تشکیل اتاق فکر بررسی های استراتژیک در استان

دکتر میر رضا مجیدی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز از سوی سرپرست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مدیر اتاق فکر استانی دردانشگاه های استان آذربایجان شرقی منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در بخشی از […]

image_pdfimage_print

دکتر میر رضا مجیدی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز از سوی سرپرست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مدیر اتاق فکر استانی دردانشگاه های استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در بخشی از حکم دکتر حسام الدین آشنا و دکتر سید ضیا هاشمی به وی آمده است: با استناد به تفاهم نامه همکاری میان مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص راه اندازی اتاق های فکر استان در دانشگاه ها به موجب این حکم به عنوان مدیر اتاق فکر استانی در استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف اتاق فکر به ویژه ارتقای گفت و گوی ملی از طریق توسعه شبکه تعامل نخبگان استانی، در جهت بهبود سیاست گذاری های ملی و استانی موفق باشید.

همین گزارش حاکی است؛ اتاق فکر با اهدافی چون شناسایی و شبکه ای کردن نخبگان، افزایش ارتباط نخبگان با سیستم های اجرایی استانی و ملی، ارتقای سطح استفاده از نظرات نخبگان در مدیریت اجرایی، مسئله شناسی استان ها، ارزیابی برنامه های فعلی دولت، تشکیل سازمان های مردم نهاد راه اندازی شده است.

یادآور می شود:ریاست دانشکده شیمی، مدیریت امور پژوهشی و روابط بین الملل دانشگاه،مدیریت قطب شیمی پاک، ریاست بیمارستان ولیعصر گیلانغرب و انتشار بیش از۷۰ مقاله در مجلاتISI ، تالیف و ترجمه ۴ کتاب، اجرای ۵ طرح تحقیقاتی، ثبت یک مورد اختراع، ،از جمله سوابق اجرایی و علمی این استاد دانشگاه تبریز است.

انتهای خبر