زمزمه های واگذاری امتیاز گسترش فولاد در لیگ برتر به تیم پیکان

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: پنج‌شنبه آخرين جلسه هيئت مديره باشگاه براي حضور در ليگ برتر برگزار مي‌شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس،رسول خطيبي در مورد وضعيت گسترش فولاد تبريز براي ماندن در ليگ برتر با توجه به شرايطي که براي شهرداري تبريز پيش آمد، گفت: من امروز با آقاي […]

image_pdfimage_print

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: پنج‌شنبه آخرين جلسه هيئت مديره باشگاه براي حضور در ليگ برتر برگزار مي‌شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس،رسول خطيبي در مورد وضعيت گسترش فولاد تبريز براي ماندن در ليگ برتر با توجه به شرايطي که براي شهرداري تبريز پيش آمد، گفت: من امروز با آقاي سمندر مديرعامل باشگاه ديدار داشتم و با او در اين مورد صحبت کردم. قراراست روز پنج‌شنبه آخرين جلسه هيئت مديره باشگاه گسترش فولاد در اين زمينه برگزار شود. اينکه آنها مي‌خواهند در ليگ برتر بمانند يا نه؟ پيش از اين نيز هيئت مديره باشگاه جلسه‌هايي در اين زمينه داشت.

به گزارش فارس ، وي ادامه در مورد شايعه واگذاري امتياز گسترش فولاد به پيکان گفت: اين مسئله در حد شايعه است و بايد ابتدا تکليف گسترش فولاد مشخص شود بحث واگذاري امتياز باشگاه فعلا در حد حرف است اما گسترش فولاد چه در ليگ برتر باشد چه در ليگ يک سياستش جوانگرايي و استفاده از بازيکنان بومي هست و خواهد بود.

انتهای خبر