یک انتصاب دیگر در هفته پر انتصاب استان: مدیرکل جدید دامپزشکی آذربایجان شرقی منصوب شد/ زندیه جای خود را به بهداد داد

در ادامه انتصابات اخیر استان، امروز صبح مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم که با حضور جاویدی معاون بهداشتی و پیشگیری و دکتر سواری، مدیر کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور و مدیران دستگاه های اجرایی در محل برگزار شد، از زحمات دکتر بهزاد زندیه […]

image_pdfimage_print

در ادامه انتصابات اخیر استان، امروز صبح مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم که با حضور جاویدی معاون بهداشتی و پیشگیری و دکتر سواری، مدیر کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور و مدیران دستگاه های اجرایی در محل برگزار شد، از زحمات دکتر بهزاد زندیه که تا پیش از این مسئولیت دامپزشکی استان را عهده دار بوده قدردانی و سکان هدایت این مجموعه به امیر حسین بهداد سپرده شد.

در این مراسم جاویدی با تاکید بر وظیفه خطیر سازمان دامپزشکی در خصوص بهداشت و امنیت غذایی تصریح کرد: ما با سلامت مردم در ارتباط هستیم، و بایستی جهت نیل به این هدف و براورده شدن خواسته‌های مردم از هیچ کوششی دریغ ننماییم .

معاون سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح ناوگان حمل و نقل جوجه یک‌روزه در کشور اشاره کرد وگفت با حمایت همه جانبه ادارات ذیربط و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می توان به این هدف مهم رسید.

وی ادامه داد :ما از لحاظ تولید مرغ، تخم مرغ جزو ۱۰ کشور اول دنیا هستیم و دست‌اندرکاران این بخش نیز باید توجه داشتهباشند که زمان نگهداری جوجه بیش از ۴۰ روز نشود، زیرا هم میزان بهره‌وری آن بسیار کاهش یافته، هم هزینه‌های بیشتری را به مدیران صنایع تحمیل می‌کند و هم با افزایش چربی، کیفیت اصلی خود را از دست می‌دهد.

وی بار دیگر بر کمبود اعتبارات در سازمان دامپزشکی تاکید کرد و گفت: امکانات ما بسیار محدودتر از آن است که بتوانیم این حجم عظیم فعالیت‌ها را انجام دهیم، ضمن اینکه کار برای انجام، بسیار زیاد است.

بنا به این گزارش، در ادامه دکتر امیرحسین بهداد، استفاده از تمام توان ظرفیت نیروی انسانی و گسترش ترویج و آموزش و نیز انجام امورات پیشگیرانه در کنترل بیماریها و نیز تقویت همه جانبه ادارات شهرستانها و افزایش رفاه و معیشت همکاران و استفاده از تمام توان بخش خصوصی را از الویت های کاری خود شمرد و جهت رسیدن به این اهداف حمایت بیش از پیش امام جمعه محبوب تبریز و استانداری و مجمع نمایندگان استان را خواستار شد. 

دکتر بهداد متولد تبریز بوده و دارای سوابق کاری متعدد و موفقی در بخشهای تخصصی و حوزه ای مختلف اداره کل دامپزشکی استان می باشد.

وی از نیروهای سیاسی و جوان استان است که ارتباطات سیاسی زیادی با برخی چهره های کشور و استان داشته و در سالهای اخیر به مهره ای تاثیرگذار در معادلات سیاسی استان تبدیل شده است.

انتصاب دکتر بهداد که جوانترین مدیرکل استان به شمار می رود، می تواند سیاست جوانگرایی در دولت روحانی ذر استان را نشان دهد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، انتصاب امروز چهارمین تغییر مدیریتی در استان در هفته جاری است که از انتصاب عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی شروع و با انتصاب معاون اقتصادی منطقه آزاد ارس و مدیرکل جدید بازرسی استانداری ادامه و به انتصاب امروز مدیرکل دامپزشکی استان رسید.

گفتنی است ۱۰ روز پیش نیز ۳ تن از فرمانداران استان تغییر پیدا کرده بودند.

این گزارش حاکی است طی چند روز آینده انتصابات جدید دیگری نیز در پیش می باشد.

 

خبر قبلی اعتدال پرس :

سوت قطار تغییرات دوباره به صدا درآمد

انتهای خبر