آیا شیاری سکان ریاست هیئت تکواندو استان را بدست می گیرد ؟

مدتی است که زمزمه واگذاری ریاست یکی از هیات های ورزشی قهرمانی استان به یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز به گوش میرسد. به گزارش اعتدال پرس، ریاست هیات های ورزشی توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز یکی دیگر از تنورهای داغی است که امروزه خواهان قابل توجهی به خود کسب کرده و نفوذ […]

image_pdfimage_print

مدتی است که زمزمه واگذاری ریاست یکی از هیات های ورزشی قهرمانی استان به یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز به گوش میرسد.

به گزارش اعتدال پرس، ریاست هیات های ورزشی توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز یکی دیگر از تنورهای داغی است که امروزه خواهان قابل توجهی به خود کسب کرده و نفوذ شورا را در مجموعه های ورزشی افزایش می دهد.

انتخابات هیات تکواندو استان بزودی انجام خواهد شد اما در این میان گزینه ای که برای انتخاب ریاست هیات وجود دارد در کنار اساتید این حرفه، نام دکتر علی شیاری عضو شورای شهر تبریز نیز به چشم میخورد.

دکتر شیاری - شورای شهر تبریزاما در این میان توانایی اداره کردن هیات ورزشی هدف نیز از مباحث مهم و قابل بحث می باشد که از دیرباز با حاشیه های فراوانی همراه بوده و هست.

رشته رزمی تکواندو از استعداد خاصی در استان آذربایجانشرقی برخوردار است و رشته ای پرافتخار برای استان می باشد و ریاست هیات تکواندو استان شخصی استاد و صاحب نظر در این رشته را می طلبد تا مانند رشته های ورزشی دیگر وارد گود سیاسی و حاشیه های هرز نشود.

ریاست هیات تکواندو استان زیر نظر استاد کاظم طوفانبخش می باشد لازم به ذکر است در دوران طوفان بخش فعالیت های زیادی در جهت ارتقای سطح کیفی آموزش تکواندو استان انجام گرفته است و شایسته تقدیر می باشد.

انتخابات هیات تکواندو استان بزودی انجام خواهد شد اما در این میان گزینه ای که برای انتخاب ریاست هیات وجود دارد پس از اساتید این حرفه نام دکتر علی شیاری عضو شورای شهر تبریز به چشم میخورد و از احتمال انتخاب بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است مدتی است که حضور علی شیاری در برنامه های هیات تکواندو استان پررنگ شده است.

منبع:سخن پرس

انتهای خبر