انتقاد عضو شورای شهر تبریز از عملکرد نامناسب سازمان فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی/ شیری آذر: متأسفم از اینکه عضو شورای شهر تبریز هستم!

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به عملکرد نامناسب سازمان صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز که درهای این حوزه باز شده است و همه ما در سخنرانی ها به آمار و ارقام تاکید داریم ولی عملکرد ما در این حوزه مناسب نیست. به گزارش اعتدال پرس، فریدون بابایی اقدم […]

image_pdfimage_print

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به عملکرد نامناسب سازمان صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز که درهای این حوزه باز شده است و همه ما در سخنرانی ها به آمار و ارقام تاکید داریم ولی عملکرد ما در این حوزه مناسب نیست.

به گزارش اعتدال پرس، فریدون بابایی اقدم در نشست علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از سیستم جذب گردشگر در استان گفت: سازمان گردگشگری گزارشی ارایه کند و وضعیت جذب گردشگر استان را روشن کند. تبریز تبدیل به مکان استراحت عبوری توریست ها شده و مقصد اصلی آنها تهران و اصفهان و شیراز و … شده است.

این عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه بسیاری از کشورها درآمدهای کلانی از بخش گردشگری بدست می آورند،گفت: متأسفانه در تبریز علی رغم پتانسیل بالا در راستای جذب گردشگر برنامه ریزی نمی شود.

وی افزود: بسیاری از کشورها درآمدهای کلانی از بخش گردشگری بدست می آورند، ولی گردشگرانی که وارد تبریز می شوند، مقصد اصلی آنها اصفهان و شیراز است و آنها از این شهر به عنوان گذر و محل استراحت موقت استفاده می کنند.

بابایی خواستار توجه جدی شهرداری به موضوع جذب گردشگر شد و گفت: از سازمان  توسعه گردشگری شهرداری تبریز درخواست می کنم با آژانس های گردشگری جلسه برگزار کنند تا به راهکارهای مناسبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به تبریز اندیشیده شود.

شیری آذر: متأسفم از اینکه عضو شورای شهر تبریز هستم!شیری آذر

عضو شورای شهر تبریز گفت: از اینکه در پارلمانی حضور دارم که اعضای آن به دنبال سهم خواهی  هستند، متأسف هستم!

به گزارش ایسنا ، حبیب شیری آذر نیز در جلسه اخیر شورای شهر تبریز با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: اصلی ترین مشکل مردم تبریز بیکاری است؛ اما اعضای شورای شهر درگیر مسایل دیگر هستند.

وی افزود: تبریز از بودجه عمرانی استان سهم اش را نمی گیرد، اصحاب رسانه تبریز مشکل دارند و آثار تاریخی تبریز زیر خاک هستند، اعضای شورا باید بجای توجه به مسایل حاشیه ای به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای خبر