مرگ تلخ سه کارگر در آتش سوزی کارگاه مبل سازی در تبریز

سه کارگر کارگاه مبل سازی در تبریز براثر آتش سوزی در این کارگاه جان باختند. به گزارش اعتدال پرس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: این حادثه دیشب در کارگاه مبل سازی روی داد و به علت وجود مواد قابل اشتعال، همچون تینر و گالن های رنگ در کارگاه […]

image_pdfimage_print

سه کارگر کارگاه مبل سازی در تبریز براثر آتش سوزی در این کارگاه جان باختند.

به گزارش اعتدال پرس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: این حادثه دیشب در کارگاه مبل سازی روی داد و به علت وجود مواد قابل اشتعال، همچون تینر و گالن های رنگ در کارگاه مبل سازی گستردگی حادثه بسیار بود.

مطلبی با بیان اینکه در این حادثه سه کارگر در اتاقی محبوس شده بودند وتنها راه خروجی آن نیز با قفل بسته بود گفت: ماموران آتش نشانی بعد از یک ساعت تلاش موفق شدند، این سه کارگر را با علائم حیاتی از حادثه آتش سوزی بیرون بیاورند که در حین انتقال به بیمارستانبه علت استنشاق دود جان باختند.
نوری رئیس ایستگاه ۱۸ آتش نشانی تبریز علت این حادثه را متصاعد شدن بخارات تینر، رنگ و روغن و مجاورت آنها با سیستم گرمایشی غیر استاندارد در محل اعلام کرد وگفت: چون مواد آتش زا در ورودی کارگاه نگهداری می شد به محض آتش گرفتن، راه ورود به کارگاه مسدود شده بود.

انتهای خبر