سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز: یارگیری بسیار خوبی داشتیم

میر علی صالح پناهی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز، عملکرد باشگاه در جذب نفرات مدنظر سرمربی تیم را مناسب دانست. به گزارش اعتدال پرس، تیم فوتبال شهرداری تبریز که برای آمادگی هر چه بیشتر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، اردوی آماده‌سازی نیم فصل خود را در کیش برگزار کرده بود […]

image_pdfimage_print

میر علی صالح پناهی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز، عملکرد باشگاه در جذب نفرات مدنظر سرمربی تیم را مناسب دانست.

به گزارش اعتدال پرس، تیم فوتبال شهرداری تبریز که برای آمادگی هر چه بیشتر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، اردوی آماده‌سازی نیم فصل خود را در کیش برگزار کرده بود این روزها در تبریز تمرینات خود را دنبال می کند.

میر علی صالح پناهی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز در همین باره به اعتدال پرس گفت: اردوی بسیار خوبی را در کیش برگزار کردیم و همه ی بچه ها با تمرینات منظم زیر نظر سرمربی تیم خودشان را برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم آماده کرده اند. در حال نمایش 999999.jpgدر حال نمایش 999999.jpgدر حال نمایش 999999.jpg

صالح پناهی درمورد یارگیری تیم در نقل انتقالات نیم فصل نیز اظهار کرد: با صلاحدید کادرفنی چند بازیکن جذب تیم شده اند.

وی افزود: مدیران باشگاه با جذب نفرات موردنظر خداداد، گام مناسبی را در جهت رفع نقاط ضعف تیم برداشته اند که امیدوارم این بازیکنان هم بتوانند برای تیم مثمرثمر باشند.

صالح پناهی در باره دیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: پس از اردوی کیش دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم که دیدار با پرسپولیس گرچه با باخت همراه بود ولی از نظر اماده سازی نقش ارزنده ای در روند رو به رشد تیم داشت.

سرپرست باشگاه شهرداری تبریز در پایان گفت: همه چیز برای یک شروع دوباره و ایده آل آماده است و دیدار با داماش در اولین هفته از دور برگشت می تواند استارتی برای اوج گیری تیم باشد.

گفتنی است مسئولان باشگاه شهرداری تبریز پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل نخست لیگ دسته یک، با استعفای مهدی پاشازاده موافقت کرده و خداداد عزیزی را جایگزین وی کردند.

انتهای خبر