خروجی عجیب نشست هیئت مدیره تراکتورسازی برای تعیین مدیرعامل/ تصمیمی که بوی سیاست و رفاقت می دهد تا ورزش

در کمتر از یک هفته از استعفای سردار جعفری از مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز، اعضای هیئت مدیره با برگزاری جلسه ای تکلیف مدیریت این باشگاه بزرگ و محبوب آذربایجان را مشخص کرد. با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر و لزوم انتخاب سریع مدیرعامل تیم پرطرفدار تبریزی برای حضور قدرتمند در فصل آینده رقابت های […]

image_pdfimage_print

در کمتر از یک هفته از استعفای سردار جعفری از مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز، اعضای هیئت مدیره با برگزاری جلسه ای تکلیف مدیریت این باشگاه بزرگ و محبوب آذربایجان را مشخص کرد.

با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر و لزوم انتخاب سریع مدیرعامل تیم پرطرفدار تبریزی برای حضور قدرتمند در فصل آینده رقابت های لیگ برتر، هیئت مدیره ی تیم تراکتورسازی جلسه ای را پیرامون این موضوع تشکیل داد.

در این جلسه که برخی مسئولین شهری و استانی نیز حضور داشتند، هیئت مدیره باشگاه با برگزاری جلسه ظهر امروز مدیر عامل جدید را معرفی نمود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آناج در این جلسه که آقایان کارگری، غزنوی، مجتهدی، دلفکار، مهندس ابراهیمی، رضایی،سردار جعفری و سردار پورجمشیدیان به عنوان ناظر هیئت مدیره حضور داشتند، حمید زینی زاده قائم مقام سابق باشگاه به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب شد.

در این جلسه پورجمشیدیان به عنوان رئیس هیات مدیره و عضو ناظر و دل فکار به عنوان سخنگوی هیات مدیره انتخاب شد و نوین شهردار تبریز به عنوان عضو جدید هیات مدیره تراکتور سازی برگزیده شد!

با مشخص شدن تکلیف مدیر عامل باشگاه روند تسویه حساب بازیکنان و معرفی سرمربی جدید تسریع میشود و امید ان میرود که طی چند روز آینده مربی جدید باشگاه محبوب آذربایجان معرفی شود.

این گزارش حاکسیت جلسه هیئت مدیره از ساعت 14 ظهر در اتاق مدیر برگزار شد,در این جلسه مهندس بخشی نماینده کوثر نیز حضور داشت.

* گفتنی است طرفداران این تیم پرافتخار و محبوب انتظار داشتند در راس مدیریت این باشگاه ورزشی، فردی ورزشی و دارای سابقه مدیریت بالا قرار گیرد که با تصمیمات امروز هیئت مدیره مشخص شد چرخهای تراکتور کماکان با دستان جعفری و دوستان نظامی اش خواهد چرخید.

انتهای خبر