رقابت 416 کاندیدا برای کرسی های شورای شهر تبریز/ 59 نفر رد صلاحیت شدند+ اخبار مرتبط از رقابت لیستها و چهره های شاخص

فرماندار تبریز با اعلام این که 416 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرتبریز از بین 488 نفر تأیید صلاحیت شده اند، اظهار داشت: تا کنون 59 نفر از ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شده و 13 نفر نیز انصرف داده اند که آخرین آمار از تعداد و لیست کاندیداهای شورا در 12 خرداد […]

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز با اعلام این که 416 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرتبریز از بین 488 نفر تأیید صلاحیت شده اند، اظهار داشت: تا کنون 59 نفر از ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شده و 13 نفر نیز انصرف داده اند که آخرین آمار از تعداد و لیست کاندیداهای شورا در 12 خرداد از طریق سایت فرمانداری شهرستان تبریز اعلام خواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس، محمود چمنی با اعلام ثبت نام 1011 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز، سردرود، باسمنج، خسروشاه و روستاهای بخش مرکزی و خسروشاه، گفت: 21 نفر از این تعداد، انصراف داده و 96 نفر رد صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: 545 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای تبریز، سردرود، باسمنج و خسروشاه ثبت نام کرده اند که 467 نفر از این تعداد از طرف هیأت اجرایی انتخابات شهرستان تبریز، تأیید صلاحیت شده و 64 نفر رد صلاحیت شده اند.

2013-04-19 18.53.08      download

چمنی خاطرنشان ساخت: در شهرهای خسروشاه و باسمنج 5 نفر اعضای اصلی و 4 نفر عضو علی البدل، در سردرود 7 نفر عضو اصلی و 4 نفر علی البدل و در شهر تبریز 21 نفر عضو اصلی و 8 نفر عضو علی البدل خواهد بود که اولین وظیفه شورا پس از آغاز به کار، انتخاب شهردار در شهرها و انتخاب دهیار در روستاها خواهد بود.

فرماندار تبریز در پایان تصریح کرد: مردم هرجا که احساس تکلیف نموده اند دست به خلق حماسه زده اند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر استکبار جهانی به دست مردم و با حضور مردم در صحنه های مختلف بوده و امسال نیز با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی حماسه عظیم سیاسی در کشور خلق خواهد شد.

اخبار مرتبط:

لیست ها در صف عمارت شهرداری/ گزارش اختصاصی اعتدال پرس از ائتلاف های انتخاباتی شاخص در تبریز

خبر ویژه: کاندیداهای شاخص وارد میدان شدند/ خیز اصلاح طلبان برای شورا و ثبت نام همزمان نامزدهای جریان عدالتخواه/ ائتلاف های پیشتاز + تصاویر

آخرین شنیده ها از ردصلاحیت شدگان شورا در تبریز/ سلب صلاحیت چند عضو سابق شورای شهر و فشار غیرقانونی برای انصراف چهره های غیرخودی!

یاداشت اعتدال پرس: تراکتورسواری سرداران در انتخابات شوراها/ سرداران محترم! لطفا تراکتور را (دوباره) سیاسی نکنید

انتهای خبر