تنها چند روز پس از کنار گذاشته شدن؛ شهردار سابق بناب در تبریز مسئولیت گرفت/ جلالی: افسردگی مردم تبریز را در خاک قرمز عون بن علی دفن کنیم!

شهردار سابق بناب از سوی صادق نجفی، به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، امروز برزگر جلالی عضو علی البدل شورای شهر تبریز و شهردار سابق بناب که اخیرا به دلیل اختلاف با اعضا شورای شهر بناب از این سمت کنار […]

image_pdfimage_print

شهردار سابق بناب از سوی صادق نجفی، به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، امروز برزگر جلالی عضو علی البدل شورای شهر تبریز و شهردار سابق بناب که اخیرا به دلیل اختلاف با اعضا شورای شهر بناب از این سمت کنار رفت؛ با دریافت حکمی از سوی شهردار تبریز به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز منصوب و جایگزین غلامرضا وصالی در این سازمان شد.

غلامرضا وصالی، مدیر عامل سابق این سازمان هم با حکم شهردار تبریز، به عنوان مشاور عالی شهردار در حوزه فضای سبز معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید این سازمان که با علیخانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و تقی پور مدیر امور هماهنگی سازمان های تابعه شهرداری تبریز برگزار شد، تقی پور با ناهماهنگ خواندن توسعه شهری و فضای سبز، بر توجه بیشتر به اهمیت توسعه فضای سبز تاکید کرد.

مدیر امور هماهنگی سازمان های تابعه شهرداری تبریز،  فضاهای سبز شهری را عاملی موثر در افزایش رفاه و آسایش شهروندان خواند و افزود:  برای مجموعه شهرداری، وظایف بسیاری تعریف شده است، اما حوزه فضای سبز به دلیل اهمیت ویژه آن در بافت های شهری و تاثیر آن در افزایش رفاه و سلامت شهروندان، کاری بسیار خطیر محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: تبریز با فقر فضای سبز روبروست، چراکه توسعه آن متناسب با توسعه بخش های دیگر شهرنبوده است.  توسعه کنونی آن هم، توسعه ای جوان است که نیاز به حفاظت و دقت در نگهداری دارد و من امیدوارم با متمرکز کردن تمامی توان ها در توسعه، نگهداری و کنترل هزینه ها در حوزه فضای سبز، بتوانیم حرکتی روبه رشد داشته باشیم.شهردار سابق بناب در تبریز مسئولیت گرفت

 افسردگی مردم را در خاک قرمز عون بن علی دفن کنیم/عون بن علی ناجی تبریز از مشکلات زیست محیطی است

مدیرعامل جدید سازمان سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز گفت: عون بن علی می تواند نجات دهنده شهر تبریز از مشکلات زیست محیطی باشد و با توسعه این فضای سبز می توانیم افسردگی مردم تبریز را در خاک عون بن علی دفن کنیم.

مسعود برزگر جلالی در مراسم معارفه خود با بیان اینکه طبق آمار، تبریز با فقر فضای سبز مواجه است، اظهار کرد: توسعه فضای سبز عون بن علی می تواند نجات دهنده تبریز از مشکلات زیست محیطی چون آلودگی هوا باشد.

وی با بیان اینکه باغ گلستان و عون بن علی می تواند به عنوان ظرفیت فضای سبزی برای مقابله با مشکلات زیست محیطی محسوب شود، اعلام کرد:  مسوولان استانی و شهر تبریز باید برای توسعه فضای سبز تبریز و نسبت به شادابی و رفع افسردگی مردم این دو محل حیاتی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم تبریز دچار افسردگی مزمن شدند، تاکید کرد: باید با توسعه فضای سبز و ایجاد مراکز فرهنگی در کنار فضاهای سبزی چون عون بن علی، موجبات نشاط و شادابی مردم تبریز را فراهم کنیم و افسردگی مردم را در خاک قرمز عون بن علی دفن کنیم.

گفتنی است «مسعود برزگرجلالی» شهردار مستعفی شهر بناب در بهمن ۹۲ با رأی اکثر اعضای شورای اسلامی شهر بناب مسئولیت اداره شهر را برعهده گرفته بود و مدتی نگذشت که در نحوه مدیریت امور شهر با اعضای شورا اختلاف پیدا کرد و افزایش دامنه این اختلافات در نهایت منجر به استیضاح وی شد و با اینکه برزگرجلالی صندلی شهرداری را از دست نداد اما پس از مدت کوتاهی وی با بررسی تمام جوانب امر از ادامه خدمت در شهر بناب استعفا کرد تا سومین شهردار برکنار شده در استان آذربایجان شرقی باشد.

مسعود برزگر جلالی متولد ۱۳۵۰ ، از مدیران سابق شهرداری تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد. وی که مدیرمسئول روزنامه ساقی و از چهره های نزدیک به اصلاح طلبان می باشد، بیش از ۲۰ سال سابقه حضور در شهرداری تبریز را داراست. آخرین سمت جلالی در شهرداری تبریز، مدیریت سازمان پارکها و فضای سبز بود که توسط مهندس نوین شهردار سابق تبریز برکنار شد.

 

انتهای خبر