آخرین شنیده ها از ردصلاحیت شدگان شورا در تبریز/ سلب صلاحیت چند عضو سابق شورای شهر و فشار غیرقانونی برای انصراف چهره های غیرخودی!

با اتمام مهلت بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر تبریز توسط هیئت های نظارت خبر می رسد ۸۹ نفر از ثبت نام شدگان موفق به کسب صلاحیت لازم نشده اند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع رسانه ای، از ۴۸۳ نفر کاندیدای ثبت نامی در شهر تبریز، ۸۹ نفر توسط […]

image_pdfimage_print

با اتمام مهلت بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر تبریز توسط هیئت های نظارت خبر می رسد ۸۹ نفر از ثبت نام شدگان موفق به کسب صلاحیت لازم نشده اند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع رسانه ای، از ۴۸۳ نفر کاندیدای ثبت نامی در شهر تبریز، ۸۹ نفر توسط هیئت های نظارت رفع شده اند که در میان رد صلاحیت شدگان اسامی ۴ نفر از اعضای شوراهای سابق شهر تبریز و شهرداران این کلانشهر نیز به چشم می خورد.
این گزارش حاکی است، تعدادی از کاندیداها که بحث رد صلاحیت شان مطرح بوده، با توصیه برخی مراجع انصراف خود را پیش از اعلام نتایج هیئت نظارت اعلام کرده اند.

این در حالیست که متاسفانه شنیده شد، تعدادی دیگر از کاندیداها نیز که از سوی برخی عناصر و مدیران غیر مسئول غیر خودی تشخیص داده شده و دارای شانس رای بالا بوده اند با جوسازی های مختلف، تهدید به رد صلاحیت شده و جهت انصراف داوطلبانه تحت فشار قرار گرفته اند. (اعتدال پرس در این خصوص و افشای برخی تحرکات غیرقانونی پشت پرده، در مطالب بعدی بیشتر خواهد نوشت)
همچنین به نوشته نصرنیوز، لیندا گرامی آذر عضو سابق شورای اسلامی شهر تبریز که در این دوره نیز ثبت نام کرده بود به دلایلی نامشص انصراف خود را اعلام کرده است.
این گزارش حاکی است، در حوزه انتخابیه تبریز ۴۸۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۴۳۵ نفر مرد و ۴۸ نفر زن هستند که در پایان ۲۱ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۸ نفر نیز عضو علی البدل معرفی می‌شوند.

انتهای خبر