خبرهای امیدوارکننده از حضور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری

شنیده‌ها حاکی از آن است که سعید جلیلی تصمیم خود را برای حضور در انتخابات گرفته و در طول هفته گذشته جلسات متعددی با نخبگان و گروه‌های مختلف داشته است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت تریبون مستضعفین، شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر سعید جلیلی تصمیم خود برای حضور در انتخابات […]

image_pdfimage_print

شنیده‌ها حاکی از آن است که سعید جلیلی تصمیم خود را برای حضور در انتخابات گرفته و در طول هفته گذشته جلسات متعددی با نخبگان و گروه‌های مختلف داشته است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت تریبون مستضعفین، شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر سعید جلیلی تصمیم خود برای حضور در انتخابات گرفته است و در طول هفته گذشته جلسات متعددی با نخبگان و گروه‌های مختلف داشته است.

جلیلی حدود ده روز پیش بعد از ۲۱ سال با سفر به یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور با یاران شهید خود تجدید پیمان کرده است وپس از آن جلسات منظم و فشرده‌ای را با اساتید حوزه و دانشگاه و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در خصوص انتخابات برگزار کرده است.

در همین راستا روز گذشته با پیغام به ستاد مردمی حیات طیبه، دعوت مردمی از جلیلی با اشاره به منع قانونی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خواستار لغو برنامه‌ اهدای طومارهای مردمی به دفترش شده بود، که علی رغم کنسل شدن برنامه گروه‌های مختلف مردمی تا غروب آفتاب به محل برگزاری برنامه مراجعه کرده بودند.

علی باقری معاون دبیرشورای عالی امنیت ملی و عضو ارشد مذاکره کننده ایران با ۵+۱ روز گذشته سکوت را شکست و به افشاگری و پاسخ‌گویی به شبهات مطرح شده توسط کاندیداها در مورد مذاکرات هسته‌ای پرداخت.

انتهای خبر