نماینده تبریز اعلام کرد: اغلب نمایندگان فراکسیون رهروان موافق وزیر پیشنهادی نیستند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، درباره نظر مجلس نسبت به انتخاب نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: به نظر می‌رسد فضای مجلس نسبت به معرفی وی به عنوان وزیر علوم مثبت نیست. به گزارش اعتدال پرس، علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در […]

image_pdfimage_print

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، درباره نظر مجلس نسبت به انتخاب نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: به نظر می‌رسد فضای مجلس نسبت به معرفی وی به عنوان وزیر علوم مثبت نیست.

به گزارش اعتدال پرس، علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ادامه داد: با وجود آنکه من موافق معرفی نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم هستم اما تاکنون نمایندگان نسبت به انتخاب وی اقناع نشده‌اند و جو مناسبی برای رای اعتماد به نیلی احمدآبادی در مجلس حاکم نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه به نظر می‌رسد تاکنون نیلی احمدآبادی نتوانسته نظر نمایندگان را به خود جلب کند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های برخی از نمایندگان برای افزایش رای اعتماد به نیلی احمدآبادی اما تاکنون این تلاش‌ها بی‌ثمر بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تاکید کرد:‌ اگرچه در  بین اعضای فراکسیون رهروان ولایت نظرات موافقی نیز نسبت به وی وجود دارد اما اغلب نمایندگان با انتخاب وی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مخالف هستند.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: البته تا بعدازظهر امروز زمان باقی است تا نیلی احمدآبادی بتواند نظر نمایندگان را جلب کند.

انتهای خبر