مالک باشگاه دبیری نقره داغ شد / محرومیت دوساله دبیری از حضور در مسابقات حتی بصورت تماشاگر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی بازی‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد که بر این اساس افشین دبیری مالک باشگاه دبیری با محرومیت دو ساله مواجه شد بطوری‌که وی حتی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت. به گزارش اعتدال پرس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی بازی‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد […]

image_pdfimage_print

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی بازی‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد که بر این اساس افشین دبیری مالک باشگاه دبیری با محرومیت دو ساله مواجه شد بطوری‌که وی حتی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.

به گزارش اعتدال پرس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی بازی‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد که بر این اساس افشین دبیری مالک باشگاه دبیری با محرومیت دو ساله مواجه شد بطوری‌که وی حتی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.

دیدار دو تیم پایاسازه تبریز و دبیری تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال روز سوم بهمن ماه برگزار شد که در این دیدار از سوی افشین دبیری یکی از مسئولان تیم دبیری تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت و حمله ور شدن به تیم داوری پس از اتمام مسابقه و ورود به رختکن داوران و مضروب کردن داور صورت گرفت.

وی پیش از این به علت تخلفات در دیدار مقابل تیم ملی حفاری ایران به مدت یک سال از هرگونه فعالیت محروم شده بود که با استناد به ماده ۶۰ آیین نامه در مورد تکرار تخلفات و انطباق اعمال افشین دبیری با بند یک ماده ۶۶ و همچنین تخلفات ارتکابی در مسابقه با تیم گیتی پسند اصفهان، وی به مدت دو سال از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات به هر عنوانی اعم از عوامل فنی و مدیریتی باشگاه و یا تماشاگر محروم است و در این مدت حق ورود به استادیوم های محل برگزاری مسابقه تیم دبیری را نخواهد داشت.

همچنین افشین دبیری به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

انتهای خبر