لاریجانی آخر هفته در تبریز

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنگره بین المللی هنرهای اسلامی و صنایع دستی، ویژگی ها و دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی فردا پنجشنبه به تبریز سفر می کند. به گزارش اعتدال پرس ، در کنار این همایش بین المللی، نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی و دستاوردهای هنرمندان کشور در هشت محور هنر […]

image_pdfimage_print

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنگره بین المللی هنرهای اسلامی و صنایع دستی، ویژگی ها و دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی فردا پنجشنبه به تبریز سفر می کند.

به گزارش اعتدال پرس ، در کنار این همایش بین المللی، نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی و دستاوردهای هنرمندان کشور در هشت محور هنر و صنایع فلزی، هنر و صنایع چوب، هنر و صنایع شیشه، سفالگری، فرش، خوشنویسی، کتاب آرایی و کتاب سازی در حوزه آموزشی و آکادمیک به نمایش گذاشته شده است.

این کنگره به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز مطالعات تاریخ، هنر و فرهنگ اسلامی (ircica) و دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز برگزار و هنرمندانی از کشورهای فرانسه، چین، آفریقای جنوبی، ازبکستان، تاجیکستان، یمن، ترکیه، تونس، سوئیس، امارات، مصر، بوسنی، پاکستان، مراکش، لیبی، لبنان، موریتانی و مالزی حضور دارند.

انتهای خبر