ادامه اعتصاب کارگران در کمپرسور سازی تبریز/ کارگران کمپرسورسازی تبریز مانع خروج ابزار کارشان از کارخانه شدند

کارگران شرکت کمپرسور سازی تبریز شب جمعه با ازدحام در جلوی شرکت کمپرسور سازی تبریز تا ساعت ۲ نیمه شب دست به اعتصاب زدند. به گزارش اعتدال پرس، خبر رسید که کارگران این کارخانه شب جمعه از ساعت ۲۰ با ازدحام در جلوی شرکت کمپرسور سازی تبریز و با همکاری بیش از ۳۰ خودروی نیروی […]

image_pdfimage_print

کارگران شرکت کمپرسور سازی تبریز شب جمعه با ازدحام در جلوی شرکت کمپرسور سازی تبریز تا ساعت ۲ نیمه شب دست به اعتصاب زدند.

به گزارش اعتدال پرس، خبر رسید که کارگران این کارخانه شب جمعه از ساعت ۲۰ با ازدحام در جلوی شرکت کمپرسور سازی تبریز و با همکاری بیش از ۳۰ خودروی نیروی انتظامی و کارگران تا ساعت دو نیمه شب روز جمعه در کارخانه کمپرسور سازی تجمع کردند.

گزارشات رسیده به اعتدال پرس حاکی است، علت برگزاری این تجمع، جلوگیری از خروج ماشین آلات و سوخت موجود در این کارخانه توسط مسئولین آن، برای انتقال به تهران عنوان شده است.

گفتنی است، اعتصاب کارگران ادامه دارد.

لازم به ذکر است که در آذرماه سال جاری نیز کارگران این شرکت وارد اعتصاب شده بودند و  عدم پرداخت حقوق سه ماه، عدم پرداخت یک سال و نیم حق غذا و بیمه از دلایل اعتصاب کارگران کمپرسورسازی بود.

اعتدال پرس: معلوم نیست مسئولین اداره کار و امور اجتماعی استان  برای احقاق حقوق این کارگران اقدام قانونی لازم و قاطع را انجام داده اند یا اینکه عوامل این اداره کل زورشان فقط به کارفرمایان خرده پا و شهرستانی می رسد و در مقابل کارفرمایان عزیز شده اینچنینی مجبور به مماشات و مصلحت اندیشی هستند!!؟

انتهای خبر