تغییرات جدید در منطقه آزاد ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری از راهبردهای اساسی این سازمان محسوب می شود. به گزارش اعتدال پرس، محسن خادم عرب باغی در آیین تودیع و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان افزود: ایفای نقش […]

image_pdfimage_print

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری از راهبردهای اساسی این سازمان محسوب می شود.

به گزارش اعتدال پرس، محسن خادم عرب باغی در آیین تودیع و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان افزود: ایفای نقش موثر در فضای رشد و توسعه اقتصادی و رویکرد تقویت سهم بازار صادرات کالاهای هدف در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اهتمام و فعالیت های صورت گرفته در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان فراگرد تحولات در این بخش مهم را باعث تشدید و بهبود فضای کسب و کار در منطقه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تعریف بسته های حمایتی و تشویقی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران، ارس را بیش از پیش به جایگاه ممتاز در بین مناطق آزاد کشور نزدیک می کند.

لازم بذکر است در حکم سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس آمده است: سیاست گذاری و برنامه ریزی برای جذب منابع و سرمایه های داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های اقتصادی، بررسی راهکارهای لازم بمنظور شناسائی منابع جدید حمایتی و جذب سرمایه، تلاش بمنظور ایجاد و جذب منابع درآمدی مناسب و پایدار، فراهم آوردن زمینه تولید کالا و خدمات و افزایش سطح اشتغال در منطقه، هماهنگی و کنترل امور مرتبط با نظارت و هدایت تشکل های صنفی که منجر به رشد و توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد از اهم ماموریت هایی است که انتظار می رود در تعامل با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در به ثمر رساندن آن نهایت اهتمام را معمول دارید.

در این آئین ابراهیم باقرزاده بعنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس معرفی و از خدمات علیار راستگو در یکسال فعالیت خود در این مسئولیت تقدیر بعمل آمد.Image title

ابراهیم باقرزاده متولد سال ۱۳۴۱ بوده و فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد. معاون لجستیک لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس، معاون طرح و برنامه و بودجه و معاون مهندسی لشکر ۳۱ عاشورا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و زنجان، قائم مقام بنیاد شهید استان اردبیل، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه سازندگی عاشورا( قرارگاه خاتم الانبیاء)، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) شمال غرب کشور، مدیرعامل شرکت خانه سازی و رئیس هیات مدیره شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، عضو هیات مدیره ۶ شرکت با فعالیت های چندمنظوره تجاری و صنعتی و مدیرعامل شرکت خودروسازی آرتاویل از جمله کارنامه مدیریتی وی می باشد.

گفتنی است چند روز پیش نیز دکتر سرمست معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ارس از جمع مدیران این سازمان خارج شد که هنوز جانشین وی تعیین نشده است.

انتهای خبر