انتصاب رئیس جدید مرکز اسناد ملی شمالغرب کشور در تبریز+ بیوگرافی مدیرکل جدید

 طی حکمی از سوی رئس کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران، رئیس جدید مرکز اسناد ملی شمالغرب کشور مرکز منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز اسناد شمالغرب کشور فردا سه شنبه با حضور صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی ایران، در تبریز برگزار می شود. در این مراسم که […]

image_pdfimage_print

 طی حکمی از سوی رئس کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران، رئیس جدید مرکز اسناد ملی شمالغرب کشور مرکز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز اسناد شمالغرب کشور فردا سه شنبه با حضور صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی ایران، در تبریز برگزار می شود.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح در محل خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود؛ از خدمات دکتر عزیز جوانپور رئیس سابق اسناد و کتابخانه ملی شمالغرب کشور در طول تصدی مسئولیت دو و نیم ساله اش تقدیر شده و سید محمد حسین آل هاشم به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی می شود.

سید محمد حسین آل هاشم از نیروهای باسابقه صدا و سیما بوده و پیش از این به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر پخش سیما و از چهار سال گذشته نیز به عنوان مدیر واحد برونمرزی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی مشغول فعالیت بوده است.

تودیع جوانپور و معارفه آل هاشم با حضور صالحی امیری در تبریز

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشد، متولد ۱۳۵۲ بوده و فرزند آیت الله آل هاشم روحانی محبوب و برجسته استان می باشد.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نهادی است که وظیفه جمع آوری، نگهداری و پژوهش اسناد تاریخی را بر عهده داشته و یکی از شعبات منطقه ای آن در شهر تبریز مستقر است.

جوانپور که پیش از انتصاب به عنوان رئیس مرکز اسناد شمالغرب ریاست واحدهای تبریز و علوم تحقیقات تبریز دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه داشته است؛ دو ماه پیش به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تجمیع شده ارومیه منصوب شده است.

گفتنی است علی رغم انتشار خبرهایی درباره برگزاری این برنامه در روز جاری، مسئول روابط عمومی این نهاد فرهنگی زمان برگزاری آیین تودیع و معارفه را صبح فردا سه شنبه اعلام کرد.

انتهای خبر