ویژه: خیز انتخاباتی ناکام شورای شهر تبریز برای خرید سهام تیم تراکتور

اعتدال پرس/چندتن ازاعضای شورای شهرتبریز درآستانه انتخابات چهارمین دوره شوراها با پیشنهاد لایحه ای خواستار خرید تیم تراکتورسازی شدند. به گزارش اعتدال پرس، درحالیکه از چندی پیش اقداماتی ازسوی برخی کاندیدها ازجمله مسئولان سابق باشگاه تراکتورسازی در سوء استفاده تبلیغاتی از نام و اعتبار تیم پرطرفدار تراکتور در انتخابات شورای شهر تبریز شروع شده بود […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس/چندتن ازاعضای شورای شهرتبریز درآستانه انتخابات چهارمین دوره شوراها با پیشنهاد لایحه ای خواستار خرید تیم تراکتورسازی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، درحالیکه از چندی پیش اقداماتی ازسوی برخی کاندیدها ازجمله مسئولان سابق باشگاه تراکتورسازی در سوء استفاده تبلیغاتی از نام و اعتبار تیم پرطرفدار تراکتور در انتخابات شورای شهر تبریز شروع شده بود و اعتدال پرس نیز با درج یاداشتی نسبت به این حرکت هشدار داده بود(تراکتورسواری سرداران در انتخابات شوراها؛  سرداران محترم! لطفا تراکتور را (دوباره) سیاسی نکنید)، حرکت مشابه و ناکام دیگری در جلسه امروز شورای شهر تبریز از سوی برخی اعضای شورا صورت گرفت.

بنابر این گزارش، در نشست امروز شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورا با لایحه سه فوریتی خرید 80 درصد سهام باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری تبریز مخالفت کردند.

تتراکتور

این اتفاق و تصمیم سئوال‌برانگیز در حالی در نشست امروز شورای اسلامی شهر تبریز با مخالفت اکثریت اعضا اتفاق افتاد که به نظر می‌رسد برخی اعضا در آستانه انتخابات پیش ‌روی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر با تکرار حرکت اشتباه و ابتر برخی فرصت طلبان سیاسی، با ارائه لایحه مذکور به دنبال بهره‌برداری انتخاباتی از این طرح به نفع خود و جریان حامی خویش بودند که با مخالفت اکثریت اعضا این برنامه‌ریزی به سرانجام مطلوب نرسید.

 جای تأسف است که شورای اسلامی شهر تبریز به ویژه اعضای آن که وظیفه ‌اصلی آنها خدمت به مردم و شهروندان همچنین تلاش برای توسعه تبریز است، به جای عمل به این وظیفه به دنبال کارها و اقدامات تبلیغی و خاص به نفع فردای انتخاباتی خود هستند.

 اقداماتی که نه در شأن نهاد و جایگاه شورایی و نه شهر و سابقه تاریخی شهر تبریز است. اقدامی که اگر با صدق نیت و توام با منطق بود می بایست سالها پیش مطرح می شد نه در آستانه انتخابات!

انتهای خبر