک دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۶- طوبی رستمی عمران فوق لیسانس

۲۱۱۷- مسعود اسدی مهندسی کامپیوتر دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۱۸- حسین یونسی کشاورزی لیسانس

۲۱۱۹-  رضا ماهی عمران فوق لیسانس

۲۱۲۰- مرتضی محمدی مهندسی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۲۱-زهرا گلشن عمران فوق لیسانس

۲۱۲۲- مصطفی دری مکانیک فوق لیسانس

۲۱۲۳- هادی نوری مکانیک فوق لیسانس

۲۱۲۴- روح اله رجب زاده مهندسی عمران فوق لیسانس

۲۱۲۵- حسین پولکی متالوژی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۲۶- فاطمه جلالی مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۱۲۷- میثم صالحی مهندس منابع طبیعی فوق لیسانس

۲۱۲۸- علی شهابی مهندسی صنایع فوق لیسانس

۲۱۲۹- فاطمه زهرا  اسماعیلی شهرسازی فوق لیسانس

۲۱۳۰- هدی اخوان ثالث مکانیک فوق لیسانس

۲۱۳۱- مجید مجیدی کشاورزی فوق لیسانس

۲۱۳۲- محسن مهری معماری دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۳۳- مجید تقوی کامپیوتر فوق لیسانس

۲۱۳۴- فهیمه یارمحمد معماری فوق لیسانس

۲۱۳۵-  رضا رفیعی  برق فوق لیسانس

۲۱۳۶- مجید عبدی  مهندسی برق فوق لیسانس

۲۱۳۷- فهیمه فرازان مهندسی برق فوق لیسانس

۲۱۳۸- عباس ملک  متالوژی فوق لیسانس

۲۱۳۹- عرفان نظری  مهندسی برق فوق لیسانس

۲۱۴۰- شهرام مقصودی صنایع غذائی فوق لیسانس

۲۱۴۱- سمیه جوکار برق فوق لیسانس

۲۱۴۲-منصور یونسی عمران فوق لیسانس

۲۱۴۳- محمد محسنی فعال فرهنگی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

۲۱۴۴- محمد حجازی فعال دانشجویی

۲۱۴۵- سجاد جمشیدی فعال دانشجویی

۲۱۴۶- محمد پایدارفر فعال دانشجویی

۲۱۴۷- علی وثوقی فعال دانشجویی

۲۱۴۸- مسعود کاکاوند فعال دانشجویی

۲۱۴۹- محمد علی حسینی مهندسی عمران فوق لیسانس

۲۱۵۰- محسن تقی نژاد مهندسی منابع طبیعی فوق لیسانس

۲۱۵۱- الهام سوری معماری دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۵۲- محسن فروزان  معماری فوق لیسانس

۲۱۵۳- محمد   آبادی عمران فوق لیسانس

۲۱۵۴- مجتبی پیری مخابرات فوق لیسانس

۲۱۵۵- حسین شریفی  کامپیوتر فوق لیسانس

۲۱۵۶- مسعود آزاد کامپیوتر فوق لیسانس

۲۱۵۷- رامیار منوچهر عکاسی فوق لیسانس

۲۱۵۸- مهدی نوشادی عکاسی فوق لیسانس

۲۱۵۹- عباس حاجیان فیلم وتئاتر فوق لیسانس

۲۱۶۰- حسن دانشگر گرافیست فوق لیسانس

۲۱۶۱- یونس فقیه گرافیک فوق لیسانس

۲۱۶۲- فرهاد شیخ موسیقی فوق لیسانس

۲۱۶۳- فهیمه بقایی راد نقاشی فوق لیسانس

۲۱۶۴- محمد حسین زاده هنرهای ثجسمی فوق لیسانس

۲۱۶۵- محمد رنگچی هنرهای زیبا فوق لیسانس

۲۱۶۶- محسن محمدزاده هنری فوق لیسانس

۲۱۶۷- اعظم نیک ارتباط تصویر فوق لیسانس

۲۱۶۸-  رضا محمدی کارگردانی انیمیشن فوق لیسانس

۲۱۶۹- زهره عابدی کارگردانی فیلم وتئاتر فوق لیسانس

۲۱۷۰- هادی فیاض فلسفه هنر فوق لیسانس

۲۱۷۱- مسعود  شریف  زبان انگلیسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۷۲-رضا عباسی زبان انگلیسی فوق لیسانس

۲۱۷۳- هادی خوشام زبان شناسی فوق لیسانس

۲۱۷۴- رضا صحرانورد زبان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۷۵- سعید سروش  زبان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۷۶- سمیه قاضی مرادی زبان و ادبیات انگلیسی فوق لیسانس

۲۱۷۷- اعظم  فرزانه زبان و فرهنگ اردو دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۷۸- عبدالله   وهابی پرستاری فوق لیسانس

۲۱۷۹- نسرین صمدی  پرستاری فوق لیسانس

۲۱۸۰- محمد دهقان بیهوشی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۸۱- فرناد ایمانی بیهوشی دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۸۲- یاسر لبافی  طب کار دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۸۳-  مهدی سهرابی طب کار دکترای تخصصی غیر پزشکی

۲۱۸۴- رضا   تخصصی  دکترای تخصصی

۲۱۸۵- محمد  صابری  فلسفه دکترای تخصصی

۲۱۸۶- حسن داودنژاد فلسفه اخلاق دکتراتخصصی

۲۱۸۷- آرمان علوی روانشناسی دکترای تخصصی

۲۱۸۸- عزیزاله جنیدزاده ادبیات عربی دکترای تخصصی

۲۱۸۹- زهرا مرسل روانشناسی دکترای تخصصی

۲۱۹۰- محمد  گروس مدیریت تولید دکترای تخصصی

۲۱۹۱- وفا منفعل حقوق بین الملل دکترا تخصصی

۲۱۹۲- مجید علیاری  زبانهای باستانی دکترای تخصصی

۲۱۹۳- جواد  اسماعیلی علوم اجتماعی کارشناسی ارشد

۲۱۹۴-  علی محبی حقوق کارشناسی

۲۱۹۵- عبدالله قائمی الهیات وادیان ارشد

۲۱۹۶- حسن صادقی جامعه شناسی کارشناسی ارش

۲۱۹۷- عباس محسنی مدیریت آموزشی کارشناسی ارشد

۲۱۹۸- سارا آهنگر مدیریت دولتی کارشناسی ارشد

۲۱۹۹- مجید آریائی  کارشناس ادبیات

۲۲۰۰- علی  احمدی کارشناس ادبیات

۲۲۰۱- عبدالله بازیاری علوم سیاسی کارشناسی ارشد

۲۲۰۲- طیبه آتی ادببیات کارشناسی ارشد

۲۲۰۳- حسین  میرزا نایینی شیمی داروئی دکترای تخصصی

۲۲۰۴-  زینب حسنی شیمی تجزیه ارشد

۲۲۰۵- حمید  ملکی ریاضی ارشد

۲۲۰۶- لیلا ستاری فیزیولوژی پزشکی دکترای تخصصی

۲۲۰۷- پروانه لکوند زنان وزایمان تخصص

۲۲۰۸- صغری تکلو رادیولوژی تخصص

۲۲۰۹- لیلا ابراهیمی دندانپزشکی تخصص

۲۲۱۰- پرستو پناهیان داروسازی دکترای حرفه ای

۲۲۱۱- گلنار ایزدی داروساز دکترا

۲۲۱۲- سیما قاسمی دندانپزشک دکترا

۲۲۱۳- حسین اسماعیلی چشم پزشکی تخصص

۲۲۱۴- اشرف آرمان عمومی دکترا

۲۲۱۵- زهره سلطانخواه عمومی دکترا حرفای

۲۲۱۶- کبری شریفات مهندسی صنایع دکترای تخصصی

۲۲۱۷- راضیه  اخوت برق  دکترای تخصصی

۲۲۱۸- رضا  اخوت برق دکترای تخصصی

۲۲۱۹- محمد  تهرانی کامپیوتر سخت افزار دکترای تخصصی

۲۲۲۰- داریوش جهان تیغ عمران کارشناسی

۲۲۲۱-  حامد موسوی  شیلات دکترا تخصصی

۲۲۲۲- بهروز ساقی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد

۲۲۲۳- مرتضی شوشتری ادبیات  کارشناسی ارشد

۲۲۲۴- فرهناز معبودی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد

۲۲۲۵- ناصر  احمدی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد

۲۲۲۶- رضا لهراسبی الهیات و علوم قرآن کارشناسی ارشد

۲۲۲۷- مرضیه رضازاده فلسفه کلام کارشناسی ارشد

۲۲۲۸- حجت جعفری حقوق کارشناسی

۲۲۲۹-  زهره  فریدون کناری الهیات و علوم قرآن کارشناسی ارشد

۲۲۳۰- رضا جهانی  الهیات فقه و حقوق کارشناسی ارشد

۲۲۳۱- امیر  وطنی فقه و مبانی حقوق اسلامی دکتری

۲۲۳۲- علی   جعفری زبان و ادبیات عرب دکتری

۲۲۳۳- محمد رضا عسگرپور زبان  انگلیسی دکتری

۲۲۳۴-  اعظم هاشمی علوم قرآن و حدیث کارشناسی ارشد

۲۲۳۵- مصطفی قیصری  دکتری

۲۲۳۶- رضا بیات علوم نظامی کارشناسی ارشد

۲۲۳۷- ابوذر  قبادی حقوق خصوصی کارشناسی ارشد

۲۲۳۸- مریم آخوندی الهیات وفلسفه کلام دکتری

۲۲۳۹- سپیده  دستی مهندسی شیمی کارشناسی ارشد

۲۲۴۰- حسن علیمرادی مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد

۲۲۴۱- حسن  گلشنی شیلات اکولوژی آبزیان کارشناسی ارشد

۲۲۴۲-  جمشید  خدادادی فیزیک حالت جامع کارشناسی ارشد

۲۲۴۳- علی موحدی جغرافیا و برنامه ریزی دکتری

۲۲۴۴- بهنام پاشایی زمین شناسی کارشناسی ارشد

۲۲۴۵- زهرا عباسیان روانشناسی عمومی کارشناسی ارشد

۲۲۴۶- فاضل خاموشی روانشتاسی بالینی دکتری

۲۲۴۷- فاطمه پیردوست روانشناسی شخصیت کارشناسی ارشد

۲۲۴۸- سیروان ابراهیم زاده مشاوره خانواده کارشناسی ارشد

۲۲۴۹- کلثوم زراعی  روانشناسی شخصیت کارشناسی ارشد

۲۲۵۰- رضا فلاح  روانشناسی کارشناسی ارشد

۲۲۵۱- صدیقه مظفر روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد

۲۲۵۲- نگار مصطفوی زیست شناسی کارشناسی ارشد

۲۲۵۳- سمیرا حاج حیدری دندانپزشکی دکتری

۲۲۵۴- فاطمه  کرمیان دندانپزشکی دکتری

۲۲۵۵- مهناز تقویان ژنتیک کارشناسی ارشد

۲۲۵۶- فرزانه جمال زده طب دکتری

۲۲۵۷- هومن  عطا طب دکتری

۲۲۵۸-  اکبر خدادوست طب دکتری

۲۲۵۹- معصومه  یاری طلب طب دکتری

۲۲۶۰- حمید معارف طب دکتری

۲۲۶۱- مریم آبادی طب دکتری

۲۲۶۲- حسین  پاکان طب دکتری

۲۲۶۳- زینب  جعفری اصل طب دکتری

۲۲۶۴- محبوبه  یاری طب دکتری

۲۲۶۵- محمد  ابراهیمی پور دامپزشکی دکتری

۲۲۶۶- حامد حاج ابوالحسنی بیوشیمی کارشناسی ارشد

۲۲۶۷- پژمان آقایی نسب آبادی طب دکتری

۲۲۶۸- محمد رضا فرامرزی طب دکتری

۲۲۶۹- غلامرضا  شاهی طب دکتری

۲۲۷۰- رضا  کریم دامپزشکی دکتری

۲۲۷۱- بهمن خالص نژاد دامپزشکی دکتری

۲۲۷۲-  محمود مرتضایی طب دکتری

۲۲۷۳- سارا نریمانی طب دکتری

۲۲۷۴- سمیرا نریمانی طب دکتری

۲۲۷۵- باقر هداوند طب دکتری

۲۲۷۶-  حسن اینانلو ارولوژی فوق تخصص

۲۲۷۷- مهدی  خاکی جراحی پلاستیک متخصص

۲۲۷۸- مسعود ترابی  طب دکتری

۲۲۷۹- مهریا اعتمادی طب دکتری

۲۲۸۰-  جلال مهاجرانی طب دکتری

۲۲۸۱- مهسا  زحمتکش طب دکتری

۲۲۸۲- محمد صادق   دندانپزشکی دکتری

۲۲۸۳- خدیجه خرم جاه دندانپزشکی دکتری

۲۲۸۴- شهلا  شاهسوند ژنتیک مولکولی دکتری

۲۲۸۵- سمیه رهگذر طب دکتری

۲۲۸۶- هادی کاظمی طب متخصص اطفال

۲۲۸۷- مژگان یزدانی طب دکتری

۲۲۸۸- حمید حسنی طب دکتری

۲۲۸۹- رحیم  قلیچ وند دندانپزشکی دکتری

۲۲۹۰- اسماعیل  مشقی طب دکتری

۲۲۹۱- رشید کمانیان دامپزشکی دکتری

۲۲۹۲- فاطمه  کمالی طب دکتری

۲۲۹۳- آزاده  جمال زاده دندانپزشکی دکتری

۲۲۹۴- جابر ابراهیمی فوق لیسانس تربیت بدنی  اردبیل

۲۲۹۵- سعید شکری  دانشجویی مدیریت اردبیل

۲۲۹۶- علی اکبری   لیسانس علوم تربیتی اردبیل

۲۲۹۷-  مهدی صابر  بسیجی فعال اردبیل

۲۲۹۸- مجید شرافت خواه  فوق لیسانس اردبیل

۲۲۹۹- بهرام سیدین    فوق لیسانس اردبیل اردبیل

۲۳۰۰- بابک دلنواز   فوق لیسانس  اردبیل

۲۳۰۱- جهان صادقی اشرافی  کارشناس ارشد حسابداری اردبیل

۲۳۰۲- محمدرحیم زاده  کارشناس ارشد اردبیل

۲۳۰۳- سید علی موسویان فوق لیسانس اردبیل

۲۳۰۴- محمد صامی  لیسانس  اردبیل

۲۳۰۵- علی امانی   لیسانس  اردبیل

۲۳۰۶- توحید حسینی لیسانس  اردبیل

۲۳۰۷- رحیم فهیمی   لیسانس اردبیل

۲۳۰۸- رضا صفری  لیسانس اردبیل

۲۳۰۹- بهروز ولیزاده   لیسانس اردبیل

۲۳۱۰- داور جعفری    لیسانس اردبیل

۲۳۱۱- هوشنگ جبار پور   لیسانس اردبیل

۲۳۱۲- رضا مراد علی اوغلی   لیسانس اردبیل

۲۳۱۳- بهزاد آهنگری   لیسانس اردبیل

۲۳۱۴- علی فتوحی    لیسانس اردبیل

۲۳۱۵- مجتبی شهابی فرد   لیسانس اردبیل

۲۳۱۶- حسن عزیزی   لیسانس اردبیل

۲۳۱۷- صحبت سعیدوند   لیسانس اردبیل

۲۳۱۸- سیامک میرزاپور   لیسانس اردبیل

۲۳۱۹- سید احمد مسعودیان   لیسانس اردبیل

۲۳۲۰- داور دلاوری   لیسانس اردبیل

۲۳۲۱- وحیده نجاتی   لیسانس اردبیل

۲۳۲۲- الناز تارخ   لیسانس اردبیل

۲۳۲۳- حنانه افشاری   لیسانس اردبیل

۲۳۲۴- سارا صنعتی    لیسانس اردبیل

۲۳۲۵- صابر احمدی    لیسانس اردبیل

۲۳۲۶- عباس حسینی ارشاد   لیسانس اردبیل

۲۳۲۷- عبدالرحیم دشتی    لیسانس اردبیل

۲۳۲۸- شهرام روحی    لیسانس اردبیل

۲۳۲۹- احمد قربانی  پدر شهید  اردبیل

۲۳۳۰- داور غنی زاده   لیسانس اردبیل

۲۳۳۱- علیرضا جهانشاهی    لیسانس اردبیل

۲۳۳۲- ولی جهانشاهی   لیسانس اردبیل

۲۳۳۳- ناصر جعفری نمین    لیسانس اردبیل

۲۳۳۴- ابراهیم جعفری   لیسانس اردبیل

۲۳۳۵- اسماعیل صفوی     لیسانس اردبیل

۲۳۳۶- علیرضا مدد پور     لیسانس اردبیل

۲۳۳۷- شبنم ولیزاده   لیسانس اردبیل

۲۳۳۸- نوید قاسمی نژاد     لیسانس اردبیل

۲۳۳۹- یعقوب مولایی     لیسانس اردبیل

۲۳۴۰- شبنم بهروزی      لیسانس اردبیل

۲۳۴۱- یحیی پنده       لیسانس اردبیل

۲۳۴۲- وحید پیرسیاوش      لیسانس اردبیل

۲۳۴۳- یوسف ناظر   لیسانس اردبیل

۲۳۴۴- مقصود امانی   لیسانس اردبیل

۲۳۴۵- مقصود حاتمی   لیسانس اردبیل

۲۳۴۶- بهنام دشتی   لیسانس اردبیل

۲۳۴۷- حاج حجت رجزی  آزاده اردبیل

۲۳۴۸- رضا رضازاده   لیسانس اردبیل

۲۳۴۹- ابراهیم علایی   لیسانس اردبیل

۲۳۵۰- ناصر حاتمی   لیسانس اردبیل

۲۳۵۱- ناصر نخلستانی   لیسانس اردبیل

۲۳۵۲- ارشد خانی   لیسانس اردبیل

۲۳۵۳- حمید غلامی   لیسانس اردبیل

۲۳۵۴- عادل دلنواز   لیسانس اردبیل

۲۳۵۵- مهندس علیرضا نوربالا کارشناسی ارشد کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد

۲۳۵۶- اسماعیل عالی- کارشناس ارشد کشاورزی اردبیل

۲۳۵۷- ابراهیم موسی‌زاده – کارشناس ارشد حقوق اردبیل

۲۳۵۸- ابراهیم کرامتی – عضو شورای استان اردبیل

۲۳۵۹- احد رحیمی – معلم اردبیل

۲۳۶۰- محمد قائمی – معلم اردبیل

۲۳۶۱- بهروز گنجی – روزنامه‌نگار اردبیل

۲۳۶۲- سیدجبرائیلی سیدموسوی – مهندس عمران اردبیل

۲۳۶۳- حبیب شعاع – کارشناس IT اردبیل

۲۳۶۴- اصغر جوادی – معلم اردبیل

۲۳۶۵- داور صبر – مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۶۶- ناصر اسدی – مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۶۷- علی شیران- مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۶۸- حیدر ارمغان – کارشناس ارشد کشاورزی- مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۶۹- حامد نفتی‌زاده – کارشناس ارشد زیست‌‌شناسی اردبیل

۲۳۷۰- پیمان مرادزاده – کارشناس ارشد عمران اردبیل

۲۳۷۱- محمد ابراهیمی- کارشناس حقوق اردبیل

۲۳۷۲- محمد علایی – کارشناس IT اردبیل

۲۳۷۳- شهرام مطمئن – دکترای ریاضی اردبیل

۲۳۷۴- ابراهیم نوریان – مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۷۵- احد نخستین گلدوست – مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۷۶- میرعلی معصومی – مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۷۷- سیف‌‌اله آقاجانی- مدرس دانشگاه اردبیل

۲۳۷۸- جمال کریم کریم‌نیا – کارشناس ارشد تاریخ اردبیل

۲۳۷۹- دکتر فریدون مرتضوی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۳۸۰- دکتر شهریار نظری متخصص پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران

۲۳۸۱- دکتر خدیجه مقدم رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۲۳۸۲- دکتر راحله معین آرا رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۲۳۸۳- رضا الوندی لیسانس زیست شناسی دانشگاه همدان

۲۳۸۴- مهدی طهماسبی لیسانس ادبیات دانشگاه همدان

۲۳۸۵- نیما رضایی لیسانس فیزیک دانشگاه مشهد

۲۳۸۶- علی رهنما لیسانس ادبیات عرب دانشگاه تهران

۲۳۸۷- محمد حسین کامیابی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

۲۳۸۸- الهام بهاری لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

۲۳۸۹- دکتر محمد نوروزی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۲۳۹۰- رضا میرزایی فوق لیسانس کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۲۳۹۱- اعظم کریمی لیسانس اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

۲۳۹۲- زهرا کریمی لیسانس الهیات حوزه علمیه قم

۲۳۹۳- اعلی خلفی لیسانس پرستاری

۲۳۹۴- هادی کریمی لیسانس مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۲۳۹۵- اکرم السادات کریمی لیسانس معماری دانشگاه تهران

۲۳۹۶- وحید سوری فوق لیسانس برق دانشگاه اراک

۲۳۹۷- عباس خدابخشی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران

۲۳۹۸- علی خدابخشی لیسانس مدیریت دانشگاه همدان

۲۳۹۹- علی دانایی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

۲۴۰۰- وحید خلج لیسانس کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی

 


انتهای خبر