خبر تکمیلی: جاده مرگ، همچنان می کشد/ کشته شدن ۵ معلم در جاده اهر ـ تبریز/ اداره راه و راننده مقصر اعلام شدند+اسامی معلمان جان باخته

تصادف خونین صبح امروز در محور تبریز – اهر، سریال قتل های زنجیره ای جاده مرگ استان آذربایجان شرقی را بار دیگر تکرار کرد. به گزارش اعتدال پرس، یک دستگاه روآ حامل ۵ نفر از معلمان مدارس شهرستان اهر  حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در محور اهر- تبریز با تصادف خونین با یک دستگاه تریلر […]

image_pdfimage_print

تصادف خونین صبح امروز در محور تبریز – اهر، سریال قتل های زنجیره ای جاده مرگ استان آذربایجان شرقی را بار دیگر تکرار کرد.

به گزارش اعتدال پرس، یک دستگاه روآ حامل ۵ نفر از معلمان مدارس شهرستان اهر  حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در محور اهر- تبریز با تصادف خونین با یک دستگاه تریلر اسکانیا در دم جان سپردند.خبرگزاری فارس: کشته شدن 4 معلم در جاده اهر ـ تبریز

حسینقلی زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی، نیز گفت: در برخورد یک دستگاه روا با یک دستگاه اسکانیا در جاده اهر ـ تبریز سه راهی شهرک، ۵ نفر از سرنشینان روا که گفته می‌شود از کارکنان آموزش و پرورش و معلم هستند، کشته شدند.

این سانحه رانندگی در حالی رخ می دهد که تکمیل جاده اهر – تبریز همچنان کم توجهی مسئولان برای تکمیل این پروزه حیاتی ادامه دارد.

خبر تکمیلی :

رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی گفت: مقصر تصادف صبح امروز جاده اهر – تبریز ۵۰ درصد راننده خودروی سواری روآ و ۵۰ درصد اداره راه است.

خبرگزاری فارس: راننده و راه و شهرسازی مقصر تصادف کشته‌ شدن 4 معلم اهری اعلام شدند

حسن فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز که خود برای بررسی این سانحه و اعلام نظر کارشناسی به محل حادثه رفته بود، اظهار داشت: در این تصادف راننده خودروی سواری به دلیل بی‌احتیاطی، انحراف به چپ ناشی از لغزنده بودن جاده و تخطی از سرعت مطمئنه  ۵۰ درصد مقصر شناخته شد.

وی گفت: مقصر ۵۰ درصد دیگر این حادثه نیز اداره راه و شهرسازی به دلیل قصور در نمک پاشی بعد از بارش برف به موقع  است.
گزارش فارس حاکی است، ساعت ۷:۳۰ امروز در سه راهی شهرک در جاده اهر ـ تبریز یک دستگاه روا با اسکانیا برخورد کرده که پنج فوتی به جای گذاشت که چهار نفر از معلمان شهرستان اهر به نام‌های شهین پور‌شیخ، بیوک خانم قربان وحید، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و علیرضا فضلی (راننده) کشته شدندگان این حادثه هستند.

انتهای خبر