«سرافراز» جایگزین خود را انتخاب کرد/ انتصابات جدید رئیس تازه کار صداوسیما

نخستین جلسه شورای معاونین سازمان صداوسیما در دوره ریاست «محمد سرافراز» برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، اولین جلسه شورای معاونین سازمان صداوسیما در دوره ریاست «محمد سرافراز» بعد از ظهر امروز -دوشنبه ۱۹ آبان ماه- برگزار شد. بنا بر این گزارش، در این مراسم که معاونین بخش‌های مختلف حضور داشتند، سرافراز،‌ «محمد اخگری» را […]

image_pdfimage_print

نخستین جلسه شورای معاونین سازمان صداوسیما در دوره ریاست «محمد سرافراز» برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، اولین جلسه شورای معاونین سازمان صداوسیما در دوره ریاست «محمد سرافراز» بعد از ظهر امروز -دوشنبه ۱۹ آبان ماه- برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که معاونین بخش‌های مختلف حضور داشتند، سرافراز،‌ «محمد اخگری» را به عنوان معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما (سمت سرافراز قبل از ریاست) معرفی کرد.

به گزارش فارس،‌ اخگری پیش از این مدیرکل رادیوهای منطقه اروپا آمریکای برون مرزی، مدیر رادیو آلمانی،‌ مدیر آموزش برون مرزی و مدیر بخش رادیوی گروه تولید بوده است.

همچنین سرافراز در این جلسه «شاکر طاهری»  را که پیش از این مدیرکل اداری مالی معاونت برون مرزی بود به جای «محمدزاده» در سمت ذی‌حساب سازمان قرار داده است.

گفتنی است، رئیس جدید سازمان صداوسیما اولین تغییرات را از طبقه چهارم ساختمان شیشه‌ای این سازمان آغاز کرد و در اولین گام، «محمدمهدی طائب» را به عنوان رئیس دفتر خود انتخاب کرده بود.

طائب جایگزین بخشی رئیس دفتر دوره ضرغامی شده است.

محمد مهدی طائب پیش از این در پرس‌تی وی با سرافراز همکاری داشته است.

انتهای خبر