اقدام ابتکاری تبریزی ها برای تبلیغ دکتر جلیلی در نماز جمعه + فیلم

اعتدال پرس/این روزها همزمان با موج مردمی حمایت از جلیلی در سراسر کشور، هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری به صورت خودجوش اقدام به تبلیغ وی با استفاده از اقدامات ابتکاری و در عین حال ساده می کنند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، علاقمندان دکتر جلیلی در تبریز، در خیابان‌های […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس/این روزها همزمان با موج مردمی حمایت از جلیلی در سراسر کشور، هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری به صورت خودجوش اقدام به تبلیغ وی با استفاده از اقدامات ابتکاری و در عین حال ساده می کنند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، علاقمندان دکتر جلیلی در تبریز، در خیابان‌های منتهی به مصلای تبریز در یک ابتکار جالب اقدام به برپایی نشریات دیواری حیات طیبه کردند.

در این نشریات، ضمن معرفی دکتر سعید جلیلی، بخش‌هایی از دیدگاه‌های جلیلی در باب موضوعات مختلف منعکس شده است. علاوه بر نشریات دیواری، ویِژه‌نامه‌های حیات طیبه نیز در مسیرهای منتهی به مصلی توزیع شد. استقبال نمازگزاران از این نشریات جالب توجه بوده است.

کلیپ تهیه شده از این اقدام جالب را که هموطنان تبریزی برای بخش محصولات سایت حیات طیبه ارسال کرده اند می توانید از اینجا ببینید.

انتهای خبر