فشارهای هواداران سردار را تسلیم کرد/ جعفری رسما از تراکتورسازی کنار رفت

سرانجام با فشارهای هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی و موافقت هیئت مدیره باشگاه، محمد حسین جعفری از مدیر عاملی این تیم رسما خداحافظی کرد. جعفری امروز با انتشار متن استعفای خود، از باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش خداحافظی نمود. به گزارش اعتدال پرس، بعد از این استعفا گمانه زنی ها برای جایگزینی جعفری آغاز شده است و […]

image_pdfimage_print

سرانجام با فشارهای هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی و موافقت هیئت مدیره باشگاه، محمد حسین جعفری از مدیر عاملی این تیم رسما خداحافظی کرد.

جعفری امروز با انتشار متن استعفای خود، از باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش خداحافظی نمود.

به گزارش اعتدال پرس، بعد از این استعفا گمانه زنی ها برای جایگزینی جعفری آغاز شده است و طبق شنیده ها بازهم گزینه های نظامی از جمله گزینه های مطرح برای مدیریت باشگاه تراکتورسازی است.

این گزارش حاکی است، پورجمشیدیان در گفتگویی از قبول استعفای جعفری توسط هیئت مدیره باشگاه خبر داد.

فرمانده سپاه عاشورا با تائید استعفای جعفری از تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی برای انتخاب سرپرست موقت برای مدیریت این باشگاه خبر داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: مهندس زینی زاده قائم مقام باشگاه تراکتورسازی به عنوان سرپرست موقت مدیریت این باشگاه انتخاب شده و در روزهای آتی گزینه های سمت مدیرعامل جدید تراکتورسازی  در جلسات هیئت مدیره بررسی و بعد از توافق نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

گفتنی است در پی حاشیه های چند وقت اخیر پیرامون تیم تراکتورسازی که منجر به نتایج ناامیدکننده در بازیهای لیگ برتر و قهرمانی آسیا شد، هواداران تراکتورسازی و رسانه های استان مدیرعامل باشگاه را مقصر اصلی این وقایع دانسته و خواستار استعفای وی شده بودند که این اعتراضات با اخراج چند روز پیش سرمربی محبوب تیم به اوج رسیده و حتی منجر به تهدید و اولتیماتوم هواداران شده بود.

انتهای خبر