مشاور ارشد احمدی نژاد در راه تبریز/ جلسه هماهنگی انتخاباتی نیروهای طیف احمدی نژاد با حضور ثمره هاشمی در تبریز

براساس اخبار رسیده، محمود احمدی نژاد برای راهیابی نامزدهای مورد اعتمادش به مجلس، افرادی از نزدیکان خود را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، راهی تمامی استان ها خواهد کرد. به گزارش اعتدال پرس، در جریان تحرک انتخاباتی افراد و گروهها، خبری از آمادگی بالقوه ی حامیان احمدی نژاد به گوش می رسد. از قرار معلوم […]

image_pdfimage_print

براساس اخبار رسیده، محمود احمدی نژاد برای راهیابی نامزدهای مورد اعتمادش به مجلس، افرادی از نزدیکان خود را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، راهی تمامی استان ها خواهد کرد.

به گزارش اعتدال پرس، در جریان تحرک انتخاباتی افراد و گروهها، خبری از آمادگی بالقوه ی حامیان احمدی نژاد به گوش می رسد. از قرار معلوم و با توجه به هجمه های سنگینی که به شخص محمود احمدی نژاد و اطرافیان وی شده است، وی برای راهیابی نامزدهای مورد اعتمادش به مجلس، افرادی از نزدیکان خود را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، راهی تمامی استان ها خواهد کرد.

بر اساس شنیده ها به جز استان های آذربایجان شرقی و اصفهان، رئیس شورای سیاست گذاری هر استان انتخاب شده است. افرادی مثل حسینی وزیر سابق اقتصاد، شیخ الاسلام وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی از جمله ی این افراد هستند. گمانه زنی ها برای استان آذربایجان شرقی، از آمدن مرد در سایه ی احمدی نژاد خبر می دهد.

شرایط بومی و سابقه مدیریت، همه را به حجت الاسلام میرتاج الدینی متوجه می کند. اما اخبار رسیده حاکی از آن است که سید مجتبی ثمره هاشمی برای تجمیع و سوق کاندیداهای طیف احمدی نژاد راهی تبریز خواهد شد. توجه ویژه احمدی نژاد به برخی از استان ها از جمله استان آذربایجان شرقی، احتمال به وجود آمدن تنش بین نمایندگان فعلی و کاندیداهای احتمالی از طیف احمدی نژاد را زیاد خواهد کرد.

مجتبی ثمره هاشمی، یار دوران دانشجویی احمدی نژاد و کسی که بعد از انقلاب در استان آذربایجان غربی هم مسئولیت داشت، فردی است که  مجله نیوزویک در شماره اول ژوئن ۲۰۰۹، او را یکی از بیست شخصیت تأثیرگذار ایران نامید.

بیگی، تاج الدینی، قره سید، تراب محمدی، فاتح، اشرف نیا و فروغی جزو نامزدهای مطرح برای قرار گرفتن در لیست حامیان احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم در حوزه های مختلف استان به شمار می روند.

انتهای خبر