تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی همچنان ادامه دارد/ خداحافظی پوررجب از شرکت آب و فاضلاب استان

سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس،انتصابات دولت یازدهم در استان همچنان ادامه دارد و دامنه این تغییرات، ادارات غیرسیاسی و تخصصی را نیز در برگرفته و آنطور که از قرائن بر می آید، اندک مدیران باقی مانده از دولت قبل در تدارک تحویل مناصب خود به تیم […]

image_pdfimage_print

سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس،انتصابات دولت یازدهم در استان همچنان ادامه دارد و دامنه این تغییرات، ادارات غیرسیاسی و تخصصی را نیز در برگرفته و آنطور که از قرائن بر می آید، اندک مدیران باقی مانده از دولت قبل در تدارک تحویل مناصب خود به تیم جدید هستند.

در جدیدترین تغییر مدیریتی در استان، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علیرضا ایمانلو را به عنوان سرپرست آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب کرد.

ایمانلو سرپرست جدید این شرکت ، پیش از این معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بوده و مدیریت آبفای شهرستان مراغه را هم در کارنامه کاری خود دارد.ایمانلو جایگزین پوررجب شد

رضا پورجب پیش از این حدود شش سال به عنوان مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی فعالیت کرده بود که در این مدت کارنامه خوبی بخصوص در مدیریت بحران آب شرب شهر تبریز در مقاطع مختلف از خود بر جای گذاشته بود.

گفته می شود مهندس پوررجب، قرار است در یکی از پستهای مدیرتی حوزه شرکت آب و فاضلاب در تهران مشغول بکار شود.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، مدیران امور مالیاتی، اقتصاد و دارایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، شرکت گاز، بیمه ایران، شرکت شهرک های صنعتی و دامپزشکی از معدود روسای باقی مانده از دولت قبلی در مناصب مدیریتی استان هستند.

انتهای خبر