دبیر جدید دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشر اسلامی در تبریز معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی با حضورمالک اژدر شریفی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و رئیس هیئت امنای دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشراسلامی و اعضای هیئت اجرایی این دفتر در محل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات و […]

image_pdfimage_print

مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی با حضورمالک اژدر شریفی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و رئیس هیئت امنای دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشراسلامی و اعضای هیئت اجرایی این دفتر در محل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات و فعالیت های وحید کاظم زاده در طول ۷ سال مسئولیت دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشراسلامی، سید محمدمسعود نقیب از حقوقدانان و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی به عنوان دبیر جدید دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی انتخاب و معرفی شد.

در حکمی که به امضای مالک اژدر شریفی رئیس هیئت امنای دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی رسیده خطاب به جناب آقای سید محمدمسعود نقیب آمده است:سید محمدمسعود نقیب  به عنوان دبیر جدید دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشر اسلامی انتخاب و معرفی شد.

با عنایت به دانش حقوقی، سوابق خدمت متعهدانه و تجارب مدیریتی ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت « دبیر دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی » منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم هیئت امنای دفتر و همیاران حقوق بشر، در راستای تبیین و بسط حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی موفق باشید.

در اینجا وظیفه خود می‌دانم از زحمات و خدمات صادقانه آقای وحید کاظم زاده و همیاران حقوق بشر که در طول ۷ سال گذشته در انجام وظایف خود همت نمودند؛ تشکر و قدردانی کنم. دوام توفیقات جناب عالی را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای خبر